eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach



Ogłoszenie z dnia 2005-07-27

POZYCJA 37478

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Chrząstowice, Dębska Kuźnia, Przywory, Kąty Opolskie oraz w Dzielnicy Opola: Grotowice; budowa kolektora ściekowego "K" w Opolu oraz ujęć wodnych i zbiorników retencyjnych na stacji uzdatniania wody Grotowice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Opole, do kontaktów: Agnieszka Maślak, Wiesława Stawińska, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, tel. 048 77 54 11 410, 54 11 420, fax 048 77 54 11 425, e-mail: Agnieszka.Maslak@um.opole.pl; Wieslawa.Stawinska@um.opole.pl, www.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Opola, Biuro Projektu ISPA, Agnieszka Maślak, Wiesława Stawińska, ul. Żeromskiego 3 (pokój 23), 45-053 Opole, tel. 048 77 54 11 410, 54 11 420, fax 048 77 54 11 425, e-mail: Agnieszka.Maslak@um.opole.pl; Wieslawa.Stawinska@um.opole.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Opola, Biuro Projektu ISPA, Agnieszka Maślak, Wiesława Stawińska, ul. Żeromskiego 3 (pokój 23), 45-053 Opole, tel. 048 77 54 11 410, 54 11 420, fax 048 77 54 11 425, e-mail: Agnieszka.Maslak@um.opole.pl; Wieslawa.Stawinska@um.opole.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Opole, Biuro Projektu ISPA, Elżbieta Spadło, Magdalena Kosiorek, Anna Kolczyk, ul. Żeromskiego 3 (pokój 21), 45-053 Opole, tel. 048 77 54 11 415, 54 11 425, fax 048 77 54 11 425, e-mail: Elzbieta.Spadlo@um.opole.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Chrząstowice, Dębska Kuźnia, Przewory, Kąty Opolskie oraz w Dzielnicy Opola: Grotowice; budowa kolektora ściekowego "K" w Opolu oraz ujęć wodnych i zbiorników retencyjnych na stacji uzdatniania wody Grotowice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Budowa systemu sieci kanalizacyjnej obejmującego: ok. 45 km rurociągów grawitacyjnych DN160 - DN250 z przykanalikami; ok. 35 km rurociągów ciśnieniowych DN32 - DN180 (Dy 40 - Dy 200) z przykanalikami; 10 przepompowni sieciowych i 432 przepompownie przydomowe; budowa ok. 4,5 km kolektora sanitarnego oraz ujęć wodnych i dwóch zbiorników retencyjnych, każdy o pojemności ok. 5.000 m; budowa magistralnego przewodu wodociągowego o długości 1761 m (śr. 400 - śr. 600). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Opole i miejscowości w okolicach Opola, woj. opolskie, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.51.10 - Studnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje budowę systemu sieci kanalizacyjnej i nowych ujęć wodnych, roboty towarzyszące (studzienki rewizyjne, połączeniowe, odpowietrzające, zestawy płuczące, przełożenie kolidujących przewodów wodociągowych, zbiorników wyrównawczych , studni wodociągowych, odbudowę nawierzchni), dostawy materiałów i urządzeń (w szczególności pomp, rur, zaworów i innych akcesoriów) próby i usunięcie wszelkich wad w robotach, a także wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia w celu oddania robót do normalnej eksploatacji i przekazania ich zamawiającemu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24; okres w dniach: 730;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 600.000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania w wysokości 10% ceny ofertowej (która stanie się następnie Zatwierdzoną Kwotą Kontraktową) przed podpisaniem kontraktu. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie: środki publiczne (Fundusz Spójności oraz środki własne Zamawiającego). Warunki płatności: płatności miesięczne - na warunkach określonych w kontrakcie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Kontraktu w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177). - Wszystkie oświadczenia składane przez wykonawców muszą być podpisane przez osoby mające prawo do zaciągania zobowiązań, wyszczególnione w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej, w sposób przewidziany w tym dokumencie dla formy reprezentacji tego podmiotu gospodarczego. Nie podpisanie oświadczenia w sposób żądany przez zamawiającego traktowane będzie jako nie złożenie oświadczenia. - Wykonawcy, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych przez zamawiającego warunków, zostaną wykluczeni z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust.2 pkt.3 ww. ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dostarczone dowody lub dokumenty, muszą być wystawione nie wcześniejszej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: (a) osobą fizyczną tej osoby fizycznej; (b) spółką jawną żadnego wspólnika; (c) spółką partnerską żadnego partnera lub żadnego członka zarządu; (d) spółką komandytową żadnego komplementariusza; (e) spółką komandytowo-akcyjną - żadnego komplementariusza; (f) osobą prawną (niewymienioną powyżej) żadnego urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dostarczone dowody lub dokumenty, muszą być wystawione nie wcześniejszej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Dostarczone dowody lub dokumenty, muszą być wystawione nie wcześniejszej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dostarczone dowody lub dokumenty, muszą być wystawione nie wcześniejszej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Średni roczny obrót wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, musi wynosić co najmniej 43.000.000 PLN potwierdzony sprawozdaniami finansowymi, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - Dostęp do kredytów wystarczających do zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Kontraktu, potwierdzony informacją banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W każdym przypadku kwota kredytu dostępna na wykonanie zamówienia (tzn. jeszcze nie zaangażowana dla innych działań wykonawcy) musi wynosić co najmniej 9.000.000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykonawca musi być firmą zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych robót budowlanych tj. budowy sieci kanalizacyjnych, przepompowni ścieków, ujęć i zbiorników wodnych. Wymagane dokumenty jak w p. III.2.1.1. - W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca składający ofertę wykonał zamówienia na roboty budowlane z zakresu sieci i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych o wartości nie mniejszej niż 40.000.000 PLN (bez VAT), oraz wykonał zamówienia na wybudowanie co najmniej 20.000 mb kanalizacji, w tym co najmniej 1.000 mb kanalizacji grawitacyjnej o średnicy nie mniejszej niż 800 mm. Wymagane dokumenty: wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością Robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem oraz dostarczyć informacje o kandydatach na niżej wymienione stanowiska o następującym doświadczeniu: (i) Przedstawiciel Wykonawcy winien posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko); (dla tego Kontraktu wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu); (ii) Kierownik Budowy winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy sieci/systemów kanalizacji; (dla tego Kontraktu wymagane są stanowiska w pełnym wymiarze czasu). (iii) 5 (pięciu) Kierowników robót z zakresu inżynierii sanitarnej, z których każdy winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy sieci/systemów kanalizacji; (dla tego Kontraktu wymagane są stanowiska w pełnym wymiarze czasu). Wymagane dokumenty: dane na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 43 - 41156 z dnia 02.03.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2001/PL/16/P/PE/028-02 (bis). 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.08.2005. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w języku polskim można uzyskać na pisemny wniosek. Cena za Specyfikację istotnych warunków zamówienia: 2 500 PLN (w tym koszty przesłania) + 22% VAT Wpłaty ww. kwoty nie podlegającej zwrotowi można dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miasta Opola: Bank Millennium 75 1160 2202 0000 0000 6013 7805, w kasie Urzędu Miasta (Opole, pl. Wolności 6-8, pok 110), oraz za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.08.2005, godzina 12:30, Urząd Miasta Opola Biuro Projektu ISPA, PL 45-053 Opole, ul. Żeromskiego 3.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Memorandum Finansowe dla Projektu ISPA Nr 2001/PL/16/P/PE/028: Poprawa Jakości Wody w Opolu, z dnia 27.09.2002 r. 4) Informacje dodatkowe: Nie planuje się organizacji spotkania wyjaśniającego. Wizyta na Placu Budowy nie będzie organizowania przez Zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.