Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Kraków: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Magazynu Medycznego 2
Numer ogłoszenia: 373206 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4252842, faks 012 4251228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Magazynu Medycznego 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Magazynu Medycznego 2: Część (Pakiet)1- sprzęt medyczny jednorazowego użytku - ogólny (strzykawki, igły, korki do sond itp.) Część (Pakiet)2- cewniki, rurki intubacyjne, wąsy tlenowe, maski tlenowe itp. Część (Pakiet)3- rękawiczki, maski, czepki. Część (Pakiet)4- specjalistyczny jednorazowy sprzęt medyczny - anestezjologiczny. Część (Pakiet)5- dreny, kaniule do odsysania, steplery skórne. Część (Pakiet)6- artykuły medyczne jednorazowego użytku: pokrowce, fartuchy prześcieradła, elektrody kieliszki, żele, pojemniki na odpady, ostrza itp. Część (Pakiet)7- kaniule dożylne. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym zakresem odpowiedniej części na które składa się zamówienie o wartości: na część 1,2,3 i 5 co najmniej 50.000,00 zł brutto każda odpowiadająca danej części, na część 4 co najmniej 100.000,00 zł brutto każda odpowiadająca danej części, na część 6 i 7 co najmniej 15.000,00 zł brutto każda odpowiadająca danej części. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: A.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca korzystać będzie z udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów - zgodnie z treścią punktu 2 oświadczenia. B.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy - nie jest wydaniem zaświadczenia. C.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. E.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A. Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiadające części, na którą składa się ofertę) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - na potwierdzenie warunku o którym mowa w pkt wyżej z podaniem ich całkowitej wartości, przedmiotu, terminu realizacji, odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. B. Dokumenty potwierdzające, że dokonane dostawy z punktu A wykonane zostały należycie ( np. referencje odbiorców, protokołu odbioru). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Wymagane prawem atesty/uzgodnienia świadczące o dopuszczeniu materiałów medycznych do używania w jednostkach służby zdrowia w UE i Polsce. Próbki oferowanych materiałów po 1 sztuce z każdej pozycji danej Części (Pakietu) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Nie dotyczy oferty na Część (Pakiet ) nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - walor użytkowy - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Centrum Rehabilitacji Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, Budynek nr 4 Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Krakowskie Centrum Rehabilitacji Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, Budynek nr 4 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt medyczny jednorazowego użytku - ogólny (strzykawki, igły, korki do sond itp.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny jednorazowego użytku - ogólny (strzykawki, igły, korki do sond itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walor użytkowy - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cewniki, rurki intubacyjne, wąsy tlenowe, maski tlenowe itp.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, rurki intubacyjne, wąsy tlenowe, maski tlenowe itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walor użytkowy - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rękawiczki, maski czepki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki, maski czepki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walor użytkowy - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: specjalistyczny jednorazowy sprzęt medyczny - anestezjologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: specjalistyczny jednorazowy sprzęt medyczny - anestezjologiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walor użytkowy - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dreny, kaniule do odsysania, staplery skórne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny, kaniule do odsysania, staplery skórne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walor użytkowy - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: artykuły medyczne jednorazowego użytku: pokrowce, fartuchy prześcieradła, elektrody kieliszki, żele, pojemniki na odpady, ostrza itp.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły medyczne jednorazowego użytku: pokrowce, fartuchy prześcieradła, elektrody kieliszki, żele, pojemniki na odpady, ostrza itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kaniule dożylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule dożylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walor użytkowy - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.