Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Tarnowskie Góry: Zakup aparatu do fakoemulsyfikacji wraz z sukcesywnymi dostawami materiałów zużywalnych do zabiegów fakoemulsyfikacji i witrektomii.
Numer ogłoszenia: 374364 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854273, faks 032 2854058 wew.424.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatu do fakoemulsyfikacji wraz z sukcesywnymi dostawami materiałów zużywalnych do zabiegów fakoemulsyfikacji i witrektomii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 zakup wraz z montażem aparatu do fakoemulsyfikacji o parametrach technicznych opisanych w Specyfikacji technicznej [D1]. Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych - opisane w załączniku [D2] i [D3]. Zadanie 2 przewiduje dostawę 600 zestawów. Zadanie 3 przewiduje dostawę 10 zestawów w rozmiarze 20g, 15 zestawów w rozmiarze 23g, 10 zestawów w rozmiarze 23g Combi, 15 zestawów w rozmiarze 23g z pęsetą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia; ( minimum 2 dostawy ) szczegóły dział IV pkt 1.3 ppkt 4 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczenia Wykonawców dokonane zostaną zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej wykonawcy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawca odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawca, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. z póź. zm. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: minimum dwóch (2) referencji, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5) Szczegółowe karty katalogowe całego aparatu potwierdzające spełnianie warunków technicznych opisanych w załączniku [D1] (w przypadku kart w języku obcym przetłumaczone na język polski). 6) Wykonawca powinien dołączyć deklarację zgodności CE wystawiona przez producenta oferowanego aparatu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsphager.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51, pokój 10..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51, pokój 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z montażem aparatu do fakoemulsyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do zabiegów fakoemulsyfikacji - 600 zestawów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do zabiegów witrektomii - 50 zestawów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- (BZP.271.31.2024) Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w 2025 roku
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do artroskopii wraz z wyposażeniem oraz przeszkoleniem personelu w NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa diatermii chirurgicznej z funkcją zamykania naczyń z wyposażeniem na Blok Operacyjny
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia elektrochirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.