eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Ursynów, a w szczególności polegającej na wydawaniu ustnych i pisemnych opinii prawnych, opiniowaniu projektów umów, aneksów, porozumień, ugód, aktów normatywnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Warszawa: Świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Ursynów, a w szczególności polegającej na wydawaniu ustnych i pisemnych opinii prawnych, opiniowaniu projektów umów, aneksów, porozumień, ugód, aktów normatywnych
Numer ogłoszenia: 373342 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Ursynów, a w szczególności polegającej na wydawaniu ustnych i pisemnych opinii prawnych, opiniowaniu projektów umów, aneksów, porozumień, ugód, aktów normatywnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa w okresie od 2 stycznia 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział 3 niżej wymienione Części: Nr Części zamówienia: I, Nazwa Części: Obsługa Wydziału Infrastruktury, Wydziału Zasobów Lokalowych, Wydziału Architektury i Budownictwa, Wydziału Ochrony Środowiska, Wydziału Obsługi Mieszkańców; Nr Części zamówienia: II, Nazwa Części: Obsługa Wydziału Kultury, Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń, Wydziału Promocji, Wydziału Sportu i Rekreacji, Wydziału Oświaty i Wychowania oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty; Nr Części zamówienia: III, Nazwa Części: Obsługa Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Delegatury Biura Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Administracyjno - Gospodarczego i Informatyki, Wydziału Zamówień Publicznych, Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje: 1) Dotyczy wykonawców składających ofertę na Część 1: - 1 osobą posiadają tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata, posiadającą doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego/adwokata w szczególności posiadać wpis na listę prowadzoną przez właściwy organ, tj. Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych/Okręgową Radę Adwokacką i wykonywać ten zawód nieprzerwanie przez okres m.in. 3 lat1 oraz posiadać co najmniej 6 miesięczne2 doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego, jej jednostek organizacyjnych lub administracji rządowej. 2) Dotyczy wykonawców składających ofertę na Część 2: - 1 osobą posiadają tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata, posiadającą doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego/adwokata w szczególności posiadać wpis na listę prowadzoną przez właściwy organ, tj. Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych/Okręgową Radę Adwokacką i wykonywać ten zawód nieprzerwanie przez okres m.in. 3 lat1 oraz posiadać co najmniej 6 miesięczne2 doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego, jej jednostek organizacyjnych lub administracji rządowej. 3) Dotyczy wykonawców składających ofertę na Część 3: - 1 osobą posiadają tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata, posiadającą doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego/adwokata w szczególności posiadać wpis na listę prowadzoną przez właściwy organ, tj. Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych/Okręgową Radę Adwokacką i wykonywać ten zawód nieprzerwanie przez okres m.in. 3 lat1 oraz posiadać co najmniej 6 miesięczne2 doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego, jej jednostek organizacyjnych lub administracji rządowej. 1 Przez niniejsze doświadczenie rozumie się lata czynne zawodowo w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata. Jeżeli wskazana osoba wykonywała usługę w tym samym czasie na rzecz różnych zamawiających, to doświadczenie w takim przypadku nie będzie się sumowało. Ponadto nie będzie się sumowało doświadczenie nabyte u różnych podmiotów w tym samym czasie. 2 Przez niniejsze doświadczenie rozumie się faktyczny okres wykonywania obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego, jej jednostek organizacyjnych, lub administracji rządowej. Jeżeli wskazana osoba wykonywała usługę w tym samym czasie na rzecz różnych zamawiających, to doświadczenie w takim przypadku nie będzie się sumowało. Ponadto nie będzie się sumowało doświadczenie nabyte u różnych podmiotów w tym samym czasie. UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część niedopuszczalne jest, aby wykazał się tą samą osobą w zakresie więcej niż jednej części. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumencie wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek spełnił w zakresie Części, na którą Wykonawca złożył ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.2) INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - DOŚWIADCZENIE - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1. Zmiany w zakresie danej Części kadry, tj. osób odpowiedzialnych za wykonywanie zamówienia w uzasadnionych wypadkach, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy przy czym mają być to osoby posiadające co najmniej kwalifikacje i doświadczenie osób wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania każdorazowej pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany, zaś w piśmie tym wskazać musi osobę oraz jej kwalifikacje zawodowe uzasadniające akceptację wniosku; 2. Zmniejszenia wynagrodzenia umownego w zakresie danej Części z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ PRAWNY, POK. NR 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa Wydziału Infrastruktury, Wydziału Zasobów Lokalowych, Wydziału Architektury i Budownictwa, Wydziału Ochrony Środowiska, Wydziału Obsługi Mieszkańców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa. W zakresie części I Wykonawca zobowiązany będzie do: a. Świadczenia obsługi prawnej w poniedziałek, wtorek, środę w godzinach 9:00 - 15:00 b. Obsługi Wydziału Infrastruktury, Wydziału Zasobów Lokalowych, Wydziału Architektury i Budownictwa, Wydziału Ochrony Środowiska, Wydziału Obsługi Mieszkańców w wymiarze 18 godzin tygodniowo. Ponadto wykonawca zobowiązany jest wykonywać poza siedzibą Zamawiającego zlecone mu