eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok"Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku gara¿owego oraz rozbiórka budynku gara¿owego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu".

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2016-12-23

Og³oszenie nr 372983 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Bia³ystok: "Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku gara¿owego oraz rozbiórka budynku gara¿owego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 102112200000, ul. ul. S³onimska  1, 15-026   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 8696018, 85 7415797, e-mail is@pd.mofnet.gov.pl, faks 85 7328221.
Adres strony internetowej (URL): www.bialystok.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bialystok.apodatkowa.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobi¶cie
Adres:
1. Urz±d Skarbowy w Suwa³kach, ul. 1 Maja 2A, 16-400 Suwa³ki z dopiskiem Izba Administracji Skarbowej Skarbowej w Bia³ymstoku pokój 234


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku gara¿owego oraz rozbiórka budynku gara¿owego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu".
Numer referencyjny: 2001-LO.260.18 .2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie budynku biurowego, przebudowie budynku gara¿owego oraz rozbiórce budynku gara¿owego i gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu. UWAGA: budynek biurowy i gara¿e s± nieu¿ytkowane. 1) Przebudowa istniej±cego budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu, na dzia³ce numer ewidencyjny gruntu: 864, obrêb: 17-Bojary, przy ul. J. K. Branickiego 9 w Bia³ymstoku, obejmuje miêdzy innymi: a) przebudowê budynku biurowego wraz z instalacjami wewnêtrznymi; b) przebudowê z rozbudow± doziemnej zewnêtrznej instalacji kanalizacji sanitarnej przy budynku biurowym (na dz. 864); c) budowê doziemnych zewnêtrznych instalacji kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym (ZR2), o pojemno¶ci 20 m3 (na dz. 864); d) budowê (wewnêtrznej i zewnêtrznej) instalacji drena¿u opaskowego budynku biurowego,z odprowadzeniem wody do projektowanej przepompowni (PWD) i odprowadzeniem wód do istniej±cej kanalizacji deszczowej (na dz. 864); e) budowê doziemnej zewnêtrznej instalacji klimatyzacyjnej, doprowadzaj±cej przewody ch³odnicze do projekt. 5. jednostek zewnêtrznych klimatyzatorów (na dz. 864); f) budowê doziemnych zewnêtrznych instalacji wody, na odcinkach od zbiorników retencyjnych (ZR1, ZR2) do zewnêtrznych punktów poboru wody [na dz. 864]; g) budowa doziemnej zewnêtrznej zapomiarowej instalacji energetycznej nN 0,4 kV, zasilaj±cej przepompownie wód i projektowane jednostki zewnêtrzne klimatyzatorów (na dz. 864); h) budowê doziemnych zewnêtrznych instalacji: wody zimnej, c.o., zapomiarowej instalacji elektroenergetycznej 0,4 kV kablowej (zasilaj±cej budynek gara¿owy), na odcinku od budynku biurowego do budynku gara¿owego (na dz. 864); i) budowê doziemnych zewnêtrznych instalacji: kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym (ZR1), o pojemno¶ci 8,20 m3, budynku gara¿owego, j) budowê ogrodzenia dzia³ki nr ewid. gr. 864 (na dz. 864), w linii rozgraniczaj±cej z dzia³kami nr ewid. gr. 865/3, 869 i 872/8 - ogrodzenie o wysoko¶ci do 2,20 m. Nie planuje siê zmian w usytuowaniu istniej±cej zabudowy na dzia³ce numer ewidencyjny gruntu: 864 i czê¶ci dz. 891 (pas drogowy ul. J. K. Branickiego) w Bia³ymstoku. Szczegó³owy zakres planowanych robót budowlanych przebudowy budynku biurowego znajduje siê w projektach budowlanych i wykonawczych wszystkich bran¿. 2) Budynek biurowy: Projektowana przebudowa, na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku - bez zmiany sposobu u¿ytkowania budynku biurowego - wymaga miêdzy innymi wykonania robót budowlanych: a) demonta¿ pozosta³ego starego wyposa¿enia pomieszczeñ, w tym: zabudów meblowych i urz±dzeñ wraz z osprzêtem w pomieszczeniach budynku; b) przebudowa istniej±cych pomieszczeñ, poprzez rozbiórkê istniej±cych ¶cian dzia³owych wewnêtrznych wraz z ok³adzinami i budowê nowych ¶cianek dzia³owych; c) budowa nowego szybu d¼wigu osobowego (przystosowanego dla osób niepe³nosprawnych) wraz z przebudow± wej¶cia g³ównego do budynku (od ul. J. K. Branickiego); d) zamurowania zbêdnych otworów i wnêk, wykonanie