Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Radom: Zakup i dostawa wyrobów papierowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 371438 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyrobów papierowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Papier krepowy i taśma wskaźnikowa Lp. Nazwa towaru Ilości na 24 m-ce 1 Papier krepowy do sterylizacji para wodną w dwóch różnych kolorach, gramatura nie mniejsza niż 60g/m2, rozmiar 1200mmx1200mm 33 600 arkuszy 2 Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 1,9cm i długości 50m, nie odklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji. 6 400 mb 3 Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 2,5cm i długości 50m, nie odklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji. 10 000 mb Część nr 2 - Papier toaletowy, ręczniki papierowe Lp. Nazwa towaru Ilości na 24 m-ce 1. Papier toaletowy, 100% makulatury lub celulozy, biały, gofrowany, 2-warstwowy, na rolce o średnicy min. 10 cm, średnica tulei max. 4 cm (+/- 2 cm), długość papieru na rolce 35 m (+/-5%). 48 000 rolek 2. Papier toaletowy, 100% makulatury lub celulozy, biały, gofrowany, 2-warstwowy, na rolce o średnicy min. 18 cm (+/-2 cm), długość papieru na rolce 120m (+/-5%) 4 800 rolek 3. Ręcznik papierowy kuchenny, dwuwarstwowy, gofrowany, kolor biały lub biały z nadrukiem, 100% celulozy, na rolce o wys. 23 cm (+/-2 cm), długość ręcznika na rolce min. 11 m. 24 000 rolek 4. Ręcznik jednorazowy maxi, 1-warstwowy, biały, na rolce, szerokość rolki 20cm (+/-2cm), ciężar min. 1,5kg, długość min. 320mb 960 rolek 5. Ręcznik papierowy składany w Z, pojedynczy, gofrowany, wykonany w 100% z celulozy, w kolorze białym, o wymiarach 25x23cm.(+/-2cm.), w opakowaniu jednostkowym min. 200 listków. 48 000 op. 6. Ręcznik przemysłowy, jednorazowy, bezpyłowy, wykonany w 100% z celulozy, 2-warstwowy, w kolorze białym, gofrowany, z perforacją listków, na rolce o średnicy 25cm(+/-5%), wysokość rolki 26cm (+/-5%), średnica tulei 6cm(+/-5%), długość ręcznika na rolce min. 280m (+/-5%) 960 rolek.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 33.12.41.31-2, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1). Dla Części nr 1: deklarację zgodności wydaną przez producenta lub certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną lub zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych. 2).Dla Części nr 1, 2: Karta techniczna towaru lub karta charakterystyki towaru wydana przez producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. Inne dokumenty wyżej nie wymienione: 1. dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 2. wypełniony formularz oferty - według wzoru załączonego do SIWZ. 3. wypełniony formularz cenowy- według wzoru załączonego do SIWZ. 4. wypełnioną specyfikację techniczną- według wzoru załączonego do SIWZ. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną: fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. 4. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, c) W przypadku, gdy wartość umowy nie zostanie wyczerpana w terminie określonym w § 1 ust. 2 niniejszej umowy, dopuszcza się dłuższy termin realizacji umowy, jednakże realizacja umowy nie może być dłuższa niż okres 4 lat. d) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY
ul. Lekarska 4, 26-610 Radom,
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia, pok. 308, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia, pok. 308, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier krepowy i taśma wskaźnikowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Orientacyjne ilości na 24 m-ce 1 Papier krepowy do sterylizacji para wodną w dwóch różnych kolorach, gramatura nie mniejsza niż 60g/m2, rozmiar 1200mmx1200mm 33 600 arkuszy 2 Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 1,9cm i długości 50m, nie odklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji. 6 400 mb 3 Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 2,5cm i długości 50m, nie odklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji. 10 000 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier toaletowy, ręczniki papierowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Ilości na 24 m-ce 1. Papier toaletowy, 100% makulatury lub celulozy, biały, gofrowany, 2-warstwowy, na rolce o średnicy min. 10 cm, średnica tulei max. 4 cm (+/- 2 cm), długość papieru na rolce 35 m (+/-5%). 48 000 rolek 2. Papier toaletowy, 100% makulatury lub celulozy, biały, gofrowany, 2-warstwowy, na rolce o średnicy min. 18 cm (+/-2 cm), długość papieru na rolce 120m (+/-5%) 4 800 rolek 3. Ręcznik papierowy kuchenny, dwuwarstwowy, gofrowany, kolor biały lub biały z nadrukiem, 100% celulozy, na rolce o wys. 23 cm (+/-2 cm), długość ręcznika na rolce min. 11 m. 24 000 rolek 4. Ręcznik jednorazowy maxi, 1-warstwowy, biały, na rolce, szerokość rolki 20cm (+/-2cm), ciężar min. 1,5kg, długość min. 320mb 960 rolek 5. Ręcznik papierowy składany w Z, pojedynczy, gofrowany, wykonany w 100% z celulozy, w kolorze białym, o wymiarach 25x23cm.(+/-2cm.), w opakowaniu jednostkowym min. 200 listków. 48 000 op. 6. Ręcznik przemysłowy, jednorazowy, bezpyłowy, wykonany w 100% z celulozy, 2-warstwowy, w kolorze białym, gofrowany, z perforacją listków, na rolce o średnicy 25cm(+/-5%), wysokość rolki 26cm (+/-5%), średnica tulei 6cm(+/-5%), długość ręcznika na rolce min. 280m (+/-5%) 960 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Śniadeckich w Radomiu
- Wykonanie utwardzenia ul. Senatorskiej 4/6 (sięgacz) oraz ul. Masztowej (od nr 32 do nr 42) w Radomiu
- Dostawa pojemników do preparatyki krwi
- DOSTAWA POJEMNIKÓW DO POBIERANIA KRWI
- Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych i poboczy oraz oczyszczenie rowów i przepustów na terenie północnym miasta Radomia
- Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych i poboczy oraz oczyszczenie rowów i przepustów na terenie południowym miasta Radomia
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- "DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.