Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Koszalin: II. Przedmiot zamówienia:
1. Świadczenie na terenie nieruchomości gruntowych i budynków (lokali i pomieszczeń w częściach wspólnych , tj. strychów, piwnic itp.) zarządzanych przez zamawiającego, usług w zakresie wywozu odpadów kubaturowych (meble, zużyty sprzęt elektryczny, elektroniczny sprzęt RTV, AGD, itp.) oraz nieczystości stałych (nieczystości gromadzonych ze sprzątania chodników i terenów zielonych, gruzu i odpadów budowlanych, śmieci gromadzonych wokół osłon śmietnikowych, gałęzi i konarów itp.) na wysypisko
Numer ogłoszenia: 37351 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II. Przedmiot zamówienia: 1. Świadczenie na terenie nieruchomości gruntowych i budynków (lokali i pomieszczeń w częściach wspólnych , tj. strychów, piwnic itp.) zarządzanych przez zamawiającego, usług w zakresie wywozu odpadów kubaturowych (meble, zużyty sprzęt elektryczny, elektroniczny sprzęt RTV, AGD, itp.) oraz nieczystości stałych (nieczystości gromadzonych ze sprzątania chodników i terenów zielonych, gruzu i odpadów budowlanych, śmieci gromadzonych wokół osłon śmietnikowych, gałęzi i konarów itp.) na wysypisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie na terenie nieruchomości gruntowych i budynków (lokali i pomieszczeń w częściach wspólnych , tj. strychów, piwnic itp.) zarządzanych przez zamawiającego, usług w zakresie wywozu odpadów kubaturowych (meble, zużyty sprzęt elektryczny, elektroniczny sprzęt RTV, AGD, itp.) oraz nieczystości stałych (nieczystości gromadzonych ze sprzątania chodników i terenów zielonych, gruzu i odpadów budowlanych, śmieci gromadzonych wokół osłon śmietnikowych, gałęzi i konarów itp.) na wysypisko. Szacunkowa ilość wywozu odpadów ok. 1.000,00 m3 w okresie 24 miesięcy. Szacunkowa ilość wywozu odpadów ustalona została na podstawie przewidywanej ilości odpadów do wywiezienia, faktyczna ilość wywiezionych odpadów może być inna niż założono. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21) i z uchwałą nr XXVII/414/2012 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20. 12. 2012 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Koszalina.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia do zbierania oraz transportu odpadów tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie na terenie Miasta Koszalina działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z póź. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje usługę/usługi w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych na terenach miejskich lub wiejskich z należytą starannością o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA! 1. W przypadku zamówień nadal wykonywanych należy podać wartość usług zrealizowanych przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wykazania usług rozliczanych w walucie innej niż PLN wykonawca winien przeliczyć ich wartość na PLN przyjmując: a) średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . b) jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz. UWAGA!W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu w pkt. III.3.1) - III.3.5) oceniane będzie łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów. 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik specyfikacji. 2. Zakres i warunki zmian związanych z umowami zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 10,00PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 (sekretariat) lub pokój 212 (biuro zam. pub.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa tapczanów i łóżek do Domu Studenta nr 1 Politechniki Koszalińskiej.
- Pełnienie funkcji Animatora Lokalnego / Animatorki Lokalnej w ramach realizowanego zadania publicznego pn. "Społecznik na 5! Program wspierania inicjatyw oddolnych na lata 2025 - 2029"
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach i Obwodu Drogowego w Gryficach
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Kamieniu Pomorskim
- "Remonty bieżące ulic Miasta Koszalina"
- "Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie"
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów, w tym wielkogabarytowych oraz opon w 2025 roku
- "Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Radłów "
- Całoroczne utrzymanie rabat i donic oraz utrzymanie nowych nasadzeń drzewna terenie Gminy Bytom.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Złotniki Kujawskie w okresie luty- kwiecień 2025
- Utrzymanie czystości oraz porządku na terenie parków i zieleńców w Oleśnicy w lutym 2025 r.
- UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.