Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Warszawa: świadczenie usług medycznych dla Centrum Projektów Europejskich
Numer ogłoszenia: 375562 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich , ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 378 31 00, faks 22 201 97 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpe.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług medycznych dla Centrum Projektów Europejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych dla Centrum Projektów Europejskich w okresie od grudnia 2011 r. do listopada 2013 r. (2 lata). Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. Termin realizacji usług dotyczy obydwu części: Część I - medycyna pracy; Część II - dodatkowa opieka medyczna dla pracowników.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- medycyna pracy oraz dodatkowa opieka medyczna dla pracowników
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą się starać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w przypadku części I zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz placówek świadczących usługi z zakresu medycyny pracy w poszczególnych miastach: w Warszawie - minimum 5, w Krakowie - minimum 2, w Katowicach - minimum 2, w Gdańsku - minimum 2, w Zielonej Górze - minimum 2, w Rzeszowie - minimum 1; b) w przypadku części II zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz placówek świadczących usługi z zakresu opieki medycznej w poszczególnych miastach: w Warszawie - minimum 15, w Krakowie - minimum 2, w Katowicach - minimum 2, w Gdańsku - minimum 2, w Zielonej Górze - minimum 2, w Rzeszowie - minimum 1; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się starać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w przypadku części II zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz specjalizacji w ramach pakietu. Minimalny wymagany zakres specjalizacji: internista, pediatra, alergolog, anestezjolog, chirurg, dermatolog, diabetolog, endokrynolog, gastrolog, ginekolog, hematolog, hepatolog, kardiolog, laryngolog, nefrolog, neurochirurg, neurolog, okulista, onkolog, ortopeda, proktolog, pulmonolog, reumatolog, urolog.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz placówek świadczących usługi z zakresu medycyny pracy, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 lit. a) SIWZ. Wykaz placówek świadczących usługi z zakresu medycyny pracy, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 lit. b) SIWZ. Wykaz specjalizacji, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 lit. c) SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpe.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Projektów Europejskich, ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 11:15, miejsce: Centrum Projektów Europejskich, ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Program Operacyjny Pomoc Techniczna Europejska Współpraca Terytorialna Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: medycyna pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne dotyczące Medycyny Pracy będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zakresem określonym: - w Kodeksie Pracy (Dz.U. 1998 r. Nr 21 poz. 94 z późn. zm.), - w ustawie o służbie medycyny pracy (Dz.U. 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.) - oraz w przepisach wydanych na ich podstawie tj. Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. 1966 r. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.). Do zakresu usług medycznych wchodzą: - wykonywanie badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz profilaktycznych określonych w Kodeksie Pracy, uzależnionych od czynnika narażenia występującego na stanowisku pracy tj. dla osób pracujących na stanowiskach decyzyjnych, dla pracowników administracyjno-biurowych pracujących przy komputerze dłużej niż 4 godziny oraz dla osób prowadzących samochody służbowe (kat. B), - wykonywanie badań diagnostycznych, laboratoryjnych w zakresie niezbędnym do wydania orzeczeń lekarskich, - wydawanie orzeczeń lekarskich do celów określonych w Kodeksie pracy i przepisach wydanych na jego podstawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dodatkowa opieka medyczna dla pracowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w skład opieki wchodzą: wizyty u lekarzy specjalistów, zabiegi ambulatoryjne, badania diagnostyczne i laboratoryjne. Z usług dodatkowej opieki medycznej korzystać będą pracownicy CPE wskazani w wykazie pracowników uprawnionych do korzystania z usług, wraz z rodziną (tj. małżonek /partner i/lub dzieci własne lub przysposobione)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 84
- 2. Różnorodność badań - 10
- 3. Ilość placówek - 6
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy wraz z pakietem medycznym dla pracowników Kancelarii i Instytutu IRWiR PAN
- (12) Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.