To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Sieradz: Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Numer ogłoszenia: 370743 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319337 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego 78, Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 6567688, faks 043 6567466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i zamontowaniem sprzętu kwaterunkowego w siedzibie Zamawiającego, podzielona na 3 części: Część 1 - Inne wyposażenie biurowe; Część 2 - Firany, zasłony i wykładzina podłogowa; Część 3 - Sejf oraz szafa metalowa. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 2, 3, 4 ,5, 6, stanowiące integralną część SIWZ. 3.W zał. nr 7, 8, 9 do SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie ( dla każdej części z osobna), dotyczące zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz posiadania aktualnych certyfikatów i atestów, których oryginały lub potwierdzone kopie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie jednorazowej dostawy. 5.Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24-miesięcznej gwarancji i 12-miesięcznej rękojmi na dostarczony sprzęt kwaterunkowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00 - 36.10.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Sejf oraz szafa metalowa
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 92000.00
- Oferta z najniższą ceną: 73500.00 oferta z najwyższą ceną: 92000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa artykułów mleczarskich
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.