eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiWykonanie i zakup materiałów promocyjnych /kalendarzy/ na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-21

Ogłoszenie nr 371158 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.

Piotrków Trybunalski: Wykonanie i zakup materiałów promocyjnych /kalendarzy/ na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341813-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Piotrkowski, krajowy numer identyfikacyjny 59064841600000, ul. ul. Dąbrowskiego  7, 97300   Piotrków Trybunalski, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 44 732 88 00, faks 44 732 88 03, e-mail przetargi@powiat-piotrkowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i zakup materiałów promocyjnych /kalendarzy/ na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM.272.83.2016.AZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Usługa na wykonanie i zakup materiałów promocyjnych /kalendarzy/ na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres, według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 - Materiały reklamowe. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Kalendarz trójdzielny ścienny z całoroczną główką i zrywanymi kartami kalendarium Opis: Ilość: Przykładowa wizualizacja Kalendarz: Wymiary: szerokość 300-320 mm, wysokość:690-740 mm 800 szt. Plecki Papier: karton 300 g/m2, Ilość kolorów: 1+0 Główka kalendarza: Wymiary: szerokość 300-320 mm, wysokość 180-220 mm Oklejana na tekturze z zawieszką/ otwór do zawieszenia, z efektem wypukłości Druk: 4/0 full kolor CMYK Folia: błysk jednostronnie Stopka kalendarza: Wymiary: szerokość 300-320 mm, wysokość 40-60 mm Kalendarium: Kalendarium na rok 2017 (obejmuje okres od grudnia 2016 do stycznia 2018 roku) 3 bloczki kalendarium, po 12 arkuszy każdy, na poprzedni, obecny i następny miesiąc Wymiary: szerokość 280-300 mm, wysokość 130-140 mm Papier: Offset 80 g/m^2 Kolor 2+0 (niedziele i święta są w kolorze czerwonym, pozostałe dni w kolorze czarnym) Praktyczne czerwone okienko, wskazujące aktualną datę umieszczone na pasku z przezroczystej folii Miesiąc i dni tygodnia w języku minimum polskim, angielskim standardowy miesięczny układ kalendarza wraz z przydatnymi informacjami np. numery tygodnia czy imieniny. Klejone od górnej krawędzi 4.Pozostałe wymagania: 1)Każdy kalendarz powinien być pakowany pojedynczo w opakowanie kartonowe z logo Zamawiającego w jednym kolorze. 2)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć towar i wnieść go do wskazanego miejsca przez Zamawiającego w jego siedzibie; 3)Wszystkie artykuły muszą spełniać łącznie następujące wymogi: oZamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej, jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania /dany artykuł pod względem wyglądu nie odbiega od dostępnych na rynku standardów/. oZamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były trwałe - umożliwiały ich długotrwałe użytkowanie. oZamawiający wymaga, aby materiały promocyjne spełniały swoją funkcję i były wygodne w użytkowaniu /poszczególne części artykułów dopasowane, zamocowane oraz zszyte lub sklejone/. oZamawiający wymaga, aby materiały promocyjne nie ulegały trwałym odkształceniom, uszkodzeniom /brak widocznych zarysowań, przebarwień, pęknięć i innych uszkodzeń/. oZamawiający wymaga, aby logotypy i napisy zamieszczone na artykułach były widoczne, czytelne i odpowiednio wyeksponowane. oZamawiający wymaga, aby graficzne elementy artykułu nie zmieniały kolorów w trakcie użytkowania, nie były starte, popękane; krawędzie starannie wykończone, bezpieczne w użytkowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11056.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Reklamowa "TOP" Agnieszka Łuczak,  ,  ul. Toruńska 148,  87-800,  Włocławek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5808.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5808.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12304.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.