eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont wyposażenia płyty pomostu estakady n/dol.Nysy Kłodzkiej w km 37+683 drogi krajowej nr 8 k/m. KŁODZKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Wrocław: Remont wyposażenia płyty pomostu estakady n/dol.Nysy Kłodzkiej w km 37+683 drogi krajowej nr 8 k/m. KŁODZKO
Numer ogłoszenia: 37024 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gddkia.gov.pl/ Oddział we Wrocławiu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wyposażenia płyty pomostu estakady n/dol.Nysy Kłodzkiej w km 37+683 drogi krajowej nr 8 k/m. KŁODZKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skrócony opis planowanego zamierzenia budowlanego: Obiekt, na którym planowane jest wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, usytuowany jest w ciągu drogi krajowej nr 8 na obejściu miasta Kłodzka. Przedmiotowy obiekt to estakada 36-cio przęsłowa, przebiegająca na wysokich podporach słupowych nad doliną n/doliną rzeki Nysa Kłodzka, drogą gminną i linią PKP. Podstawowe parametry obiektu: Długość całkowita obiektu wynosi 690,4m, szerokość całkowita obiektu 10,80m, szerokość chodników - 2 x 1,40m Zakres robót utrzymaniowo - remontowych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie napraw betonowych chodników i gzymsów, renowację powłok malarskich poręczy oraz osłon przeciwporażeniowych oraz udrożnieniu istniejącego odwodnienia pomostu. Zakres przewidzianych do wykonania robót ma za zadanie zapobieżenie degradacji istniejących elementów wyposażenia obiektu. Rodzaj wykonanych robót nie może spowodować osłabienia elementów konstrukcyjnych obiektu i zmian architektonicznych. Wykonawca w ramach ceny ofertowej wykona Projekt technologiczny i materiały do zgłoszenia robót. Przy wyborze technologii wykonania robót należy uwzględnić wymagania przepisów ochrony środowiska. Roboty przy naprawach powierzchniowych betonu i renowacji poręczy i osłon należy wykonać z zastosowaniem ekranów zabezpieczających środowisko przed skażeniem. Materiały z rozkuć i piaskowania należy zbierać i sukcesywnie usuwać. Naprawy gzymsów zaleca się wykonać z podwieszonych pomostów roboczych. Zamawiający wymaga, aby roboty prowadzone były bez zamknięć - pod ruchem. Dopuszcza się miejscowe zawężenia jezdni z ruchem wahadłowym, wg tymczasowej organizacji ruchu opracowanej zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale zgodnie z postanowieniami, o których mowa w p.9.4.2. i musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w pkt 14.1..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych 2004 - 2006, lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, 3)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 1), 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy Potencjał kadrowy:Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.Osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy - wymagana liczba osób-1,powinna posiadać 5-letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót jak przebudowa,rozbudowa,budowa obiektów mostowych.Minimalne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy to 2 lata.Kierownik powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z zastrzeżeniem, że posiada udokumentowane doświadczenie, w wykonywaniu prac przy naprawach betonu konstrukcji mostowych - co najmniej 2 obiekty (most, wiadukt) na drogach klasy min.G. Potencjał techniczny:Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, w zakresie wymaganym w SST, do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Doświadczenie:Wykonawca musi wykazać, że wykonał (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na remoncie, przebudowie lub budowie obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty) w ciągu dróg klasy min.G o wartości min.1,0 mln zł każdy, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie następujących części zamówienia przy udziale Podwykonawców: roboty przygotowawcze - rozkucia i czyszczenie betonu wykonanie i utrzymanie organizacji ruchu tymczasowego udrożnienie odwodnienia obiektu Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW.Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy. 7. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy)Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób oraz ich życiorysy zawodowe. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kwalifikujące do wykonywania robót objętych przedmiotowym zamówieniem. 11.Oświadczenie o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) 12.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe).Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 13. Informację na temat części zamówienia, które Wykonawca zamierza wykonać przy udziale Podwykonawców (Podwykonawcy). 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp (pkt 7.1.1.4) do 8) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)dokument wymieniony w pkt 1. winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, b)dokumenty wymienione w pkt 2.- 5. albo odpowiadające im określone w pkt 14 i 15 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, c)dokumenty wymienione w pkt. 8.1.6. do pkt 8.2 w SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 16.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 17.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Powstańców Śląskich nr 186, w pokoju nr 106,w terminie do 19.03.2008r., do godziny 09:30 czasu lokalnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.