To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-29
Warszawa: Zakup mebli biurowych w ramach PT PO IG, PO IiŚ oraz na potrzeby MG i w ramach działania 6.5 PO IG (w ramach pozycji PRF 11.17.1 i 11.18.1)
Numer ogłoszenia: 374929 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416826 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych w ramach PT PO IG, PO IiŚ oraz na potrzeby MG i w ramach działania 6.5 PO IG (w ramach pozycji PRF 11.17.1 i 11.18.1).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli obrotowych, zwanych dalej meblami. Specyfikacja rzeczowa zamówienia i wymagania techniczne wykonania mebli są określone w załączniku nr 2a, 2b, 2c 2. Meble mają być o znaku towarowym lub pochodzeniu (marki, typu itp.) określonego w specyfikacji zamówienia - załącznik nr 2a, 2b, 2c lub im równoważne w pod wzglądem parametrów technicznych, jakości i standardu wykonania. 3. Meble muszą być: a) fabrycznie nowe, pełnowartościowe wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi b) spełniać wymagania pod względem BHP i higienicznym. Wymagania te powinny być udokumentowane np. certyfikatem jakości c) dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi 3. Meble muszą posiadać instrukcję montażu i konserwacji napisaną w j. polskim 4. Gwarancja jakości na meble jest wymagana na okres 24 miesięcy, ale nie krócej niż gwarancja producenta. 5. Dostawa mebli w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. 6. Zakres zamówienia obejmuje: a. dostarczenie (transport) mebli loco - Zamawiający (Warszawa, pl. Trzech Krzyży 3/5 oraz ul. Żurawia 4a) wraz z załadunkiem i rozładunkiem b. montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane ze środków UE w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka i Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
- HELIKON Meble Biurowe S.A, ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102799,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44489,74
Oferta z najniższą ceną: 44489,74 / Oferta z najwyższą ceną: 44489,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno 2 przetargowych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, została złozona tylko jedna oferta, odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
- "Modernizacja Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ulicy Zygmunta Augusta 8 w Limanowej"
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.