eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławOchrona fizyczna nieruchomości po byłym Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie 25, 88-121 Chełmce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Inowrocław: Ochrona fizyczna nieruchomości po byłym Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie 25, 88-121 Chełmce
Numer ogłoszenia: 37412 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9623 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna nieruchomości po byłym Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie 25, 88-121 Chełmce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna nieruchomości po byłym Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie 25, 88-121 Chełmce poprzez profesjonalną ochronę pałacu parku i pozostałych obiektów znajdujących się na nieruchomości przez 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę z należytą starannością, w oparciu o przepisy ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. oraz rozporządzenia wykonawcze do ustawy. Pracownicy ochrony zobowiązani są znać lokalizację wyłączników /zaworów podłączonych mediów, aby w sytuacji awaryjnych (pożar, zalania) móc przeciwdziałać potęgowaniu się strat, do czego są zobowiązani. Pracownicy ochrony są zobowiązani dozorować obiekt (obchód fizyczny) podczas służby min. 4 razy podczas służby w nocy i min. 4 razy podczas służby w dzień. Wykonawca musi dysponować Grupą Interwencyjną składającą się z licencjonowanych pracowników ochrony zdolną do podejmowania interwencji oznakowanym radiowozem przez 24 godz. na dobę. Pracownicy ochrony korzystają z własnych środków łączności. Wykonawca odpowiada prawnie i materialnie za swoje działania w tym za zaniechania, na zasadach określonych w przepisach prawa. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy w uzasadnionych przypadkach (w szczególności wyłączenia z zarządzania obiektu, lub wystąpienia okoliczności skutkujących brakiem konieczności pełnienia ochrony obiektu). Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie miesięczne za wykonaną usługę, po wystawieniu faktury VAT w wysokości podanej w ofercie. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczny okres wykonywania usługi obliczony proporcjonalnie do tego okresu. Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych usług. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 13 stycznia 2012r. w godz. 10:00 - 14:00. Ostrowo 25, 88-121 Chełmce. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy dokonać pod numerem telefonu 52/3592 243..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia JAG Sp. z o. o. Spółka Komandytowa, ul. Saperów 184, 85-539 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43837,20

  • Oferta z najniższą ceną: 43837,20 / Oferta z najwyższą ceną: 70464,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.