eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i niezbędnych materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu, w ramach projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Czarnków: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i niezbędnych materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu, w ramach projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu.
Numer ogłoszenia: 374900 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i niezbędnych materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu, w ramach projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych i biurowych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dla Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie, Kościuszki 92, 64-700 Czarnków Liceum Ogólnokształcącym w Trzciance, Żeromskiego 28, 64-980 Trzcianka, Liceum Ogólnokształcącym w Krzyżu Wielkopolskim, Sienkiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski Przedmiot zamówienia obejmuję zakup wraz z dostawą: 3 laptopów, programów komputerowych, sieciowych komputerowych programów edukacyjnych dla szkoły ponadgimnazjalnej z fizyki dla LO Czarnków, LO Trzcianka, LO Krzyż Wielkopolski, sieciowych komputerowych programów edukacyjnych dla szkoły ponadgimnazjalnej z chemii dla LO Czarnków, LO Trzcianka, LO Krzyż Wielkopolski, sieciowych komputerowych programów komputerowych z zakresu stereometrii (geometria przestrzenna) dla LO Czarnków, LO Trzcianka, LO Krzyż Wielkopolski, 3 zestawów odczynników i chemikaliów do nauki chemii dla szkół ponadgimnazjalnych, 3 zestawów do przeprowadzania różnego typu doświadczeń fizycznych dla szkół ponadgimnazjalnych, 3 monitorów skażeń radioaktywnych (radiometr), materiałów papierniczych i biurowych: automatyczny długopis sztuk 924, brulion sztuk 474, papier wielofunkcyjny 150 ryz. Wszystkie artykuły objęte poszczególnymi częściami zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, muszą posiadać gwarancję producenta nie krótszą niż 12 miesięcy od daty odbioru protokólarnego bez zastrzeżeń w przypadku odczynników przydatność do użycia obejmującą minimum okres realizacji projektu w ramach którego realizowane jest to zamówienie ( do 30 lipca 2013r), fabrycznie pakowane (jeżeli tak występują). Wykonawca dostarczy zamówiony towar na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Termin realizacji dostaw w ciągu 10 roboczych dni od podpisania umowy -dotyczy wszystkich artykułów określonych w zał. nr 5 do SIWZ dla części od nr 1 do nr 7 za wyjątkiem pozycji 15 z części nr 6, którą należy dostarczyć do siedziby zamawiającego do 30.12.2011r. Artykuły z części nr 8 dostarczane będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń przesyłanych do Wykonawcy elektronicznie, faksem lub pisemnie w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili przekazania zlecenia. Wykonawca dostaw do oferty załączy również dokument (opis proponowanego produktu, z którego wynikać będzie w sposób jednoznaczny spełnienie przez oferowany produkt wymagań określonych przez Zamawiającego w zał. nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis części zamówienia). We wszystkich częściach zamówienia zamawiający opisał minimalne wymagania jakie muszą spełniać oferty proponowane przez Wykonawców dostaw. Zamawiający dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych. Zamawiający podzielił zadanie na 8 części: Część nr 1 Dostawa 3 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem. Część nr 2 Dostawa 3 szt. komputerowego sieciowego programu edukacyjnego z fizyki dla szkoły ponadgimnazjalnej obejmującego podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania fizyki w szkole ponadgimnazjalne. Część nr 3 Dostawa 3 szt. komputerowego sieciowego programu edukacyjnego z chemii dla szkoły ponadgimnazjalne obejmującego podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania chemii w szkole ponadgimnazjalnej. Część nr 4 Dostawa 3 szt. komputerowego sieciowego programu edukacyjnego przystosowany do nauczania stereometrii (geometria przestrzenna) dla szkoły ponadgimnazjalnej. Część nr 5 Dostawa 3 zestawów odczynników i chemikaliów do nauki chemii dla szkół ponadgimnazjalnych. Część nr 6 Dostawa 3 zestawów pomocy dydaktycznych do przeprowadzania różnego typu doświadczeń fizycznych dla szkół ponadgimnazjalnych. Część nr 7 Dostawa 3 szt. monitorów skażeń radioaktywnych (radiometrów). Część nr 8 Dostawa materiałów papierniczych i biurowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 24.30.00.00-7, 48.19.00.00-6, 48.76.00.00-3, 48.77.00.00-6, 38.94.00.00-6, 30.19.00.00-7, 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego, gdy: oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania-z wykorzystaniem wzoru -zał.2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia; Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej wiedzy i doświadczenia-z wykorzystaniem wzoru -zał.2;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykażę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dokumentem potwierdzającymi spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca dostaw do oferty załączy również dokument (opis proponowanego produktu, z którego wynikać będzie w sposób jednoznaczny spełnienie przez oferowany produkt wymagań określonych przez Zamawiającego w zał. nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis części zamówienia). Zamawiający, w celu potwierdzenia przez wykonawcę zgodności oferty z wymaganiami dopuszcza formę: -oświadczenia złożone przez wykonawcę z wyszczególnieniem szczegółowym składników zestawu potwierdzające stawiane przez zamawiającego wymagania lub -opisów technicznych producenta, opisów handlowych opracowanych na podstawie danych producenta, opisy katalogowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków -biuro nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wiedza kluczem do sukcesu realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 