eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia WolaPRZEBUDOWA UL. STRAŻACKIEJ W BARTOSZÓWCE, GMINA ŻABIA WOLA, OD KOŃCA ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ DŁUGOŚCI 920 M

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Żabia Wola: PRZEBUDOWA UL. STRAŻACKIEJ W BARTOSZÓWCE, GMINA ŻABIA WOLA, OD KOŃCA ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ DŁUGOŚCI 920 M
Numer ogłoszenia: 406648 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372222 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. STRAŻACKIEJ W BARTOSZÓWCE, GMINA ŻABIA WOLA, OD KOŃCA ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ DŁUGOŚCI 920 M.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie w dwóch etapach przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr ewidencyjny nr 81 pas drogowy ul. Strażackiej w Bartoszówce od ul. Mszczonowskiej polegającej na wykonaniu podbudowy i przykryciu jej podwójnym powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją na długości około 1220 m. I ETAP przewidziany do realizacji w 2009 obejmuje: A. Wykonanie robót ziemnych z ewentualnym wywiezieniem nadmiaru gruntu B. Wykonanie konstrukcji podbudowy jezdni, łącznie z poboczami na części bez istniejącej nawierzchni asfaltowej z kruszywa łamanego 0-63 w warstwie dolnej 12 cm i kruszywa łamanego 0-31,5 w warstwie górnej 8 cm. C. Wykonanie konstrukcji podbudowy jezdni, łącznie z poboczami na poszerzeniach na odcinku z istniejącą nawierzchnią asfaltową z materiału w warstwie dolnej o grubości 12cm z kruszywa łamanego 0-63, w warstwie górnej o grubości 8cm z kruszywa łamanego 0-31,5 D. Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni łącznie z poboczami II ETAP przewidziany do realizacji w 2010 obejmuje: A. Wykonanie odwodnienia B. Wykonanie nawierzchni w postaci podwójnego utrwalenia powierzchniowego w warstwie górnej 2-5mm, w warstwie dolnej 5-8mm Dla zachowania właściwych parametrów wykonawczych, podbudowę należy ułożyć dwuwarstwowo (12 + 8 cm), przy użyciu rozściełacza do asfaltu. W celu poprawienia odwodnienia nawierzchni drogi, w obrysie pobocza należy obustronnie wykonać dren podłużny o wymiarach 0,4x0,4 . Wykop należy wyłożyć geowłókniną, wypełnić tłuczniem, zagęścić i zakryć włókniną od góry, a następnie przystąpić do wykonania podbudowy. Ze względu na występowanie urządzeń podziemnych, wykop należy wykonać ręcznie, lub wyjątkowo przy użyciu koparki, zachowując maksymalną ostrożność. Nie wykonywać drenu na odcinkach pokrywających się z instalacjami podziemnymi. Ze względu na charakter dokumentacji, nie wykonano inwentaryzacji urządzeń podziemnych, a odwzorowania urządzeń naniesione na załączonym planie sytuacyjnym mogą być niedokładne. Istnieje także możliwość całkowitego braku na planie sytuacyjnym niektórych urządzeń. Po wykonaniu robót ziemnych w ilości optymalnej, tak aby wykonywana droga znalazła się około 10-15 cm ponad istniejącym terenem, należy odpowiednio zagęścić koryto, tak aby odpowiadało kategorii ruchu KR1 i za pomocą rozściełacza do asfaltu ułożyć kolejno obie warstwy podbudowy na całej szerokości, łącznie z poboczami. Powierzchnię górnej warstwy zagęścić i zaklinować, w taki sposób, żeby nie było na niej luźnego materiału. Do wykonania nawierzchni należy skropić wykonaną podbudowę z tłucznia kamiennego odpowiednio wyrównanego i zagęszczonego, emulsją szybkorozpadową K1-65. Nawierzchnię należy wykonać przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji K1-65 . Będzie się ona składała z: - warstwy dolnej grubości 8 ÷ 10 mm z grysów frakcji 5-8 i emulsji K1-65,-warstwy górnej o grubości 3 ÷ 5 mm z grysów frakcji 2-5 i emulsji K1-65. Szerokość istniejącej jezdni asfaltowej - 3,85 m Szerokość jezdni projektowanej - 4.0m Szerokość poboczy projektowanych do utwardzenia - 0.75m Szerokość drogi w liniach rozgraniczających około 10,0 m. Szczegółowy opis warunków wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 9), oraz w przedmiarze robót (zał. nr 7). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną w tym wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią wycinkę zakrzaczeń. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca, w trakcie prowadzenia prac budowlanych i pomiarów geodezyjnych zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu problemów wynikających z rozbieżności stanu istniejącego ze stanem prawnym. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca powinna być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru oraz wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą geodezyjną . Wykonawca uwzględni w ofercie roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia. (np.: czasowa organizacja ruchu, wycinka zakrzaczeń). Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów, lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przystępując do robót Wykonawca powinien posiadać i zrealizować zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy. Należy uzyskać pozwolenie od Zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. Warunkiem rozpoczęcia robót jest przekazanie przez Inwestora zgłoszenia robót do starostwa, Dziennika Budowy i Protokołu wprowadzenia. Przed przystąpieniem do robót należy rozpoznać położenie instalacji podziemnych i ewentualnie potrzebę ich zabezpieczenia, oraz regulację ewentualnych włazów kanałowych i zasuw gazowych i wodociągowych do poziomu nawierzchni. W trakcie wykonywania prac należy szczególną uwagę zwracać na urządzenia podziemne. Wszelkie prace w rejonie tych urządzeń należy wykonywać ręcznie. Nie należy wykonywać wykopów, które nie służą wykonaniu robót objętych dokumentacją. Wszelkie naruszenia struktury gruntu poniżej rzędnych dna koryt, muszą być wypełnione odpowiednim gruntem i zagęszczone. Dotyczy to również konstrukcji nasypów. Roboty ziemne będą związane wykonaniem koryta na długości ulicy Strażackiej, za wyjątkiem początkowego odcinka o długości 300 m, Na zaplecze budowy proponuje się wykorzystać pas drogowy. W wypadku innego rozwiązania teren pod zaplecze Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a także dostarczy wodę i energię elektryczną potrzebną do celów budowy. . Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. Szczególną uwagę należy zwrócić na czynność wbijania szpilek w pobliżu kabli energetycznych (możliwość porażenia prądem) i uszkodzenia plastikowych przewodów gazowych. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym więc wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasów podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. Roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. W pracach należy uwzględnić wycinkę kolidujących zakrzaczeń i usuwanie korzeni. Jeżeli w specyfikacji technicznej i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania oględzin przedmiotu zamówienia. 3) Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Podwykonawcy. W przypadku realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w powierzonej części przez podwykonawców - Wykonawca przyjmuje, że wszelkie zobowiązania oraz odpowiedzialność za nieprawidłowe lub wadliwe wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę - stanowi odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w swojej ofercie część zamówienia, jaką zamierza powierzyć podwykonawcy...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 383816.90 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FEDRO SP O.O., UL. KOLEJOWA 1, 08-445 OSIECK, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 383816.90
  • Oferta z najniższą ceną: 383816.90 oferta z najwyższą ceną: 383816.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.