eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaPrzetarg nieograniczony na sukcesywną dostwę oleju opałowego, paliwa do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Gminy Grabica.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Grabica: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostwę oleju opałowego, paliwa do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Gminy Grabica.
Numer ogłoszenia: 37490 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 21864 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, Grabica, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, fax 044 6161188.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostwę oleju opałowego, paliwa do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Gminy Grabica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOTYCZY: CZĘŚĆ A Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywna dostawa OLEJU OPAŁOWEGO, do trzech budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grabica to jest: - Urząd Gminy w Grabicy, - Ośrodek Zdrowia w Grabicy - Centrum Edukacji i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kamocinie objętego kodem CPV: 23-12-21-00-9 SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1.Całkowita dostawa szacowana jest na 40.000 litrów oleju opałowego. 2.Olej opałowy winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm. 3.Przy każdej dostawie należy przedstawić certyfikat jakości oleju opałowego. 4.Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 5.Termin każdorazowej dostawy oleju nie może przekroczyć 48 godzin od momentu otrzymania zlecenia. 6.W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy oleju opałowego. 7.Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym. 8.W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem systemu ogrzewania. 9. Każdorazowo w rozliczeniu należy podać ilość oleju obserwowaną podczas napełniania zbiornika na urządzeniu pomiarowym, a nie przeliczoną na temperaturę 15°C. WYKONAWCA USŁUGI: 1.zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy na własny koszt na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2.gwarantuje odpowiednią jakość oleju opałowego, wg obowiązujących norm, 3.pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego, 4.umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, 5.do każdej faktury, o której mowa w pkt. 4 Wykonawca dołączy: a) dowody wydania - WZ zawierające następujące informacje: - miejsce i datę zakupu - ilość zatankowanego oleju opałowego - nazwisko i podpis przyjmującego olej opałowy b) kserokopię certyfikatu potwierdzającego jakości oleju opałowego potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę DOTYCZY: CZĘŚĆ B Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywna dostawa PALIWA tj., benzyny bezołowiowej 95 oleju napędowego, do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Gminy Grabica, objętych kodem CPV: 23-11-12-00-0, 23-12-11-00-2 SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1. Całkowita dostawa szacowana jest na: - benzyna bezołowiowa 95 - 4.000 litrów - olej napędowy - 12.200 litrów 2. Wykonawca zagwarantuje, że paliwa posiadać będą własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniać będą wymagania określone przepisami i obowiązującymi normami. 3. Do każdej faktury należy załączyć certyfikat jakości paliwa. 4.Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów oraz do kanistrów przeznaczonych do tankowania sprzętu na stacjach benzynowych Wykonawcy. 5. W przypadku wątpliwości co do jakości paliwa Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy paliwa. 6. Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego samochodów i sprzętu zasilanych tym paliwem. 7. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem układu napędowego samochodów i sprzętu. WYKONAWCA USŁUGI: 1. zapewni możliwość tankowania paliwa w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego przez całą dobę, 2. w przypadku, gdy Wykonawca posiada więcej niż jedną stację, zapewni jednakowe dzienne ceny paliwa na wszystkich swoich stacjach. 3. umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, za siedmiodniowy okres rozliczeniowy na podstawie zbiorczego wykazu sprzedaży. 4. do każdej faktury, o której mowa w pkt. 4 Wykonawca dołączy: a) dowody wydania - WZ zawierające następujące informacje: - miejsce i datę zakupu - rodzaj i ilość pobranego paliwa - nazwę pojazdu - nazwisko i podpis pobierającego paliwo b) kserokopię certyfikatów potwierdzających jakości paliwa potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę 5. przy każdym tankowaniu wydawał będzie WZ (wydanie kredytowe) pobranego paliwa i potwierdzał pieczęcią stacji paliw oraz własnoręcznym podpisem, 6. zobowiązuje się do wydania paliwa tylko osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego do pobierania paliwa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9, 23.12.11.00-2, 23.11.12.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 90573,77 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część A: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO TRZECH BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY GRABICA.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębuiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe EWE-MAR Krzysztof Wajszczyk, Ewcin 23, 97-319 Będków, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 90573.77
  • Oferta z najniższą ceną: 90573.77 / oferta z najwyższą ceną: 90573.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.