eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewUsługi związane z ustawieniem drogowych barier ochronnych w ciągu dróg wojewódzkich (nr 809, 813, 815, 818, 820 i 829) administrowanych przez RDW w Parczewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Parczew: Usługi związane z ustawieniem drogowych barier ochronnych w ciągu dróg wojewódzkich (nr 809, 813, 815, 818, 820 i 829) administrowanych przez RDW w Parczewie.
Numer ogłoszenia: 37443 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3542314, fax 083 3541694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z ustawieniem drogowych barier ochronnych w ciągu dróg wojewódzkich (nr 809, 813, 815, 818, 820 i 829) administrowanych przez RDW w Parczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z ustawieniem drogowych barier ochronnych w ciągu dróg wojewódzkich (nr 809, 813, 815, 818, 820 i 829) administrowanych przez RDW w Parczewie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług w ciągu drogi: 1. nr 809; Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno, odc. w m. Jeziorzany (dojazdy do mostu przez rz. Wieprz), jak niżej: a) rozebranie istniejących barier ochronnych betonowych z przewiezieniem uzyskanych elementów na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości 886 m, b) ustawienie drogowych barier ochronnych stalowych na słupkach IPE100 w ilości 904 m typu SP-09/4 i 40 m typu SP-09/2. Wyszczególnienie i lokalizację barier określa Projekt organizacji ruchu w ciągu drogi nr 809; (ark. 113 - 115), którego kserokopia stanowi załącznik Nr 1 do Zestawienia ilości usług. 2. nr 813; Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski - Łęczna na odc. w m. Żelizna, Rudka Kijańska i Rozkopaczew, jak niżej: a) ustawienie drogowych barier ochronnych stalowych typu SP-09/4 na słupkach IPE100 w ilości 56 m w m. Żelizna (przepust), 92 m w m. Rudka Kijańska (most przez rów bez nazwy), w tym 32 m mocowane do poręczy mostowych oraz 64 m w m. Rozkopaczew (nasyp). Wyszczególnienie i lokalizację barier określa Projekt organizacji ruchu w ciągu drogi nr 813; (ark. 57, 197 i 210), którego kserokopia stanowi załącznik Nr 2 do Zestawienia ilości usług. 3. nr 815; Wisznice - Parczew - Siemień - Lubartów na odc. w m. Lubartów (nasyp), jak niżej: a) ustawienie drogowych barier ochronnych stalowych typu SP-09/4 na słupkach IPE100 w ilości 36 m. Wyszczególnienie i lokalizację barier określa Projekt organizacji ruchu w ciągu drogi nr 813; (ark. 158), którego kserokopia stanowi załącznik Nr 3 do Zestawienia ilości usług. 4. nr 818; Przewłoka - Wyryki - Adampol, na odc. w m. Lubiczyn (przepust), jak niżej: a) rozebranie istniejących barier ochronnych betonowych z przewiezieniem uzyskanych elementów na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie w ilości 14 m, b) ustawienie drogowych barier ochronnych stalowych na słupkach IPE100 w ilości 56 m typu SP-09/4 i 4 m typu SP-09/2. Wyszczególnienie i lokalizację barier określa Projekt organizacji ruchu w ciągu drogi nr 818; (ark. 24), którego kserokopia stanowi załącznik Nr 4 do Zestawienia ilości usług. 5. nr 820; Sosnowica Dwór - Łęczna na odc. w m. Orzechów Nowy i Dratów, (dojazdy do mostów przez Kanał Wieprz - Krzna), jak niżej: a) rozebranie istniejących barier ochronnych betonowych (w m. Orzechów Nowy) z przewiezieniem uzyskanych elementów na plac składowy Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości 133 m, b) ustawienie drogowych barier ochronnych stalowych na słupkach IPE100 w ilości 132 m (w m. Orzechów Nowy) i 164 m (w m. Dratów) typu SP-09/4 oraz 20 m (w m. Dratów) typu SP-09/2. Wyszczególnienie i lokalizację barier określa Projekt organizacji ruchu w ciągu drogi nr 820; (ark. 18 i 53), którego kserokopia stanowi załącznik Nr 5 do Zestawienia ilości usług. 6. nr 829; Łucka - Łęczna - Biskupice, odc. w m. Spiczyn, (dojazdy do mostu przez rz. Bystrzyca), jak niżej: a) ustawienie drogowych barier ochronnych stalowych na słupkach IPE100 w ilości 148 m typu SP-09/4 i 4 m typu SP-09/2. Wyszczególnienie i lokalizację barier określa Projekt organizacji ruchu w ciągu drogi nr 829; (ark. 32), którego kserokopia stanowi załącznik Nr 6 do Zestawienia ilości usług. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru usług, w sposób gwarantujący należytą jakość. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Okres gwarancji jakości dla przedmiotu usług objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru. Wielkość lub zakres zamówienia: 216048,31 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2)Dysponowanie jednostkami sprzętu, wymienionymi poniżej: -Samochód ciężarowy - min. 1 szt., -Żuraw samochodowy o udźwigu do 4 t - min. 1 szt., -Zestaw sprzętu specjalistycznego do montażu barier - min. 1 szt., -Urządzenie wbijające lub wibromłot do pogrążania słupków w grunt - min. 1 szt. 3.Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór- zał. B). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz minimum 1 zamówienia zrealizowanego przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (wzór - zał. C) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie. 4)Wykaz potencjału technicznego sprzętu (wzór - zał. D).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w RDW w Parczewie lok.19 lub za zaliczeniem pocztowym - koszt 14,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, w pok. nr 15. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 12, w dniu 06/03/2008 o godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (083) 354-16-94 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.parczew@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1.W sprawach technicznych: Danuta Makówka, tel. 083 354-23-14. 2.W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Jadwiga Graniak, mgr inż. Lucyna Kopeć, tel. 083 354-23-14.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.