Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Łódź: Usługi sprzątania pomieszczeń techniczno-administracyjnych Teatru Wielkiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 373935 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki w Łodzi , Plac Dąbrowskiego 1, 90-249 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6339960, faks 042 6319552.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.teatr-wielki.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń techniczno-administracyjnych Teatru Wielkiego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń techniczno-administracyjnych na potrzeby Teatru Wielkiego w Łodzi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w treści załącznika nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 6.000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych polskich, przy czym: -jeżeli wadium będzie składane w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, to musi ona obejmować wszystkie sytuacje wskazane w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych w brzmieniu po nowelizacji obowiązującej od dnia 24.10.2008r., kiedy kwota wadium zostaje zatrzymana przez Zamawiającego. W treści gwarancji musi się znaleźć zapis dotyczący m.in. przesłanki zatrzymania przez zamawiającego wadium w razie nie uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw. -Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci w kasie Zamawiającego lub przelewem na rachunek zamawiającego: GETIN BANK S.A. O/R GETIN BIZNES W ŁODZI o numerze rachunku: 8 5 1 5 6 0 0 0 1 3 2 0 2 6 6 0 2 0 8 1 0 8 0 0 0 1 Wpłata wadium w pieniądzu za pośrednictwem banku będzie uznana za prawidłowo wniesioną, tylko wtedy, jeżeli stwierdzenie-potwierdzenie jej posiadania na rachunku Zamawiającego będzie możliwe w terminie składania ofert. -Na dokumencie wpłaty wadium w pieniądzu musi być jednoznacznie uwidocznione czego wpłata dotyczy ( wadium w przetargu -podać tytuł). -Zwrot wadium następować będzie zgodnie z dyspozycja art. 46 uPZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych PZP i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust 1 zawarte jest w treści oświadczeń w formularzu oferty. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 6.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, w tym w szczególności Zamawiający wymaga : 6.2.A. aby wykonawca wykazał, iż należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat - licząc do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, - co najmniej jeden kontrakt na usługę podobną* wartością i rodzajem do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. ( * ) - przez usługi podobne rodzajem należy rozumieć odpowiadające swoim rodzajem tym, które są opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, vide załącznik 4 do SIWZ, i były lub są świadczone w obiektach typu teatry, opery, operetki, filharmonie oraz biurowce o powierzchni podlegającej sprzątaniu nie mniejszej niż 10.000 m2, przy czym należy wykazać doświadczenie w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń w których podłogi pokryte są parkietami, wykładzinami dywanowych, syntetycznymi i kamiennych, w tym również typu lastryko. 6.2.B. aby wykonawca dysponował co najmniej 17 osobami równocześnie wykonującymi usługi sprzątania. 6.2.C. aby wykonawca zapewniał w ramach ceny oferty przez cały okres świadczenia usług objętych przedmiotem mniejszego zamówienia sprzęt i środki czystości opisane w niniejszej SIWZ, w tym w treści załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ, przy czym wymaga się co najmniej dysponowania : -szorowarkami, froterkami, odkurzaczami przemysłowymi, urządzeniami do prania podciśnieniowego, szczotkami do zamiatania, szczotkami do WC, ściereczkami i tego typu drobnym sprzętem; -zapewnienia płynów do mycia, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek zapachowych do WC, środków dezynfekujących i zapachowych, worków foliowych do koszy na śmieci itp. 6.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, w tym Zamawiający wymaga: : 6.3. A. aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejsza niż 50.000,00 złotych. opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty. Warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis lub jego kopia z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 7.2 zaświadczenia właściwych organów potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 7.3. informację wykazującą spełnienie warunków określonych w pkt 6.2. A, B i C niniejszej SIWZ -doświadczenie, potencjał techniczny, osobowy; wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Wykonawca zobowiązany jest jednoznacznie poświadczyć spełnienie szczegółowo określonych warunków, jeżeli to nie wynika wprost z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazywanych świadczeń. 7.4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z podaniem ich nazwy i roku produkcji. 7.5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli będzie korzystał z ich potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, objętego niniejszym postępowaniem. 7.6. kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w sposób wymagany w pkt 6.3.A niniejszej SIWZ, lub w razie braku takiego ubezpieczenia oświadczenie, że w razie wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, ubezpieczy się stosownie do warunków zamówienia na okres obowiązywania umowy, przy czym dokument poświadczający ubezpieczenie złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 7.7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 u.Pzp. 7.8. dowód wpłaty wadium, przy czym wpłata wadium w pieniądzu za pośrednictwem banku będzie uznana za prawidłowo wniesioną, jeżeli stwierdzenie-potwierdzenie jej posiadania na rachunku Zamawiającego będzie możliwe w terminie składania ofert. Na dokumencie wpłaty wadium musi być jednoznacznie uwidocznione czego wpłata dotyczy; wadium w przetargu Pt........ WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, - w brzmieniu po zmianach opublikowanych w Dz. Ustaw z 2008r Nr 188 pozycja 1155 z późniejszymi zmianami; Dokumenty sporządzone są w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-wielki.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego tj. - teatr Wielki w Łodzi Plac Dąbrowskiego w Łodzi, wejście od ulicy jaracza, parter sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. - teatr Wielki w Łodzi Plac Dąbrowskiego w Łodzi, wejście od ulicy jaracza, parter sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego
- Usługi sprzątania, utrzymania czystości oraz dezynfekcji na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w 2025 roku.
- Świadczenie usług ogólnogospodarczych
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych budynków Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- Utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Oława
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach będących własnością i w zarządzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynależnych".
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.