eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonywanie przeglądów okresowych obiektów będących w trwałym zarządzie MOPS w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Kraków: Wykonywanie przeglądów okresowych obiektów będących w trwałym zarządzie MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 376314 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315820 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów okresowych obiektów będących w trwałym zarządzie MOPS w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.I część zamówienia: Wykonywanie corocznych, obowiązkowych przeglądów kominiarskich (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz czyszczenie przewodów kominowych, w następującym zakresie: 1) usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli, a w szczególności: udrożnienie i oczyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie prawidłowości wyprowadzenia przewodów ponad dach i wykonanie ich zakończeń, usunięcie ptasich gniazd, zabezpieczenie wylotów przed ptactwem siatkami demontowanymi, umożliwiającymi kontrolę kominiarską. 2) przeprowadzanie corocznych obowiązkowych kontroli kominiarskich w trakcie obowiązywania umowy i dostarczenie zamawiającemu protokołów. 3) przeprowadzanie corocznej kontroli przewodów kominowych kotłowni na os. Górali 19 oraz przy ul. Makuszyńskiego 19a. Kontrola przewodów kominowych kotłowni, potwierdzona osobnym protokołem kontroli kominiarskiej. 2. II część zamówienia: wykonywanie corocznych, obowiązkowych przeglądów instalacji gazowych (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), w następującym zakresie: 1) przeprowadzanie corocznych obowiązkowych kontroli instalacji gazowych i odbiorników gazu pod względem szczelności i stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 2) sporządzanie i przekazanie Zamawiającemu protokołów kontroli instalacji gazowych i odbiorników gazu pod względem szczelności i stanu technicznego. 3) W zakresie czynności kontrolnych przewiduje się sprawdzenie instalacji gazowej wraz ze wszystkimi urządzeniami i odbiornikami obejmujący wykonanie następujących czynności: a) przegląd pomieszczeń, w których usytuowana jest instalacja gazowa, b) sprawdzenie przejść przewodów gazowych przez zewnętrzne ściany budynków, c) przegląd dostępu do zaworów oraz kurków gazowych, d) sprawdzenie szczelności połączeń gwintowanych i spawanych oraz kurków gazowych, e) sprawdzenie stężenia gazu w pomieszczeniach, w których występuje instalacja gazowa, f) sprawdzenie stężenia gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza, g) sprawdzenie stanu zabezpieczenia instalacji gazowej przed korozją, h) sprawdzenie stanu aparatów i odbiorników gazowych, prawidłowości działania i przebiegu procesu spalania gazu. 3. III część zamówienia: wykonywanie okresowych obowiązkowych przeglądów instalacji elektrycznych (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), w następującym zakresie: 1) badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, 2) sprawdzenie oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z wymaganiami. 4. IV część zamówienia: wykonanie kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynku w zakresie kontroli corocznych (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. a i lit. b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz pięcioletnich (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), w następującym zakresie: 1) przeglądy coroczne: a) kontrola elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla: bezpieczeństwa osób, środowiska, konstrukcji budynku, b) sprawdzenie stanu technicznego: zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggi i balkonów, urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku, elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich, pokryć dachowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku, przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku. 2) przeglądy przeprowadzane raz na 5 lat: a) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, b) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń związanych z obiektem lub położonych na nieruchomości, takich jak ciągi komunikacyjne, place, obiekty małej architektury itp., c) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego. Przeprowadzenie przeglądu pięcioletniego nie zwalnia z konieczności przeprowadzenia przeglądu corocznego. Obydwa przeglądy mogą być potwierdzone jednym protokołem. 5. V część zamówienia: wykonanie kontroli stanu technicznego kotłów, z uwzględnieniem efektywności energetycznej oraz ich wielkości do potrzeb użytkowych, raz na 4 lata (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), w następującym zakresie: 1) określenie stanu technicznego przeglądanych urządzeń, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa ich użytkowania, 2) określenie efektywności energetycznej kotła, 3) określenie poprawności doboru kotła do potrzeb grzewczych w obiekcie. 6. VI część zamówienia: wykonanie jednorazowej kontroli efektywności energetycznej instalacji grzewczej (zgodnie z art. 62 ust. 1b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), w następującym zakresie: 1) określenie efektywności energetycznej instalacji grzewczej, a w szczególności jej wydajności i poprawności doboru urządzeń grzewczych w stosunku do potrzeb grzewczych w obiekcie, 2) sprawdzenie stanu technicznego instalacji grzewczej. 7. W zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia, dla wszystkich części zamówienia wchodzi również: a) Sprawdzenie poprawności usunięcia usterek i zastosowania się do zaleceń po poprzednio prowadzonej kontroli, b) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu protokołu z przeprowadzonej kontroli oraz w sytuacjach wynikających z przepisu prawa zawiadomienie właściwego organu administracji państwowej lub samorządowej o wynikach przeprowadzonej kontroli. 8. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w obiektach w Krakowie objętych trwałym zarządem Zamawiającego; a) przy ul. Sołtysowskiej 13 C (z wyłączeniem VI części zamówienia), b) przy ul. Sołtysowskiej 13 D (z wyłączeniem VI części zamówienia), c) przy al. Modrzewiowej 25, d) na os. Górali 19 (z wyłączeniem V i VI części zamówienia), e) na os. Krakowiaków 46 (z wyłączeniem II, V i VI części zamówienia), f) przy ul. Deszczowej 5 (z wyłączeniem VI części zamówienia), g) przy ul. Makuszyńskiego 19a (z wyłączeniem V i VI części zamówienia), h) na os. Willowym 19 (z wyłączeniem VI części zamówienia). 9. Wytyczne dotyczące protokołów: 1) protokół sporządza się tak, aby z niego wynikało, kto, kiedy, gdzie i jakich czynności dokonał, kto i w jakim charakterze był przy tym obecny, co i w jaki sposób w wyniku tych czynności ustalono i jakie uwagi zgłosiły obecne osoby, a w szczególności ustalenia w zakresie: a) sprawdzenia wykonania zaleceń z uprzednio przeprowadzonej kontroli, b) stwierdzenie usunięcia uszkodzenia oraz uzupełnienia braków, które mogłyby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, c) stanu technicznego elementów objętych kontrolą, d) rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów objętych kontrolą, e) zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania, f) metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, g) zakresu nie wykonanych robót remontowych zleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych, 2) skreśleń i poprawek w protokole należy tak dokonywać, aby wyrazy skreślone i poprawione były czytelne. Skreślenia i poprawki powinny być stwierdzone w protokole przed jego podpisaniem, 3) każdy protokół z kontroli kominiarskiej ma dodatkowo zawierać schemat rozmieszczenia przewodów kominowych na dachu, z określeniem rodzaju przewodu oraz oznaczeniem pomieszczenia, do którego jest podłączony, 4) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może żądać uzupełnienia treści i załączników do protokołu, pod rygorem niewypłacenia wynagrodzenia dla Wykonawcy, 5) w przypadku sporządzenia dokumentacji graficznej i/lub fotograficznej ma ona być dołączona do protokołu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Przeglądy instalacji elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Montażowa A&K Anita Jagiełło-Blacha, ul. Obrońców Wybrzeża 7/37, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13696,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6249,61

  • Oferta z najniższą ceną: 6249,61 / Oferta z najwyższą ceną: 22470,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.