eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK
Numer ogłoszenia: 371008 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335412 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie WYCIECZEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi: 1. Wycieczkę dwudniową integracyjną dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M /45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia/ +50 opiekunów po Wielkopolsce w dwóch grupach w terminie: - I grupa /25+25 = 50 osób, w tym 5 osób z dysfunkcją narządu wzroku/ - w dniach od 29 września 2012 roku do 30 września 2012 roku, - II grupa - /25+25 = 50 osób, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 20 października 2012 roku do 21 października 2012 roku, 2. Wycieczkę dwudniową integracyjną dla 138 osób, w tym 108 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/ osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA oraz 30 osób z wieloraką niepełnosprawnością w wieku aktywności zawodowej + 138 opiekunów, po Wielkopolsce, w sześciu grupach, w terminie: - I grupa /20+20 = 40 osób z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 10 listopada 2012 roku do 11 listopada 2012 roku, - II grupa - /21+21 = 42 osób, z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 06 października 2012 roku do 07 października 2012 roku, - III grupa /21+21 = 42 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 3 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim/ - w dniach od 13 października 2012 roku do 14 października 2012 roku, - IV grupa - /22+22 = 44 osoby, z niepełnosprawnością intelektualną /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ - w dniach od 20 października 2012 roku do 21 października 2012 roku, - V grupa /24+24 = 48 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona - w dniach od 27 października 2012 roku do 28 października 2012 roku, - VI grupa /30+30 = 60 osób niepełnosprawnych z wieloraką niepełnosprawnością - w dniach od 27 października 2012 roku do 28 października 2012 roku, w tym 1 osoba poruszająca się na wózku elektrycznym Wykonawca: 1. Wykonawca zorganizuje dwudniowe wycieczki integracyjne dla ww. grup 2. Wykonawca przygotuje III programy dwudniowej wycieczki odrębnie dla poszczególnych grup: - I program - dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M /45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia/ +50 opiekunów, - II program - dla 108 osób z niepełnosprawnością intelektualną upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona/ w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/, + 108 opiekunów, - III program - dla 30 osób z wieloraką niepełnosprawnością w wieku aktywności zawodowej + 30 opiekunów. 3. Wykonawca zorganizuje transport - przejazd autokarem z windą - dostosowanym dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim, 4. Wykonawca w programie wycieczki obowiązkowo uwzględni zwiedzanie zakładu aktywności zawodowej oraz spółdzielni socjalnej, 5. Wykonawca zapewni przynajmniej 2 bilety wstępu na imprezy kulturalne przewidziane w programie wycieczki, 6. Wykonawca zapewni pobyt /nocleg, całodobowe wyżywienie/ uczestnikom wycieczki, 7. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wykluczone łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. 8. Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników wycieczki /3 posiłki dziennie - śniadanie, obiad, kolacja/. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia z zamawiającym i przygotowania posiłków odpowiednich dla danego rodzaju diety. 10. Wykonawca zapewni opiekę pilota i przewodnika poszczególnych grup, 11. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW uczestnikom dwudniowej wycieczki integracyjnej, 12. Wykonawca dla uczestniczki i uczestnika wycieczki - osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim zlikwiduje bariery architektoniczne, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 13. Godziny rozpoczęcia oraz zakończenia wycieczek będą ustalane bezpośrednio z Koordynatorem ww. projektu, 14. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników wycieczki, 15. Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia wycieczek, 16. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny wycieczki przez uczestników, 17. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia każdej z wycieczek, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego: - oryginał listy obecności uczestników wycieczki, - zrealizowany program wycieczki, - anonimową ankietę oceny wycieczki dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące pobyt na wycieczce 18. Wykonawca załączy do oferty program wycieczki, z uwzględnieniem zwiedzania zakładu aktywności zawodowej oraz spółdzielni socjalnej oraz przynajmniej 2 wstępów na imprezy kulturalne i miejsca noclegu. Zamawiający: 1. Zamawiający w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach wycieczek, 2. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. wycieczek w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w przypadku zmiany składu osobowego uczestników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO TURYSTYCZNE ITAL - TOUR Maria Szenfeld, ul. H. Sawickiej26/24, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168604,00

  • Oferta z najniższą ceną: 168604,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168604,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.