eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraModernizacja sanitariatu w Krzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Kamienna Góra: Modernizacja sanitariatu w Krzeszowie
Numer ogłoszenia: 372786 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra , al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. (075) 744 40 31 do 33, faks (075) 744 28 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sanitariatu w Krzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) Demontaż armatury sanitarnej oraz osprzętu elektrycznego. 2) Rozbiórka istniejących ścianek działowych wraz z demontażem drzwi oraz istniejącymi okładzinami z płytek ceramicznych, a także z demontażem instalacji elektrycznej. 3) Demontaż istniejących okładzin ścian z płytek ceramicznych na ścianach konstrukcyjnych ograniczających pomieszczenie sanitariatu wraz z odbiciem tynków do wysokości 260cm. 4) Demontaż instalacji sanitarnych poprowadzonych w bruzdach ścian. 5) Rozbiórka posadzki z płytek wraz z warstwami podposadzkowymi oraz demontażem instalacji poprowadzonych w kanale pod posadzką. 6) Wykonanie leżaków kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem branży instalacji sanitarnych. 7) Wykonanie warstwy wyrównawczej na podłożu gruntowym z betonu B7,5 o grubości 5cm. Beton układać na nienaruszonym podłożu gruntowym. W przypadku przegłębienia podłoża, podłoże uzupełnić chudym betonem. 8) Wykonanie nowego podkładu betonowego z betonu zwykłego B15 o grubości 15cm. W miejscach pod projektowane ścianki działowe wykonać zbrojenie podkładu z dwóch warstw siatki z prętów stalowych o średnicy 6mm o oczkach 10x10cm (siatka dolna i górna - zapewnić otulinę prętów zbrojenia dołem 5cm. górą 1,5cm. 9) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z 1 warstwy papy termozgrzewalnej podkładowej o grubości 4mm z wywinięciem papy na ściany na wysokość ok.20cm (w miejscach wywinięcia papy na ściany, na ścianach wykonać pas tynku cementowo-wapiennego kat. II. 10) Wymurowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych o grubości 12cm. Bloczki murować na zaprawie klejowej. Ściankę oddzielającą sanitariat damski od męskiego zbroić płaskownikami stalowymi 20x1,5mm co trzecią warstwę. Połączenie ścianek ze ścianami konstrukcyjnymi wykonać na strzępia o głębokości ? cegły co drugą warstwę. Wysokość ścianek na pełną wysokość pomieszczeń oraz na wysokość 260cm od posadzki - zgodnie z projektem architektonicznym - przekrój rysunek nr 4/A. 11) Wykonanie projektowanych otworów drzwiowych wejściowych do sanitariatów (z zewnątrz, jak i od strony korytarza) oraz zamurowanie istniejącego wejścia do sanitariatu i okienka w ścianie frontowej budynku. Nadproża nad otworami wykonać zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym - rys. nr 1/K. 12) Wykonanie montażu stolarki drzwiowej wejściowej do sanitariatów (w ścianach zewnętrznych i od strony korytarza). Drzwi wejściowe zewnętrzne wykonać jako przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI60 - drzwi z profili aluminiowych, ciepłych , częściowo przeszklone według projektu branży architektonicznej. Drzwi wejściowe z korytarza wykonać z profili aluminiowych , szklone szkłem P2 (skrzydło drzwiowe - rama po obwodzie bez podziału, szkło matowe z paskami przezroczystymi - według rysunku branży architektonicznej - rysunek nr3/A). Wszystkie drzwi wykonać o szerokości w świetle ościeżnicy minimum 90cm i wysokości minimum 200cm. 13) Wykonanie instalacji elektrycznej na ścianach konstrukcyjnych i ściankach działowych zgodnie z projektem branży elektrycznej. 14) Wykonanie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. II na ścianach konstrukcyjnych. 15) Wykonanie instalacji sanitarnych instalacja wodna, instalacja centralnego ogrzewania zgodnie z projektem branży instalacji sanitarnych. 16) Wykonanie izolacji termicznej podposadzkowej z płyt styropianowych EPS 100-038 (dawny FS20) o grubości 10cm - dwie warstwy po 5cm. 17) Wykonanie izolacji z folii PCV o grubości 0,2mm. 18) Wykonanie warstwy wyrównawczej podposadzkowej z zaprawy cementowej marki M12 o grubości 6cm, zbrojonej zbrojeniem rozproszonym. 19) Wykonanie sufitu podwieszonego na wysokości około 250cm wymiar jako wielokrotność wysokości płytek (od poziomu wierzchu projektowanej posadzki) z płyt gipsowokartonowych wodo-ogniochronnych (1 warstwa) na ruszcie z profili stalowych. Ruszt mocować do ścianek działowych. 20) Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej elastycznej, zgodnie z projektem wystroju wnętrz - rysunki nr 6/A,7/A,8/A,9/A 21) Wykonanie montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej - drzwi pełne, płaskie laminowane , malowane farbą akrylową wg kolorystyki ścian - rys. nr 6/A,7/A,8/A,9/A 22) Wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej, zgodnie z projektem wystroju wnętrz - rysunki nr 6/A,7/A,8/A,9/A Nowe tynki zagruntować preparatem gruntującym zmniejszającym chłonność podłoża - jednokrotnie, natomiast powierzchnię ścianek z gazobetonu zagruntować dwukrotnie. 23) Wykonać montaż ścianek działowych systemowych LTT z płyty wiórowej wysokociśnieniowej - w sanitariacie męskim. 24) Wykonać montaż armatury sanitarnej oraz wyposażenia sanitariatów w pochwyty dla niepełnosprawnych wg wskazań na rysunku nr 5/A. 25) Wykonać montaż osprzętu elektrycznego (oprawy oświetleniowe wewnętrzne i zewnętrzne, gniazda, wyłączniki, automaty wejściowe opłatowe - wrzutowe, przepływowe podgrzewacze wody i in.). 26) Wykonać daszki ochronne nad wejściami do sanitariatów od strony zewnętrznej zgodnie z rysunkiem nr 5/A. Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe. 27) Wykonać nowe podesty wejściowe do sanitariatów od strony zewnętrznej budynku z zamontowaniem systemowych wycieraczek. Obramowanie wycieraczki wykonać z cegły klinkierowej układanej na zaprawie do klinkieru, na podłożu betonowym z betonu B20 o grubości 15cm. Zagłębienie wycieraczki wyłożyć płytkami klinkierowymi na zaprawie klejowej do klinkieru. Obramowanie wycieraczki z kątownika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2 000,00 PLN ( dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować: osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w części dotyczącej sytuacji finansowej posiadaniem wolnych środków lub zdolnością kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN (sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w formie aneksu, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: - w zakresie waloryzacji wartości przedmiotu umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy gdyby a) wystąpiła natury technicznej (technologicznej) trudność w spełnieniu świadczenia, której nie można było wcześniej przewidzieć, a która groziłaby jednej lub obu stronom umowy rażącą stratą b) w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających rozpoczęcie i realizację przedmiotu umowy, c) zawieszenia robót przez Zamawiającego, - w zakresie zmiany kierownika budowy w przypadku długotrwałej choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji lub gdy zmiana wynika z rezygnacji osoby z pełnienia funkcji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kamiennagora.tensoft.pl/index.php#menuscroll
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienna Góra Al. Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Kamienna Góra Al. Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.