To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Krasnystaw: PN 19/2010 Świadczenie usług pralniczych
Numer ogłoszenia: 375269 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355165 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 19/2010 Świadczenie usług pralniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych w pralni Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego, dezynfekcję, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży fasonowej, drobne usługi szwalnicze oraz dostarczanie czystej bielizny do siedziby Zamawiającego (CPV: 98310000-9, CPV 98311000-6, CPV 98315000-4, CPV 60100000-9). 3. Średnia, roczna ilość bielizny do prania to około 86 000 kg, miesięczna ilość to około 7 200 kg. 4. Ponieważ ilość bielizny jest ściśle uwarunkowana ilością hospitalizowanych pacjentów oraz ich stanu zdrowia, ilość tą podano w oparciu o wyliczenia szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości jednakże zmniejszenie nie będzie przekraczało 20 % wartości umowy. 5. Asortyment prania obejmuje: bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany), bielizna operacyjna, bielizna porodowa, bielizna zakażona, bielizna niemowlęca plus pieluchy i kocyki, bielizna noworodkowa plus pieluchy i kocyki, odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, szlafroki itp.), odzież ochronna personelu ( fartuchy, ubrania lekarskie, bluzy, spodnie, odzież ochronna pracowników OPD - dresy, kurtki), zmiany pościelowe lekarskie plus piżamy, kolory, materace, worki, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce, poduszki, kołdry, firanki, zasłony, mopy sznurkowe i płaskie (około 40 szt. dziennie). 6. Bielizna do prania, odbierana przez Wykonawcę, będzie przez Zamawiającego oznakowana, posegregowana i pakowana w worki. 7. Bielizna czysta, zdawana do magazynu bielizny, musi być pakowana w podwójne worki foliowe jednorazowe zgodnie z asortymentem Zamawiającego. Worki foliowe powinny posiadać atest PZH lub inny równoważny dokument dopuszczający worki foliowe do transportu bielizny szpitalnej. 8. Środki piorące i dezynfekujące winny być stosowane zgodnie z zaleceniami PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka , powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz gwarantować technologie dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania, gdzie środki chemiczne i temperatura dezynfekcji ma odbywać się od 40oC, co pozwala na właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny. 9. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala. W tym zakresie wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziału noworodkowego, położniczego, dziecięcego i bloków operacyjnych. 10. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 5 razy w tygodniu. 11. Dodatkowe kursy w zależności od potrzeb. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy). 12. Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. Dostawa czystej bielizny i odbiór brudnej bielizny odbywać się będzie w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 13. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pralnią spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568 Rozdz. XIV, posiadającą barierę higieniczną oraz mającą możliwość świadczenia usług pralniczych dla oddziałów noworodkowych, dziecięcych, operacyjnych i położniczych. 14. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. 15. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP, Dział Higieny Szpitalnej). 16. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za asortyment prania zniszczony podczas wykonywania usługi, polegającej na wyrównaniu strat. 17. W przypadku awarii urządzeń Wykonawca należycie zabezpieczy wykonanie usługi. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej pralni Wykonawcy, który złoży ofertę, a Zamawiający nie dokonywał wizji lokalnej pralni w toku uprzednio prowadzonych postępowań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 60.10.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
- Zakład Produkcyjno-Handlowy WODEX Sp. z o.o., ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169420,00
Oferta z najniższą ceną: 169420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192640,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup i dostawa USG do poradni urologicznej SP ZOZ w Krasnymstawie
- Przebudowa drogi gminnej nr 109743L w msc. Zakręcie, gmina Krasnystaw
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2128L Pilaszkowice - Zygmuntów - Antoniówka - Czysta Dębina od km 4+653 do km 6+053"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Remont drogi powiatowej nr 3127L Wola Żulińska - Józefów - Kasjan o dł. 1,486 km"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.