nowych wnêk technicznych, w istniej±cych murach wewnêtrznych; e) wykonanie nowych otworów drzwiowych i poszerzenie ¶wiat³a otworów drzwiowych (ewakuacyjnych); f) monta¿ elementów wydzieleñ przeciwpo¿arowych i systemu oddymiania klatki schodowej; g) rozbiórka istniej±cych schodów do piwnicy i uzupe³nienie stropu, w miejscu po rozebranych schodach, w celu zapewnienia drogi ewakuacyjnej (z parteru na zewn±trz budynku); h) budowa nowych schodów (z parteru do piwnicy); i) wymiana stropu (nad II piêtrem); j) sprawdzenie dro¿no¶ci i udro¿nienie, przez oczyszczenie, kana³ów wentylacji grawitacyjnej istniej±cych w ¶cianach murowanych i budowa (uzupe³nienie) brakuj±cych kana³ów i kominów wentylacji grawitacyjnej; k) wymiana i uzupe³nienie pod³óg betonowych na gruncie wraz z izolacj± przeciw wilgoci i wodzie gruntowej, wymiana wszystkich pod³óg na stropach wraz z wymian± i uzupe³nieniem izolacji oraz wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach; l) wymiana i wykonanie nowych tynków wewnêtrznych cementowo-wapiennych, ok³adzin ¶ciennych wewnêtrznych i prac malarskich we wnêtrzach; m) zabezpieczenie przeciwpo¿arowe drewnianych konstrukcji istniej±cego stropu nad III piêtrem, za pomoc± ¶rodków impregnuj±cych i przeciwpo¿arowej zabudowy sufitowej poddasza (z p³yt gipsowo-kartonowych, w klasie odporno¶ci ogniowej REI 60), z izolacj± we³n± mineraln±; n) uzupe³nienie ubytków i naprawy po planowanych robotach instalacyjnych (po przebudowie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych); o) wymiana wewnêtrznej stolarki i ¶lusarki drzwiowej (m.in. na przeciwpo¿arowe) oraz wymiana wy³azu na strych [ze sk³adan± drabin±]; p) wymiana zewnêtrznych betonowych studzienek podokiennych na nowe; q) wymiana wszystkich okien w piwnicy budynku oraz okien zewnêtrznych od strony ul. J.K. Branickiego na nowe; r) wymiana wszystkich parapetów okiennych; s) monta¿ nowych sufitów podwieszonych, na parterze oraz na I i II piêtrze. Ponadto projektowana jest wymiana i przebudowa wszystkich instalacji wewnêtrznych w budynku biurowym rozbiórka i budowa nowych wewnêtrznych instalacji sanitarnych (wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, z wy³±czeniem czê¶ci c.o., klimatyzacji), wentylacji grawitacyjnej (ze wspomaganiem mechanicznym) oraz nowych instalacji elektrycznych (zasilaj±cej, o¶wietleniowej) i teletechnicznych, z niezbêdnym osprzêtem, we wszystkich pomieszczeniach budynku. 3) Budynek gara¿owy Projektowana przebudowa istniej±cego budynku gara¿owego - na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku - wymaga miêdzy innymi wykonania robót budowlanych: a)demonta¿ starego wyposa¿enia pomieszczeñ, w tym demonta¿: zabudowy meblowej, urz±dzeñ wraz z osprzêtem i stolarki drzwiowej wewnêtrznej, we wszystkich pomieszczeniach; b)demonta¿ krat stalowych (4 szt.), istniej±cych na elewacjach zewnêtrznych oraz zewnêtrznej stolarki budowlanej: okien (3 szt.) i (7 szt.) drzwi (w osiach: "B" i "2" budynku); c)zamurowania istniej±cych, zbêdnych otworów okiennych w ¶cianie szczytowej (w osi "B" budynku); d)rozbiórka istniej±cych wewnêtrznych instalacji wraz z osprzêtem; e)rozbiórka istniej±cego dachu (o konstrukcji drewnianej), a nastêpnie stropu (typu Kleina, na belkach stalowych), podci±gów i s³upów w budynku; f)rozbiórka istniej±cych ¶cian wewnêtrznych i ¶cianek dzia³owych z ok³adzinami; g)rozbiórka istniej±cych posadzek, pod³óg betonowych na gruncie oraz kana³u rewizyjnego do napraw samochodów; h)przebudowa ¶ciany frontowej (w osi "2" budynku), polegaj±ca na wykonaniu: fundamentów, nowych poszerzonych otworów drzwiowych z nadpro¿ami ocieplonej ¶ciany trójwarstwowej zewnêtrznej; i)przebudowa zwieñczenia ¶ciany zewnêtrznej (w osi "1" budynku), polegaj±ca na wykonaniu: nowych wieñców ¿elbetowych, przemurowaniu czê¶ci ¶ciany wraz z uzupe³nieniem brakuj±cych przewodów wentylacji grawitacyjnej; j)odbudowa dachu p³askiego, jednospadowego (o konstrukcji drewnianej) wraz z pokryciem (now± blachê p³ask± stalow± ocynkowan±, powlekan±, ³±czon± na r±bek stoj±cy), z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi; k)wymiana tynków zewnêtrznych, wykonanie nowych tradycyjnych tynków cementowo-wapiennych i kolorystyki elewacji zewnêtrznych; l)wymiana z uzupe³nieniem izolacji pionowych i poziomych, zabezpieczaj±cych