Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Wąbrzeźno: przebudowa drogi gminnej Nr 70258 C Wałycz-Myśliwiec
Numer ogłoszenia: 37132 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno , ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej Nr 70258 C Wałycz-Myśliwiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 70258C Wałycz - Myśliwiec na odcinku długości 2,205 km, od km 0+000 do km 2+205. 2.Zakres robót obejmuje: 1)roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, w tym - roboty pomiarowe - 2,205 km, - rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych - 1.620,0 m2, - rozbiórka krawężników betonowych - 560,0 m, - rozbiórka obrzeży betonowych - 268,0 m, - rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych - 405,0 m2, - wywiezienie materiałów betonowych z rozbiórki - 267,4 m3, - ścinanie poboczy z usunięciem darniny - 6210,0 m2 , - wywiezienie gruntu ze ścinania poboczy - 621,0 m3, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni - 3.317,0 m2, - wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni - 1.908,0 m2, - wykonanie koryta pod nawierzchnię chodnika - 441,0 m2, - wykonanie koryta pod nawierzchnię zjazdów z kostki betonowej i zatoki autobusowej - 495,0 m2, - wykonanie koryta pod nawierzchnię zjazdów bitumicznych - 821,0 m2, - przewiezienie gruntu z koryta na pobocza - 1.320,0 m3, - uformowanie poboczy gruntowych - 762,0 m3, - odtworzenie i odmulenie rowów - 291,6 m3, 2)roboty odwodnieniowe, w tym - odwodnienie jezdni przy przepuście w km 0+085, - oczyszczenie z namułu przepustu rurowego o średnicy 40 cm długości 12,0 m, 3)oporniki, w tym - ustawienie krawężników betonowych - 912,0 m, - ustawienie oporników betonowych - 40,0 m, - ustawienie obrzeży betonowych - 546,0 m, 4)Podbudowa, w tym a)pod nawierzchnię jezdni i poszerzenia: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku na jezdni i poszerzeniach - 5.197,0 m2, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z KŁSM 31,5-63 mm na jezdni i poszerzeniach - 5.197,0 m2, - wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy z KŁSM 4,0-31,5 mm - 661,5 m3, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z KŁSM 0-31,5 mm - 11.557,0 m2, b)na zjazdach z nawierzchni z kostki betonowej: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - 432,0 m2, - wykonanie podbudowy z betonu - 432,0 m2, c)na skrzyżowaniach i zjazdach o nawierzchni bitumicznej - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - 821,0 m2, - wykonanie podbudowy z KŁSM 0-31,5 mm - 821,0 m2, d)pod nawierzchnię chodnika - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - 400,0 m2, e)na zatoce autobusowej - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - 62,5 m2, - wykonanie podbudowy z betonu - 62,5 m2, 5)nawierzchnia, w tym a)nawierzchnia jezdni - ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego MMA 0-16 mm - 11.408,0 m2, - skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - 11.408,0 m2, - ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego MMA 0-12,8 mm - 11.230,0 m2; b)nawierzchnia chodnika z kostki betonowej - 400,0 m2; c)nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej - 432,0 m2, d)na skrzyżowaniach i zjazdach o nawierzchni bitumicznej - wyrównanie podbudowy z betonu asfaltowego MMA 0-12,8 mm - 41,1 mg, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego MMA 0-12,8 mm - 812,0 m2, e)nawierzchnia zatoki autobusowej z kostki betonowej - 62,5 m2, 6)wykonanie poboczy z pospółki - 2663,0 m2, 7)elementy bezpieczeństwa i zabezpieczenia ruchu, w tym - ustawienie barier metalowych - 36,0m, - ustawienie bariero-poręczy -12,0 m, - malowanie linii STOP - 5,0 m2, - malowanie linii przystankowych - 6,36 m2, - malowanie linii na przejściach dla pieszych - 12,0 m2, - ustawienie znaków pionowych - 20 szt., - próg zwalniający - 5,5 m, - lampa solarna - 1 szt., 8)roboty wykończeniowe, w tym - plantowanie powierzchni skarp i poboczy - 10.485 m2, - demontaż i montaż kabla energetycznego -110 m. Uwaga. Zdemontowane płyty betonowe jomb, płytki chodnikowe i krawężniki wykonawca przewiezie we wskazane miejsce i przekaże zamawiającemu. 2.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1)obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia trasy przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2)opracowania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na drogach wojewódzkiej, powiatowej i gminnej i ich zatwierdzenia po uzyskaniu opinii komendanta wojewódzkiego Policji (w przypadku drogi wojewódzkiej) i komendanta powiatowego Policji (w przypadku pozostałych dróg publicznych) oraz uzyskania zezwolenia właściwego zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym; 3)wyprzedzającego informowania mieszkańców o zamykaniu odcinków drogi-drogi spowodowanym prowadzonymi robotami w sposób zwyczajowo przyjęty (w formie ogłoszeń na tablicy ogłoszeń i w sklepach); 4)przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami (odwierty rdzeniowe nawierzchni mineralno bitumicznej) i przekazania zamawiającemu protokółów wykonanych prób i próbek; 5)naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 6)naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 7)odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 8)utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 9)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 10)uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji; 3.Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają: 1)projekt budowlany; 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3)przedmiar robót. 4.Wykonawca po wykonaniu robót sporządzi kosztorys powykonawczy i kosztorys różnicowy (gdy zajdzie taka potrzeba) na przebudowę drogi i przekaże sporządzone kosztorysy zamawiającemu. 5.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, których przedmiotem była budowa, przebudowa, remont dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto równej lub przekraczającej kwotę 1.000.0000,00 zł w ramach 1 umowy. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - za wystarczające uznane będzie przedłożenie stosownego potwierdzenia odbiorcy robót (referencje, protokoły odbioru robót budowlanych, inne dokumenty z których wynika należyta realizacja robót); Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy; stosowne pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1)jeżeli wystąpią wady w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek, zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej a ich konsekwencją będzie zmiana rozwiązań technicznych (technologicznych i materiałowych) wykonania robót lub ich elementu a dokonywanie zmian w dokumentacji uniemożliwi lub istotnie wstrzyma realizację robót zmianie ulegnie odpowiednio sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy; 2)jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia; 3)jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanych robót zmianie ulegnie sposób i termin wykonania robót; 4)na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; 5)jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmianie może ulec sposób i terminy realizacji robót; 6)jeżeli na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie np. odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej, lub nieścisłości w dokumentacji projektowej konieczne będą roboty zamienne i zaniechane korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przynoszące korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy lub jeżeli zamawiający zrezygnuje z realizacji części robót stanowiących przedmiot umowy zmianie może ulec zakres (zmniejszenie lub zwiększenie), sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy; 7)jeżeli wykonawca z przyczyn organizacyjnych i technicznych zrealizuje roboty budowlane w terminie krótszym niż przewidziany w niniejszej umowie zmianie ulegnie termin zakończenia robót; 8)jeżeli zaistnieje konieczność sporządzenia dokumentacji zamiennej zmianie może ulec sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy; 9)jeżeli zaistnieje konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia zmianie może ulec sposób i termin realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy; 10)jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku VAT zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia wykonawcy (wartość netto pozostaje bez zmian); 11)jeżeli zaistnieje konieczność zmian w stosunku do osoby wskazanej przez zamawiającego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz osoby wskazanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy; 12) na wniosek Wykonawcy, za zgodą zamawiającego zmianie ulec może podwykonawca/y robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno I piętro, pokój nr 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój Nr 101 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - trzecie postępowanie
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na rok 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.