Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-28
Gdańsk: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia wybranych pomieszczeń w budynku Koszar Schronowych na potrzeby Centrum Hewelianum
Numer ogłoszenia: 371736 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk , ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia wybranych pomieszczeń w budynku Koszar Schronowych na potrzeby Centrum Hewelianum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia wybranych pomieszczeń w budynku Koszar Schronowych na potrzeby Centrum Hewelianum, zgodnie z dokumentacją wykonawczą Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż elementów wchodzących w skład wyposażenia następujących pomieszczeń: Centrum obsługi gościa (recepcja), Przestrzeni ekspozycyjno - konferencyjnej (parter i I piętro), Ekologicznych Koszar, Komunikacji i Szatni. Przedmiot umowy musi posiadać lub zostać wykonany z materiałów posiadających wymagane prawem polskim certyfikaty bezpieczeństwa i atesty(CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu umowy. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1.Recepcja Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: I_W_400 szt. 1 2.Regał organiczny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_402 szt. 1 3.Gablota sprzedażowa Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_403 szt. 2 4.Mebel wypoczynkowy - puf Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 9 5.Fotel obrotowy Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 2 6.Podłoga modułowa z oświetleniem Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_404, II_W_203 szt. 3 7.Wykonanie profili dekoracyjnych ze stali nierdzewnej (profile dylatacyjne) Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_203 kpl. 1 8.Rolety pionowe zwykłe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 kpl.. 1 9.Przegroda akustyczna typu A - szklana łącznie z grafiką Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_401 szt. 1 10.Krzesło konferencyjne z pulpitem Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 60 11.Stół konferencyjny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 12 12.Pulpit konferencyjny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_414 szt. 1 13.Schowek(zabudowa) Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_413 szt. 2 14.Rolety pionowe zwykłe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 4 15.Rolety pionowe łukowe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 kpl. 5 16.Przegroda akustyczna typu B -nieprzezierna łącznie z grafiką Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_410 kpl.. 1 17.Szklana mozaika Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_411 kpl. 1 18.Rolety pionowe łukowe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 kpl. 1 19.Mapa obiektu Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_603 szt. 1 20.Napisy Ziemia Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_604 kpl. 1 21.Znaki identyfikacji wizualnej Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_603 kpl. 1 22.Panel multimedialny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_455 szt. 1 23.Stanowisko multimedialne Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_456 szt. 2 24.Panele dekoracyjne (rodzaj I i II) Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_451, II_W_452, II_W_453, II_W_454 szt. 11 25. Mebel wypoczynkowy - puf Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 5 26. Plansza informacyjna o panelach Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_600 szt. 1 27. Szafki Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_420 kpl. 1 28. Ławki Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_421 szt. 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 u.P.z.p., w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wybranemu w niniejszym przetargu wykonawcy dostaw, stanowiacych nie wiecej niż 20 % wartosci zamówienia podstawowego i polegajacych na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby koniecznosc nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilnosc techniczna lub nieproporcjonalnie duże trudnosci techniczne w użytkowaniu i dozorze, zamówienie uzupełniajace będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 44.21.23.00 - Konstrukcje i ich części 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 14.82.00.00 - Szkło 39.12.12.00 - Stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 44.22.12.30 - Drzwi przesuwane 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunki zostaną potwierdzone przy pomocy oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu mebli, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunki zostaną potwierdzone przy pomocy oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunki zostaną potwierdzone przy pomocy oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunki zostaną potwierdzone przy pomocy oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- oświadczenie o posiadaniu wymaganych certyfikatów i atestów, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w ust. 3.4 SIWZ, według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
11.1. Zmiana treści zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą, na podstawie art. 144 u.P.z.p., może nastąpić w niżej wymienionych przypadkach: 11.1.1. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie wykonywania lub montażu przedmiotu umowy; d) konieczności wykonania prac, badań i ekspertyz lub innych niezbędnych czynności powodujących wstrzymanie wykonywania lub montażu przedmiotu umowy; e) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań 11.1.2. z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi czy okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 11.1.3. zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części prac, b) w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części prac, c) w przypadku zmiany stawek obowiązujących podatków, w szczególności podatku od towarów i Usług (VAT). 11.2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp zmiana danych teleadresowych stron, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.hewelianum.pl/index.php/ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk
ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, , twierdza@hewelianum.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, Sekretariat ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Wymagany termin realizacji zamówienia, od dnia podpisania umowy do dnia 10 stycznia 2013 roku, z tym że prace montażowe rozpoczną się nie wcześniej niż 03 grudnia 2012 r. W związku z realizacją robót budowlanych w budynku koszar schronowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu rozpoczęcia prac montażowych. W takim przypadku, Wykonawca wykona prace montażowe w innym terminie ustalonym z Zamawiającym, jednak realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż do 30 kwietnia 2013 r. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o możliwym późniejszym terminie rozpoczęcia prac montażowych do dnia 15 listopada 2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napędzie hybrydowym HEV
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Modernizacja klatki schodowej i parteru budynku gminnego przy ul. Głównej 9 w Domaniewicach
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Przygotowanie załączników graficznych do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy lub remontu dróg gminnych na terenie Gminy Jabłonka w łącznej ilości 2 km
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.