Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Brzeziny: Zarządzanie mieszkaniowym zasobem Gminy Miasto Brzeziny
Numer ogłoszenia: 371085 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie mieszkaniowym zasobem Gminy Miasto Brzeziny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie mieszkaniowym zasobem Gminy Miasto Brzeziny. 1.Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomościami będącymi własnością lub w samoistnym posiadaniu Zamawiającego, będącymi we współwłasności Zamawiającego, a także będącymi w zarządzie Zamawiającego, o ile inaczej nie stanowią odpowiednie umowy. Wykaz nieruchomości stanowi załącznik do projektu umowy. Szczegółowy opis zasobów określają protokóły przejęcia, a w szczególności: obmiar, opis i stan techniczny zasobów. Zleceniobiorca w ramach zarządzania obowiązany jest w szczególności do : 1) zapewnienia właściwego stanu technicznego budynków oraz sprawnego działania instalacji i urządzeń technicznych poprzez prowadzenie przeglądów z udziałem osoby wskazanej przez Zamawiającego, konserwacji i remontów zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prowadzenie książki obiektu budowlanego dla każdego budynku, 2) terminowego uiszczania należności wynikających z zawartych umów związanych z zarządzanymi nieruchomościami, 3) prowadzenia obsługi najemców w zakresie wynajmu lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym aktami prawa miejscowego: a) pobierania czynszu zgodnie z przepisami prawa miejscowego, b) naliczania, pobierania i rozliczania należności z tytułu opłat niezależnych od właściciela w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, c) dokonywania w imieniu Zamawiającego odbiorów opróżnianych lokali w tym sporządzania protokołów przejęcia, d) prowadzenia spraw związanych z wystawianiem faktur z tytułu czynszu za lokale użytkowe, e) niezwłocznego pisemnego zawiadamiania Zamawiającego o fakcie opróżnienia lokalu mieszkalnego oraz przedłożenia protokołu jego odbioru, f) przedkładania Zamawiającemu wykazu lokatorów, którzy są w zwłoce z zapłatą czynszu lub innych opłat za używanie lokalu za co najmniej dwa pełne okresy płatności, w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca. Do wykazu należy załączyć dokumenty lub poświadczone kopie dokumentów, z których wynikają naliczenia i zaległości. g) przedkładania Zamawiającemu w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca wykazu lokatorów, którzy nie wywiązują się z zawartych ugód i umów dot. spłaty zaległych należności z tytułu najmu lokalu. 4) utrzymania porządku i czystości w budynkach i ich otoczeniu w tym utrzymanie zieleni (trawników, krzewów i drzew), w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym uchwał Rady Miasta Brzeziny, 5) prowadzenia ewidencji eksploatacyjnej nieruchomości przekazanych w zarządzanie, w tym zasobów mieszkaniowych, 6) prowadzenia dokumentacji dotyczącej technicznego utrzymania budynków na warunkach określonych w przepisach prawa, 7) prowadzenia obsługi finansowo-księgowej zarządzanych nieruchomości, w tym: a) prowadzenie ewidencji zarządzanych nieruchomości oraz jej bieżąca aktualizacja, b) prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów, 8) opracowania i przedłożenia Zamawiającemu planu przychodów i kosztów dotyczących zarządzanych nieruchomości na rok 2010 w terminie do 30 września 2009 roku oraz na rok 2011 w terminie do 30 września 2010 roku 9) opracowania planu remontów na rok 2010 i przedłożenia Zamawiającemu w terminie do dnia 30 września 2009 roku oraz na rok 2011 w terminie do 30 września 2010 roku w celu jego zatwierdzenia, przy czym wszelkie jego zmiany wymagają również uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego, 10) współpracy z właściwymi przedmiotowo Wydziałami Urzędu Miasta Brzeziny. 11) wykonywania czynności prawnych w sprawach dotyczących zarządzania nieruchomościami: a) zawierania umów w imieniu i na rzecz Zamawiającego na dostawę energii elektrycznej, wody, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości, usług kominiarskich, konserwacji, remontów, usuwania awarii urządzeń technicznych, umów użyczania części nieruchomości na cele telewizji kablowej, usunięcia awarii urządzeń technicznych, ubezpieczenia i innych umów, których zawarcie jest niezbędne dla prawidłowej obsługi techniczno- eksploatacyjnej nieruchomości, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, b) podejmowania czynności prawnych i faktycznych niezbędnych do zachowania wspólnego prawa nieruchomości tzn. czynności zachowawczych, c) ustalania zasad rozliczeń z tytułu zużycia wody i odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości. 12) przygotowywania i przedkładania Zamawiającemu wniosków dot. umarzania nieściągalnych należności z tytułu czynszu i opłat niezależnych od właściciela związanych z eksploatacją lokalu wraz z odsetkami po zmarłych najemcach lokali w budynkach będących przedmiotem umowy. 2. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom całości zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 0,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek 1 (wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu nieruchomościami) Wykonawca przedstawi referencje według własnego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na -------. W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi ----------- warunek 2 (posiadają uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia); Wykonawca wskaże zarządcę nieruchomości odpowiedzialnego zawodowo za zarządzanie nieruchomościami, Nr jego licencji zawodowej oraz oświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami. Jeżeli zarządca wykonuje czynności przy pomocy innych osób, działających pod jego nadzorem podlega on również ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tych osób. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia , 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu : aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 5) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (wykonanie we wskazanym okresie co najmniej jednej usługi dotyczącej zarządzania nieruchomościami) z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2); Wykonawca przedstawi referencje według własnego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na----------. W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi-------- . 6) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); 7) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wskaże zarządcę nieruchomości odpowiedzialnego zawodowo za zarządzanie nieruchomościami, Nr jego licencji zawodowej oraz oświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami. Jeżeli zarządca wykonuje czynności przy pomocy innych osób, działających pod jego nadzorem podlega on również ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tych osób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok. 302, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 , pok. 110, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Modernizacja dachu budynku Przedszkola w Brzezinach
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Brzeziny wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Brzeziny"
- "Remont drogi powiatowej Nr 5103 E na odcinku Jeżów - Mikulin"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.