przez Zamawiającego czynności bezpośrednio związane z przedmiotem zamówienia w wymiarze 24 godzin miesięcznie. Obsługa prawna, o której mowa powyżej polegać będzie na wykonywaniu zadań związanych z działalnością Wydziałów Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy wynikających z treści zarządzenia nr 4290/2010 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 11 marca 2010 r. w sprawie nadania wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Urzędu Dzielnicy Ursynów miasta stołecznego Warszawy w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy, w tym w szczególności: a. wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; b. opiniowaniu pod względem formalno - prawnym projektów zawieranych umów cywilnoprawnych, aneksów, porozumień i ugód w których Zamawiający jest stroną; c. opiniowaniu projektów aktów normatywnych; d. informowaniu pracowników o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym funkcjonowania Urzędu; e. ocenianiu zgodności projektów zarządzeń wewnętrznych z aktami prawnymi wyższego rzędu; f. opiniowaniu porozumień zawieranych przez Zamawiającego z jednostkami samorządowymi; g. opiniowaniu pod względem formalno-prawnym decyzji i pism sporządzanych przez pracowników Zamawiającego; h. opiniowaniu i analizie innych zleconych przez Zamawiającego zadań wynikłych w toku realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 a) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. DOŚWIADCZENIE - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa Wydziału Kultury, Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń, Wydziału Promocji, Wydziału Sportu i Rekreacji, Wydziału Oświaty i Wychowania oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa. W zakresie części II Wykonawca zobowiązany będzie do: a. Świadczenia obsługi prawnej w poniedziałek, środę, czwartek w godzinach 9:00 - 15:00 b. Obsługi Wydziału Kultury, Wydziału Działalności Gospodarczej i Zezwoleń, Wydziału Promocji, Wydziału Sportu i Rekreacji, Wydziału Oświaty i Wychowania oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty w wymiarze 18 godzin tygodniowo. Ponadto wykonawca zobowiązany jest wykonywać poza siedzibą Zamawiającego zlecone mu przez Zamawiającego czynności bezpośrednio związane z przedmiotem zamówienia w wymiarze 24 godzin miesięcznie. Obsługa prawna, o której mowa powyżej polegać będzie na wykonywaniu zadań związanych z działalnością Wydziałów Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy wynikających z treści zarządzenia nr 4290/2010 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 11 marca 2010 r. w sprawie nadania wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Urzędu Dzielnicy Ursynów miasta stołecznego Warszawy w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy, w tym w szczególności: a. wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; b. opiniowaniu pod względem formalno - prawnym projektów zawieranych umów cywilnoprawnych, aneksów, porozumień i ugód w których Zamawiający jest stroną; c. opiniowaniu projektów aktów normatywnych; d. informowaniu pracowników o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym funkcjonowania Urzędu; e. ocenianiu zgodności projektów zarządzeń wewnętrznych z aktami prawnymi wyższego rzędu; f. opiniowaniu porozumień zawieranych przez Zamawiającego z jednostkami samorządowymi; g. opiniowaniu pod względem formalno-prawnym decyzji i pism sporządzanych przez pracowników Zamawiającego; h. opiniowaniu i analizie innych zleconych przez Zamawiającego zadań wynikłych w toku realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 b) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. DOŚWIADCZENIE - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Delegatury Biura Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Administracyjno - Gospodarczego i Informatyki, Wydziału Zamówień Publicznych, Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa. W zakresie części III Wykonawca zobowiązany będzie do: a. Świadczenia obsługi prawnej we wtorek, środa, piątek w godzinach 9:00 - 15:00 b. Obsługi Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Delegatury Biura Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Administracyjno - Gospodarczego i Informatyki, Wydziału Zamówień Publicznych, Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w wymiarze 18 godzin tygodniowo. Ponadto wykonawca zobowiązany jest wykonywać poza siedzibą Zamawiającego zlecone mu przez Zamawiającego czynności bezpośrednio związane z przedmiotem zamówienia w wymiarze 24 godzin miesięcznie. Obsługa prawna, o której mowa powyżej polegać będzie na wykonywaniu zadań związanych z działalnością Wydziałów Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy wynikających z treści zarządzenia nr 4290/2010 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 11 marca 2010 r. w sprawie nadania wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Urzędu Dzielnicy Ursynów miasta stołecznego Warszawy w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy, w tym w szczególności: a. wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; b. opiniowaniu pod względem formalno - prawnym projektów zawieranych umów cywilnoprawnych, aneksów, porozumień i ugód w których Zamawiający jest stroną; c. opiniowaniu projektów aktów normatywnych; d. informowaniu pracowników o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym funkcjonowania Urzędu; e. ocenianiu zgodności projektów zarządzeń wewnętrznych z aktami prawnymi wyższego rzędu; f. opiniowaniu porozumień zawieranych przez Zamawiającego z jednostkami samorządowymi; g. opiniowaniu pod względem formalno-prawnym decyzji i pism sporządzanych przez pracowników Zamawiającego; h. opiniowaniu i analizie innych zleconych przez Zamawiającego zadań wynikłych w toku realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części III określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 c) do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. DOŚWIADCZENIE - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.