mury konstrukcji budynku przeciw wilgoci i wodzie gruntowej; ³)wykonanie nowych pod³óg betonowych na gruncie wraz z izolacj± przeciw wilgoci i wodzie gruntowej oraz izolacj± termiczn±; m)budowa nowych, murowanych ¶cianek dzia³owych pomieszczeñ gara¿u; n)docieplenie istniej±cych ¶cian zewnêtrznych budynku (od wewn±trz); o)wymiana i wykonanie nowych tynków wewnêtrznych cementowo-wapiennych oraz ok³adzin (z p³ytek ceramicznych) w pomieszczeniach; p)wykonanie w pomieszczeniach nowych posadzek przemys³owych (posadzek epoksydowych i posadzek z p³ytek ceramicznych); r)zabezpieczenie przeciwpo¿arowe projekt. konstrukcji drewnianej, nowego dachu, za pomoc± ¶rodków impregnuj±cych i przeciwpo¿arowej zabudowy sufitowej poddasza z p³yt gipsowo-kartonowych [w klasie odporno¶ci ogniowej REI 30] wraz z izolacj± termiczn± we³n± mineraln±; s)wykonanie prac malarskich we wnêtrzach; t)monta¿ nowych (5 szt.) bram gara¿owych segmentowych oraz (2 szt.) drzwi zewnêtrznych, izolowanych termicznie. Ponadto wymiana wszystkich instalacji wewnêtrznych w budynku gara¿owym tj. budowa nowych instalacji sanitarnych (wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, c.o.), wentylacji grawitacyjnej oraz nowych instalacji elektrycznych (zasilaj±cej, o¶wietleniowej), z niezbêdnym osprzêtem, we wszystkich pomieszczeniach. 4) Rozbiórka budynku gara¿owego i gospodarczego Budynek gara¿owy do rozbiórki: Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony dwunawowy, przykryty dachem dwuspadowym ze spadkiem ukszta³towanym w kierunku do frontu budynku i w kierunku tylnej ¶ciany, wykonany w konstrukcji drewnianej szkieletowej; poszycie ¶cian z desek gr. 2,2-2,5cm z wyj±tkiem ¶ciany tylnej, któr± wykonano jako murowan± z bloczków wapienno-piaskowych gr. 12cm. Dach krokwiowy belkowy, oparty na ¶cianach pod³u¿nych zewnêtrznych oraz na p³atwi kalenicowej i s³upach drewnianych. Rozstaw s³upów max co 440cm. Krokwie o przekroju 10x12cm w rozstawie co 70cm. Czê¶æ krokwi jest spróchnia³ych. Poszycie dachu wykonano z desek. S³upy wykonano z krawêdziaków 5x10cm. Do tylnej ¶ciany przylega ¶ciana murowana o grubo¶ci 12cm i wysoko¶ci ok. 2,0m z cegie³ wapienno-piaskowych. Budynek posadowiono na ³awach i stopach fundamentowych. Posadzki wykonano jako betonowe. Pokrycie dachu wykonano z papy. Do budynku gara¿owego przylega budynek gospodarczy w konstrukcji drewnianej, przeznaczony do wyburzenia. Podstawowe wymiary budynku gara¿owego: - d³ugo¶æ : ?15,00m, szeroko¶æ : ?8,40m, wysoko¶æ : ?3,40m 5) Budynek gospodarczy do rozbiórki: Jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem jednospadowym ze spadkiem ukszta³towanym w kierunku od granicy dzia³ki, wykonany w konstrukcji drewnianej szkieletowej. G³ównymi elementami konstrukcyjnymi s± s³upy drewniane, na których opieraj± siê belki drewniane. Na belkach oparte s± krokwie drewniane. Rygle ¶cienne wykonano z krawêdziaków drewnianych mocowanych do s³upów. Poszycie ¶cian wykonano g³ównie z desek o grubo¶ci 2,2-2,5cm mocowanych do rygli ¶ciennych. Poszycie dachu wykonano z desek a pokrycie z papy. Budynek posadowiono na ³awach istopach fundamentowych. Do budynku gospodarczego przylega budynek gara¿owy w konstrukcji drewnianej, przeznaczony do wyburzenia oraz budynek gara¿owy murowany nie przewidziany do rozbiórki. Budynek murowany na styku z budynkiem gospodarczym ma w³asn± ¶cianê. Podstawowe wymiary budynku gospodarczego - d³ugo¶æ : ?14,7m, szeroko¶æ : ?7,0 do 4,60m, wysoko¶æ : ?3,40m. Klauzula spo³eczna 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia w pe³nym wymiarze czasu pracy, w¶ród osób bezpo¶rednio uczestnicz±cych w wykonywaniu zamówienia, co najmniej jednej osoby bezrobotnej, co oznacza osobê spe³niaj±c± przes³anki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 645 z pó¼n. zm.) lub co najmniej jednej osoby niepe³nosprawnej, co oznacza osobê spe³niaj±c± przes³anki statusu niepe³nosprawno¶ci okre¶lone ustaw± z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnieniu osób niepe³nosprawnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z pó¼n.zm.). 2) Zatrudnienie powinno trwaæ do koñca realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111000-8, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45421130-4, 45443000-4, 45450000-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31/10/2018


