eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDostawa urzadzeń komputerowych oraz oprogramowania do Urzędu Miejskiego Sulechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Sulechów: Dostawa urzadzeń komputerowych oraz oprogramowania do Urzędu Miejskiego Sulechów
Numer ogłoszenia: 376280 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urzadzeń komputerowych oraz oprogramowania do Urzędu Miejskiego Sulechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dla Urzędu Miejskiego Sulechów następujących urządzeń komputerowych i oprogramowania: a) Zestaw komputerowy (z monitorem LCD 22) - 18 szt. b) Serwer Linux (z monitorem LCD 22) - 1 szt. c) Notebook (LCD 17) - 2 szt. d) UPS 1000 VA - 2 szt. e) Pakiet biurowy - 5 szt. 2. Oferta wykonawcy musi zawierać konfiguracje oferowanego sprzętu i oprogramowania spełniające wszystkie parametry wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II SIWZ). 3. Zamawiający wymaga aby producent stacji roboczych, serwera i notebooków posiadał serwis internetowy poświęcony dostarczanym zestawom komputerowym - strona z aktualizacjami sterowników, firmware, itp. 4. Dopuszcza się złożenie oferty na sprzęt i oprogramowanie o lepszych parametrach od opisanych w SIWZ, ale spełniających warunek kompatybilności. 5. W przypadku gdy gwarancja na urządzenia, w celu jej uznania w okresie na który jest udzielana, wymaga okresowych przeglądów technicznych, należy zapewnić nieodpłatne realizowanie tych przeglądów w siedzibie Zamawiającego (koszty ewentualnych przeglądów wraz z kosztami dojazdu do Urzędu Miejskiego Sulechów należy wliczyć w cenę tych urządzeń). 6. Zamawiający posiada pewną ilość systemów Microsoft Windows Vista i aplikacji Microsoft Office 2007. Zamawiający chce zachować kompatybilność nowo zakupywanych komputerów z już pracującymi, jak i przenośność dokumentów pomiędzy nimi. 7. Dostawa sprzętu musi być zrealizowana do siedziby Zamawiającego, tj. Plac Ratuszowy 6 w Sulechowie. 8. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na dostawy. 9. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wyklu-czony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Formularz cenowy. 3) Dane Wykonawcy. 4) W celu potwierdzenia, że zaproponowane stacje robocze, monitory i notebooki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: a) Zaświadczenie(a) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż zaoferowane komputery (pkt 3.1. opisu przedmiotu zamówienia), monitory (pkt 3.1. i 3.2. opisu przedmiotu zamówienia), serwer (pkt 3.2. opisu przedmiotu zamówienia), notebooki (pkt 3.3. opisu przedmiotu zamówienia) posiadają Certyfikat bądź Deklarację Zgodności CE, b) Zaświadczenie(a) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, iż zaoferowane komputery (pkt 3.1. opisu przedmiotu zamówienia), monitory (pkt 3.1. i 3.2. opisu przedmiotu zamówienia), serwer (pkt 3.2. opisu przedmiotu zamówienia), notebooki (pkt 3.3. opisu przedmiotu zamówienia) są produkowane zgodnie z normą ISO 9001, c) Zaświadczenie(a) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, iż zaoferowany serwer i notebooki (pkt 3.2. i 3.3. opisu przedmiotu zamówienia) są produkowane zgodnie z normą ISO 14001, d) Zaświadczenie(a) producenta lub Wykonawcy potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych dla stacji roboczych (pkt 3.1. opisu przed-miotu zamówienia), e) Poświadczenie, iż zaoferowane komputery (pkt 3.1. opisu przedmiotu zamówienia) posiadają Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowego katalogu (http://www.epeat.net). Dla wszystkich dokumentów określonych w pkt 1.2. ppkt 4., lit. a)-e), dopuszcza się możliwość sporządzenia ich w języku angielskim. 5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobo-wiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.