Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Łomża: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 373602 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania: Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy badawczej numer BDS5/IIiA/10/2013:Komputer przenośny typ 1 - 1 szt; Komputer przenośny typ 2 - 1 szt.;Tablet typ 1 - 1 szt. Część 2 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy badawczej numer BST-19/ITŻiG/13/2014: Przenośny dysk twardy - 1 szt.; Część 3 -Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby pracy badawczej numer BDS-4/IIiA/10/2013 i BST-1/IP/11/2014:Komputer przenośny typ 1 - 1 szt.;Pamięć USB typ 1 - 7 szt.; Pakiet oprogramowania biurowego - 1 licencja Część 4 -Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy badawczej numer BDS-16/IWF/10/2013: Komputer przenośny typ 3 - 1 szt. Część 5 - Dostawa urządzeń przenośnych: Tablet typ 2 - 2 szt.; Przenośny dysk twardy - 1 szt Część 6 -Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: Komputer stacjonarny - 19 szt.; Monitor LCD - 19 szt. Część 7 - Dostawa zestawów nagłośnienia: zestaw nagłośnienia - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4, 48.62.40.00-8, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 32.34.24.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla części 1: a) opis oferowanego asortymentu (załącznik nr 7Ado SIWZ); b) dokumenty wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Dla części 2: a) opis oferowanego asortymentu (załącznik nr 7B do SIWZ); Dla części 3: a) opis oferowanego asortymentu (załącznik nr 7C do SIWZ); b) dokumenty wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Dla części 4: a) opis oferowanego asortymentu (załącznik nr 7D do SIWZ); b) dokumenty wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Dla części 5: a) opis oferowanego asortymentu (załącznik nr 7E do SIWZ); b) dokumenty wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu. Dla części 6: a) opis oferowanego asortymentu (załącznik nr 7F do SIWZ); b) dokumenty wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, kopii certyfikatów lub deklaracji producenta. Dla części 7: a) opis oferowanego asortymentu (załącznik nr 7G do SIWZ);
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 3. powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Okres Gwarancji - 6
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy badawczej numer BDS5/IIiA/10/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania: 1) Komputer przenośny typ 1 - 1 szt.; 2) Komputer przenośny typ 2 - 1 szt.; 3) Tablet typ 1 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres Gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy badawczej numer BST-19/ITŻiG/13/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania: Przenośny dysk twardy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres Gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby pracy badawczej numer BDS-4/IIiA/10/2013 i BST-1/IP/11/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania:1) Komputer przenośny typ 1 - 1 szt.; 2) Pamięć USB typ 1 - 7 szt.; 3) Pakiet oprogramowania biurowego - 1 licencja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.46.00-4, 48.62.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres Gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy badawczej numer BDS-16/IWF/10/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania: Komputer przenośny typ 3 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres Gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń przenośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania: 1) Tablet typ 2 - 2 szt.; 2). Przenośny dysk twardy - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.23.45.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres Gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania:1) Komputer stacjonarny - 19 szt.; 2) Monitor LCD - 19 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres Gwarancji - 6
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zestawów nagłośnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i oprogramowania: zestaw nagłośnienia - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Okres Gwarancji - 6
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup platformy serwerowej z aktualnymi systemami operacyjnymi i oprogramowaniem
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji dachu sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i rodziny przez terapeutę integracji sensorycznej z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Goniądz - ETAP I
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program wsparcia edukacji włączającej dla Szkół Podstawowych Gminy Przodkowo"
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Dostawa do Biura Rzecznika Praw Obywatelskich przy al. Solidarności 77 w Warszawie 60 (sześćdziesiąt) sztuk laptopów, 60 (sześćdziesiąt) sztuk stacji dokujących oraz 30 (trzydziestu) sztuk monitorów.
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.