II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca w ofercie okre¶li termin zakoñczenia robót budowlanych. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin 31/10/2016r jest terminem ostatecznym.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca 1. jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia do wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ (s³ownie z³otych: jeden milion). 2. posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³; (s³ownie z³otych: piêæset tysiêcy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca 1. wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, których zakres obejmowa³ budowê/rozbudowê/modernizacjê obiektów o wielko¶ci min. 1000 m^2 powierzchni u¿ytkowej, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa miliony) ka¿da, 2. do realizacji zamówienia dysponuje osobami spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania: - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymii pe³nienie funkcji Kierownika budowy, pozwalaj±ce pe³niæ samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiada aktualne za¶wiadczenie potwierdzone przez t± izbê, - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalaj±ce pe³niæ samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaæ aktualne za¶wiadczenie potwierdzone przez t± izbê, - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalaj±ce pe³niæ samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz elektroenergetycznych, wpisan± na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaæ aktualne za¶wiadczenie potwierdzone przez t± izbê, - osob± posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci telekomunikacyjnej. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie posiadania uprawnieñ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, - za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, - za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- informacja z banku lub SKOK potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ okre¶lono w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2b) SIWZ, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, - dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci okre¶lonej w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2b) SIWZ, - wykaz co najmniej 2 robót budowlanych (za³±cznik nr 5), których zakres obejmowa³ budowê/rozbudowê/modernizacjê obiektów nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Warunki okre¶lone zosta³y w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2c) SIWZ, - wykaz osób (za³±cznik nr 6) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunki okre¶lone zosta³y w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2c) SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SIWZ) - pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy - np. oferta lub za³±czniki podpisane s± przez pe³nomocnika wykonawcy) - potwierdzenie wniesienia wadium: a) orygina³ gwarancji lub porêczenia lub b) kopia dowodu wykonanej operacji. - kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie przedmiarów robót, do kosztorysu nale¿y za³±czyæ wykaz materia³ów i cen jednostkowych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert± w wysoko¶ci 150.0000,00 z³ (s³ownie z³otych: sto piêædziesi±t tysiêcy). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z poni¿szych form: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz. U.z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aci przelewem na rachunek bankowy nr 49 1010 1049 0070 8313 9120 0000. Na przelewie nale¿y umie¶ciæ informacjê: "Wadium w postêpowaniu 2001-LO.260.18.2016". 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej (przelewem) zostanie przyjêty termin uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
1) cena ofertowa brutto60
2) udzielona gwarancja20
3) termin wykonania zamówienia15
4) termin p³atno¶ci faktur5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp oraz je¿eli zajdzie co najmniej jedna z okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z wyj±tkiem zmiany osób nadzoruj±cych realizacjê przedmiotu umowy, która wymaga powiadomienia Stron pisemnie. 3) Zmiany zosta³y przewidziane w § 20 wzoru umowy - za³±cznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.