eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia WolaPRZEBUDOWA UL. STRAŻACKIEJ W BARTOSZÓWCE W GMINIE ŻABIA WOLA OD KOŃCA ISNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ DŁUGOŚCI 929 M

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Żabia Wola: PRZEBUDOWA UL. STRAŻACKIEJ W BARTOSZÓWCE W GMINIE ŻABIA WOLA OD KOŃCA ISNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ DŁUGOŚCI 929 M
Numer ogłoszenia: 372222 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola , ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zabiawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. STRAŻACKIEJ W BARTOSZÓWCE W GMINIE ŻABIA WOLA OD KOŃCA ISNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ DŁUGOŚCI 929 M.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w dwóch etapach przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr ewidencyjny nr 81 pas drogowy ul. Strażackiej w Bartoszówce od ul. Mszczonowskiej polegającej na wykonaniu podbudowy i przykryciu jej podwójnym powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją na długości około 1220 m. I ETAP przewidziany do realizacji w 2009 obejmuje: A. Wykonanie robót ziemnych z ewentualnym wywiezieniem nadmiaru gruntu B. Wykonanie konstrukcji podbudowy jezdni, łącznie z poboczami na części bez istniejącej nawierzchni asfaltowej z kruszywa łamanego 0-63 w warstwie dolnej 12 cm i kruszywa łamanego 0-31,5 w warstwie górnej 8 cm. C. Wykonanie konstrukcji podbudowy jezdni, łącznie z poboczami na poszerzeniach na odcinku z istniejącą nawierzchnią asfaltową z materiału w warstwie dolnej o grubości 12cm z kruszywa łamanego 0-63, w warstwie górnej o grubości 8cm z kruszywa łamanego 0-31,5 D. Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni łącznie z poboczami II ETAP przewidziany do realizacji w 2010 obejmuje: A. Wykonanie odwodnienia B. Wykonanie nawierzchni w postaci podwójnego utrwalenia powierzchniowego w warstwie górnej 2-5mm, w warstwie dolnej 5-8mm Dla zachowania właściwych parametrów wykonawczych, podbudowę należy ułożyć dwuwarstwowo (12 + 8 cm), przy użyciu rozściełacza do asfaltu. W celu poprawienia odwodnienia nawierzchni drogi, w obrysie pobocza należy obustronnie wykonać dren podłużny o wymiarach 0,4x0,4 . Wykop należy wyłożyć geowłókniną, wypełnić tłuczniem, zagęścić i zakryć włókniną od góry, a następnie przystąpić do wykonania podbudowy. Ze względu na występowanie urządzeń podziemnych, wykop należy wykonać ręcznie, lub wyjątkowo przy użyciu koparki, zachowując maksymalną ostrożność. Nie wykonywać drenu na odcinkach pokrywających się z instalacjami podziemnymi. Ze względu na charakter dokumentacji, nie wykonano inwentaryzacji urządzeń podziemnych, a odwzorowania urządzeń naniesione na załączonym planie sytuacyjnym mogą być niedokładne. Istnieje także możliwość całkowitego braku na planie sytuacyjnym niektórych urządzeń. Po wykonaniu robót ziemnych w ilości optymalnej, tak aby wykonywana droga znalazła się około 10-15 cm ponad istniejącym terenem, należy odpowiednio zagęścić koryto, tak aby odpowiadało kategorii ruchu KR1 i za pomocą rozściełacza do asfaltu ułożyć kolejno obie warstwy podbudowy na całej szerokości, łącznie z poboczami. Powierzchnię górnej warstwy zagęścić i zaklinować, w taki sposób, żeby nie było na niej luźnego materiału. Do wykonania nawierzchni należy skropić wykonaną podbudowę z tłucznia kamiennego odpowiednio wyrównanego i zagęszczonego, emulsją szybkorozpadową K1-65. Nawierzchnię należy wykonać przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji K1-65 . Będzie się ona składała z: - warstwy dolnej grubości 8 ÷ 10 mm z grysów frakcji 5-8 i emulsji K1-65,-warstwy górnej o grubości 3 ÷ 5 mm z grysów frakcji 2-5 i emulsji K1-65. Szerokość istniejącej jezdni asfaltowej - 3,85 m Szerokość jezdni projektowanej - 4.0m Szerokość poboczy projektowanych do utwardzenia - 0.75m Szerokość drogi w liniach rozgraniczających około 10,0 m. Szczegółowy opis warunków wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 9), oraz w przedmiarze robót (zał. nr 7). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną w tym wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią wycinkę zakrzaczeń. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca, w trakcie prowadzenia prac budowlanych i pomiarów geodezyjnych zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu problemów wynikających z rozbieżności stanu istniejącego ze stanem prawnym. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru oraz wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą geodezyjną . Wykonawca uwzględni w ofercie roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia. (np.: czasowa organizacja ruchu, wycinka zakrzaczeń). Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów, lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przystępując do robót Wykonawca powinien posiadać i zrealizować zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy. Należy uzyskać pozwolenie od Zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. Warunkiem rozpoczęcia robót jest przekazanie przez Inwestora zgłoszenia robót do starostwa, Dziennika Budowy i Protokołu wprowadzenia. Przed przystąpieniem do robót należy rozpoznać położenie instalacji podziemnych i ewentualnie potrzebę ich zabezpieczenia, oraz regulację ewentualnych włazów kanałowych i zasuw gazowych i wodociągowych do poziomu nawierzchni. W trakcie wykonywania prac należy szczególną uwagę zwracać na urządzenia podziemne. Wszelkie prace w rejonie tych urządzeń należy wykonywać ręcznie. Nie należy wykonywać wykopów, które nie służą wykonaniu robót objętych dokumentacją. Wszelkie naruszenia struktury gruntu poniżej rzędnych dna koryt, muszą być wypełnione odpowiednim gruntem i zagęszczone. Dotyczy to również konstrukcji nasypów. Roboty ziemne będą związane wykonaniem koryta na długości ulicy Strażackiej, za wyjątkiem początkowego odcinka o długości 300 m, Na zaplecze budowy proponuje się wykorzystać pas drogowy. W wypadku innego rozwiązania teren pod zaplecze Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a także dostarczy wodę i energię elektryczną potrzebną do celów budowy. . Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. Szczególną uwagę należy zwrócić na czynność wbijania szpilek w pobliżu kabli energetycznych (możliwość porażenia prądem) i uszkodzenia plastikowych przewodów gazowych. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym więc wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasów podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. Roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. W pracach należy uwzględnić wycinkę kolidujących zakrzaczeń i usuwanie korzeni. Jeżeli w specyfikacji technicznej i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania oględzin przedmiotu zamówienia. 3) Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Podwykonawcy. W przypadku realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w powierzonej części przez podwykonawców - Wykonawca przyjmuje, że wszelkie zobowiązania oraz odpowiedzialność za nieprawidłowe lub wadliwe wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę - stanowi odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w swojej ofercie część zamówienia, jaką zamierza powierzyć podwykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł Wadium może być wnoszone w jednej następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na Rachunek Sum Depozytowych nr 79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu uważa się wpływ pieniędzy na rachunek Zamawiającego przed otwarciem ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch podobnych zamówień. Za podobne zamówienia uznaje się przebudowę drogi z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową o długości min. 500 mb lub powierzchni min. 1.500 m2 w jednym zadaniu. dysponuje lub będzie dysponował wykonawca osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej(kierownika robót) udokumentują kwalifikacje zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru. Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, IV. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień -pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością według wzoru ustalonego w załączniku nr 5, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru ustalonego w załączniku nr 6 oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia budowlane kierownika robót - udokumentują kwalifikacje zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru. Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 7) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego 8) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego 9) Do oferty należy załączyć również: 1.1. wypełniony wzór formularza ofertowego wraz z załącznikami według wzorów ustalonego w załączniku nr 1, 1.2. Kosztorys ofertowy - ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenie należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Kosztorys ofertowy nie będzie jednak podlegał ocenie na etapie oceny ofert. A. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. A. B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: B.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. B.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 7 i 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabiawola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.