Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Kamienna Góra: Modernizacja sanitariatu w Krzeszowie
Numer ogłoszenia: 372786 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra , al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. (075) 744 40 31 do 33, faks (075) 744 28 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kamiennagora.kei.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sanitariatu w Krzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) Demontaż armatury sanitarnej oraz osprzętu elektrycznego. 2) Rozbiórka istniejących ścianek działowych wraz z demontażem drzwi oraz istniejącymi okładzinami z płytek ceramicznych, a także z demontażem instalacji elektrycznej. 3) Demontaż istniejących okładzin ścian z płytek ceramicznych na ścianach konstrukcyjnych ograniczających pomieszczenie sanitariatu wraz z odbiciem tynków do wysokości 260cm. 4) Demontaż instalacji sanitarnych poprowadzonych w bruzdach ścian. 5) Rozbiórka posadzki z płytek wraz z warstwami podposadzkowymi oraz demontażem instalacji poprowadzonych w kanale pod posadzką. 6) Wykonanie leżaków kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem branży instalacji sanitarnych. 7) Wykonanie warstwy wyrównawczej na podłożu gruntowym z betonu B7,5 o grubości 5cm. Beton układać na nienaruszonym podłożu gruntowym. W przypadku przegłębienia podłoża, podłoże uzupełnić chudym betonem. 8) Wykonanie nowego podkładu betonowego z betonu zwykłego B15 o grubości 15cm. W miejscach pod projektowane ścianki działowe wykonać zbrojenie podkładu z dwóch warstw siatki z prętów stalowych o średnicy 6mm o oczkach 10x10cm (siatka dolna i górna - zapewnić otulinę prętów zbrojenia dołem 5cm. górą 1,5cm. 9) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z 1 warstwy papy termozgrzewalnej podkładowej o grubości 4mm z wywinięciem papy na ściany na wysokość ok.20cm (w miejscach wywinięcia papy na ściany, na ścianach wykonać pas tynku cementowo-wapiennego kat. II. 10) Wymurowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych o grubości 12cm. Bloczki murować na zaprawie klejowej. Ściankę oddzielającą sanitariat damski od męskiego zbroić płaskownikami stalowymi 20x1,5mm co trzecią warstwę. Połączenie ścianek ze ścianami konstrukcyjnymi wykonać na strzępia o głębokości ? cegły co drugą warstwę. Wysokość ścianek na pełną wysokość pomieszczeń oraz na wysokość 260cm od posadzki - zgodnie z projektem architektonicznym - przekrój rysunek nr 4/A. 11) Wykonanie projektowanych otworów drzwiowych wejściowych do sanitariatów (z zewnątrz, jak i od strony korytarza) oraz zamurowanie istniejącego wejścia do sanitariatu i okienka w ścianie frontowej budynku. Nadproża nad otworami wykonać zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym - rys. nr 1/K. 12) Wykonanie montażu stolarki drzwiowej wejściowej do sanitariatów (w ścianach zewnętrznych i od strony korytarza). Drzwi wejściowe zewnętrzne wykonać jako przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI60 - drzwi z profili aluminiowych, ciepłych , częściowo przeszklone według projektu branży architektonicznej. Drzwi wejściowe z korytarza wykonać z profili aluminiowych , szklone szkłem P2 (skrzydło drzwiowe - rama po obwodzie bez podziału, szkło matowe z paskami przezroczystymi - według rysunku branży architektonicznej - rysunek nr3/A). Wszystkie drzwi wykonać o szerokości w świetle ościeżnicy minimum 90cm i wysokości minimum 200cm. 13) Wykonanie instalacji elektrycznej na ścianach konstrukcyjnych i ściankach działowych zgodnie z projektem branży elektrycznej. 14) Wykonanie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. II na ścianach konstrukcyjnych. 15) Wykonanie instalacji sanitarnych instalacja wodna, instalacja centralnego ogrzewania zgodnie z projektem branży instalacji sanitarnych. 16) Wykonanie izolacji termicznej podposadzkowej z płyt styropianowych EPS 100-038 (dawny FS20) o grubości 10cm - dwie warstwy po 5cm. 17) Wykonanie izolacji z folii PCV o grubości 0,2mm. 18) Wykonanie warstwy wyrównawczej podposadzkowej z zaprawy cementowej marki M12 o grubości 6cm, zbrojonej zbrojeniem rozproszonym. 19) Wykonanie sufitu podwieszonego na wysokości około 250cm wymiar jako wielokrotność wysokości płytek (od poziomu wierzchu projektowanej posadzki) z płyt gipsowokartonowych wodo-ogniochronnych (1 warstwa) na ruszcie z profili stalowych. Ruszt mocować do ścianek działowych. 20) Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej elastycznej, zgodnie z projektem wystroju wnętrz - rysunki nr 6/A,7/A,8/A,9/A 21) Wykonanie montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej - drzwi pełne, płaskie laminowane , malowane farbą akrylową wg kolorystyki ścian - rys. nr 6/A,7/A,8/A,9/A 22) Wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej, zgodnie z projektem wystroju wnętrz - rysunki nr 6/A,7/A,8/A,9/A Nowe tynki zagruntować preparatem gruntującym zmniejszającym chłonność podłoża - jednokrotnie, natomiast powierzchnię ścianek z gazobetonu zagruntować dwukrotnie. 23) Wykonać montaż ścianek działowych systemowych LTT z płyty wiórowej wysokociśnieniowej - w sanitariacie męskim. 24) Wykonać montaż armatury sanitarnej oraz wyposażenia sanitariatów w pochwyty dla niepełnosprawnych wg wskazań na rysunku nr 5/A. 25) Wykonać montaż osprzętu elektrycznego (oprawy oświetleniowe wewnętrzne i zewnętrzne, gniazda, wyłączniki, automaty wejściowe opłatowe - wrzutowe, przepływowe podgrzewacze wody i in.). 26) Wykonać daszki ochronne nad wejściami do sanitariatów od strony zewnętrznej zgodnie z rysunkiem nr 5/A. Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe. 27) Wykonać nowe podesty wejściowe do sanitariatów od strony zewnętrznej budynku z zamontowaniem systemowych wycieraczek. Obramowanie wycieraczki wykonać z cegły klinkierowej układanej na zaprawie do klinkieru, na podłożu betonowym z betonu B20 o grubości 15cm. Zagłębienie wycieraczki wyłożyć płytkami klinkierowymi na zaprawie klejowej do klinkieru. Obramowanie wycieraczki z kątownika..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2 000,00 PLN ( dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w części dotyczącej sytuacji finansowej posiadaniem wolnych środków lub zdolnością kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN (sto tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w formie aneksu, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: - w zakresie waloryzacji wartości przedmiotu umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy gdyby a) wystąpiła natury technicznej (technologicznej) trudność w spełnieniu świadczenia, której nie można było wcześniej przewidzieć, a która groziłaby jednej lub obu stronom umowy rażącą stratą b) w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających rozpoczęcie i realizację przedmiotu umowy, c) zawieszenia robót przez Zamawiającego, - w zakresie zmiany kierownika budowy w przypadku długotrwałej choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji lub gdy zmiana wynika z rezygnacji osoby z pełnienia funkcji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kamiennagora.tensoft.pl/index.php#menuscroll
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamienna Góra
Al. Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Kamienna Góra Al. Wojska Polskiego 10 58-400 Kamienna Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.