To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Gdańsk: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia wybranych pomieszczeń w budynku Koszar Schronowych na potrzeby Centrum Hewelianum
Numer ogłoszenia: 483132 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371736 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia wybranych pomieszczeń w budynku Koszar Schronowych na potrzeby Centrum Hewelianum.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia wybranych pomieszczeń w budynku Koszar Schronowych na potrzeby Centrum Hewelianum, zgodnie z dokumentacją wykonawczą Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż elementów wchodzących w skład wyposażenia następujących pomieszczeń: Centrum obsługi gościa (recepcja), Przestrzeni ekspozycyjno - konferencyjnej (parter i I piętro), Ekologicznych Koszar, Komunikacji i Szatni. Przedmiot umowy musi posiadać lub zostać wykonany z materiałów posiadających wymagane prawem polskim certyfikaty bezpieczeństwa i atesty(CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu umowy. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1.Recepcja Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: I_W_400 szt. 1 2.Regał organiczny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_402 szt. 1 3.Gablota sprzedażowa Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_403 szt. 2 4.Mebel wypoczynkowy - puf Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 9 5.Fotel obrotowy Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 2 6.Podłoga modułowa z oświetleniem Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_404, II_W_203 szt. 3 7.Wykonanie profili dekoracyjnych ze stali nierdzewnej (profile dylatacyjne) Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_203 kpl. 1 8.Rolety pionowe zwykłe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 kpl.. 1 9.Przegroda akustyczna typu A - szklana łącznie z grafiką Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_401 szt. 1 10.Krzesło konferencyjne z pulpitem Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 60 11.Stół konferencyjny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 12 12.Pulpit konferencyjny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_414 szt. 1 13.Schowek(zabudowa) Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_413 szt. 2 14.Rolety pionowe zwykłe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 4 15.Rolety pionowe łukowe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 kpl. 5 16.Przegroda akustyczna typu B -nieprzezierna łącznie z grafiką Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_410 kpl.. 1 17.Szklana mozaika Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_411 kpl. 1 18.Rolety pionowe łukowe Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 kpl. 1 19.Mapa obiektu Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_603 szt. 1 20.Napisy Ziemia Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_604 kpl. 1 21.Znaki identyfikacji wizualnej Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_603 kpl. 1 22.Panel multimedialny Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_455 szt. 1 23.Stanowisko multimedialne Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_456 szt. 2 24.Panele dekoracyjne (rodzaj I i II) Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_451, II_W_452, II_W_453, II_W_454 szt. 11 25. Mebel wypoczynkowy - puf Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_602 szt. 5 26. Plansza informacyjna o panelach Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_600 szt. 1 27. Szafki Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_420 kpl. 1 28. Ławki Zgodnie z opisem w dokumentacji wykonawczej: II_W_421 szt. 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 44.21.23.00 - Konstrukcje i ich części 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 14.82.00.00 - Szkło 39.12.12.00 - Stoły 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 44.22.12.30 - Drzwi przesuwane 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUŚNIA ARTUR BIURO INŻYNIERYJNO HANDLOWE "ARTUSS"
jakie przetargi wygrała firma
LUŚNIA ARTUR BIURO INŻYNIERYJNO HANDLOWE "ARTUSS"
- Biuro Inżynieryjno Handlowe Artuss Luśnia Artur, ul. Łukasiewicza 30, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 409987,29
Oferta z najniższą ceną: 409987,29 / Oferta z najwyższą ceną: 691254,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- USŁUGI SERWISOWE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Remont przepustu w ciągu DK 55 w km. 38+116 w m. Sztum
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachach wielorodzinnych budynkach mieszkalnych w Gdańsku przy ul. Piotrkowskiej 56 i 70, o łącznej mocy 42,24kWp każda.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Program poprawy bezpieczeństwa wokół gdańskich placówek oświatowych - audyty edycja 2023"
- Kompleksowe wykonanie robót budowlanych wraz z zagosp.terenu oraz dostawą urządzeń i wyposażenia pn. "Budowa budynku potrzeby nauczania przedmiotów przedklinicznych GUMed" Gdańsk ul. Dębowej 23A
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie i rozwój Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w ramach struktury 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie - część badawcza"
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.