3 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) 3 szt. laptopów - o parametrach nie gorszych i funkcjonalności, co najmniej takiej jak opisano w zał nr 5 do SIWZ b) 3 sztuki - oprogramowania biurowego wraz z licencją do użytku komercyjnego zawierające przynajmniej: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, mające możliwość odczytu plików zapisanych w standardzie: MS Word , Excel i Powerpoint oraz zapisu w tych formatach; c) dostawa oprogramowania antywirusowego dla laptopów opisanych w punkcie a) w ilości 3 sztuk pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych rodziny Windows (dopuszcza się 1 program z 3 licencjami na 24 miesiące). Licencja musi być udzielona na okres 24 miesięcy. Licencja musi w czasie jej obowiązywania zapewniać: wsparcie techniczne producenta oprogramowania, możliwość uaktualnienia oprogramowania do nowszych wersji, dostęp do aktualizacji baz wirusów. Szczegółowy opis zamówienia określono w zał.nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.76.00.00-3, 48.77.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 3 szt. komputerowego sieciowego programu edukacyjnego z fizyki dla szkoły ponadgimnazjalnej obejmującego podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania fizyki w szkole ponadgimnazjalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę komputerowego sieciowego programu edukacyjnego z fizyki dla szkoły ponadgimnazjalnej obejmującego podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania fizyki w szkole ponadgimnazjalne dla Liceum Ogólnokształcącego w Czarnkowie (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk), Liceum Ogólnokształcącego w Trzciance (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk), Liceum Ogólnokształcącego w Krzyżu Wielkopolskim (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk). Szczegółowy opis określono w zał.nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 3 szt. komputerowego sieciowego programu edukacyjnego z chemii dla szkoły ponadgimnazjalne obejmującego podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania chemii w szkole ponadgimnazjalnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę komputerowego sieciowego programu edukacyjnego z chemii dla szkoły ponadgimnazjalne obejmującego podstawowe zagadnienia z zakresu nauczania chemii w szkole ponadgimnazjalnej dla Liceum Ogólnokształcącego w Czarnkowie (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk), Liceum Ogólnokształcącego w Trzciance (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk), Liceum Ogólnokształcącego w Krzyżu Wielkopolskim (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk). Szczegółowy opis zamówienia określono w zał.nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 3 szt. komputerowego sieciowego programu edukacyjnego przystosowany do nauczania stereometrii (geometria przestrzenna) dla szkoły ponadgimnazjalnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę komputerowego sieciowego programu edukacyjnego przystosowany do nauczania stereometrii (geometria przestrzenna) dla szkoły ponadgimnazjalnej dla Liceum Ogólnokształcącego w Czarnkowie (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk), Liceum Ogólnokształcącego w Trzciance (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk), Liceum Ogólnokształcącego w Krzyżu Wielkopolskim (1 zestaw z licencją na 12 stanowisk). Szczegółowy opis zamówienia określono w zał.nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 3 zestawów odczynników i chemikaliów do nauki chemii dla szkół ponadgimnazjalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu odczynników i chemikaliów do nauki chemii dla szkół ponadgimnazjalnych dla Liceum Ogólnokształcącego w Czarnkowie (1 zestaw), Liceum Ogólnokształcącego w Trzciance (1 zestaw), Liceum Ogólnokształcącego w Krzyżu Wielkopolskim (1 zestaw). Szczegółowy opis zamówienia określono w zał.nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 3 zestawów pomocy dydaktycznych do przeprowadzania różnego typu doświadczeń fizycznych dla szkół ponadgimnazjalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu pomocy dydaktycznych do przeprowadzania różnego typu doświadczeń fizycznych dla szkół ponadgimnazjalnych dla Liceum Ogólnokształcącego w Czarnkowie (1 zestaw), Liceum Ogólnokształcącego w Trzciance (1 zestaw), Liceum Ogólnokształcącego w Krzyżu Wielkopolskim (1 zestaw). Szczegółowy opis zamówienia określono w zał.nr 5 do SIWZ. Dla tego zamówienia Zamawiający przwidział zróżnicowany termin realizacji jego poszczególnych składników, a mianowicie: - termin realizacji dostawy w ciągu 10 roboczych dni od podpisania umowy dla składników od nr 1 do nr 14; - termin realizacji dostawy do 30.12.2011r.dla składnika nr 15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 3 szt. monitorów skażeń radioaktywnych (radiometrów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę monitora skażeń radioaktywnych (radiometr) dla Liceum Ogólnokształcącego w Czarnkowie (1 sztuka), Liceum Ogólnokształcącego w Trzciance (1 sztuka), Liceum Ogólnokształcącego w Krzyżu Wielkopolskim (1 sztuka). Szczegółowy opis zamówienia określono w zał.nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.94.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów papierniczych i biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuję zakup i dostawę materiałów papierniczych i biurowych: - automatyczny długopis z przezroczystym korpusem, gumowym uchwytem i wymiennym wkładem, grubość pisania 0,5mm, długość linii pisania min. 1200m, kolor: niebieski. np. typu BOY PEN EKO lub równoważny - sztuk 924. - brulion, twarda oprawa, format A4, w kratkę, ilość kartek: 96, szyty i klejony sztuk 474 - papier przeznaczony do wydruków czarno-białych, kolorowych i kopiowania, format A4, gramatura 80 g/m2, białość CIE 161 ? 3, jasność UV 110 ? 1,5. Typu POL-lux lub równoważny - 150 ryz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.