eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinŚwiadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów i z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2017 z podziałem na 2 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376747 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Świebodzin: Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów i z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2017 z podziałem na 2 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363606 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. ul. Rynkowa  2, 66200   Świebodzin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 750 916, faks 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów i z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2017 z podziałem na 2 zadania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BiZP.271.29.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów i z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2017 z podziałem na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1: Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2017, polegające na: 1)Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z pojemników dostarczonych przez Wykonawcę, usytuowanych w n/w miejscach: a)Urząd Miejski w Świebodzinie, przy ul. Rynkowej 2 - 4 pojemniki o poj. 0,24 m3 każdy; b)na cmentarzach wiejskich: - w miejscowości Borów - 1 pojemnik o poj. 5 m^3, - w miejscowości Jeziory - 1 pojemnik o poj. 5 m3, - w miejscowości Jordanowo - 1 pojemnik o poj. 10 m^3, - w miejscowości Lubinicko - 1 pojemnik o poj. 5 m^3, - w miejscowości Rusinów - 1 pojemniki o poj. 5 m^3, - w miejscowości Chociule - 1 pojemnik o poj. 5 m^3; c)na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie - 12 pojemników/kontenerów o poj. 10 m^3 każdy, zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap; d)przy świetlicach wiejskich - po 1 pojemniku o poj. 1,1 m^3 każdy w n/w miejscowościach: - Borów, - Jeziory, - Jordanowo, - Lubinicko, - Kupienino, - Rozłogi, - Rusinów, - Rzeczyca, - Wilkowo, - Ługów, - Glińsk, - Grodziszcze, - Raków, - Rosin, - Rudgerzowice, - Nowy Dworek, - Lubogóra, - Kępsko, - Chociule; e)przy Centrum Profilaktyki i Uzależnień w Świebodzinie, ul. Bramkowa 2 - 1 pojemnik o poj. 1,1 m^3; f)przy magazynie OC w Świebodzinie, ul. Łużycka 14 - 1 pojemnik o poj. 0,12 m^3; g)na wyrobisku za Wieżą Bismarcka w Świebodzinie, nr działki 21 w I obrębie Świebodzina - 1 pojemnik o poj. 10 m3; h)przy ul. Wodociągowej w Świebodzinie (z pomieszczenia Gminy), nr działki 47/1 - 1 pojemnik o poj. 10 m3; i)ścieżka rowerowa w miejscowości Wilkowo pomiędzy budynkiem nr 42 a przepompownią ścieków - 1 pojemnik o poj. 10 m3 - który będzie dostarczany dwukrotnie w ciągu roku, każdorazowo na okres 3 dni, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego; j)plaża w miejscowości Wilkowo - 2 pojemniki o poj. 1,1 m3 każdy - które będą dostarczane na okres 4 miesięcy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego; k)plaża w miejscowości Nowy Dworek - 2 pojemniki o poj. 1,1 m3 każdy - które będą dostarczane na okres 5 miesięcy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. 2)Pojemniki będące w posiadaniu Wykonawcy, Wykonawca dostarczy na miejsce przeznaczenia na własny koszt. 3)Ustawienie we wskazane przez Zamawiającego miejsca odpowiedniej ilości i typu pojemników (mogą być używane, ale estetyczne i w należytym stanie) oraz utrzymanie ich w stanie sprawności technicznej w okresie trwania umowy oraz okresowej dezynfekcji pojemników ustalonej odrębnymi przepisami. 4)Odbiór odpadów komunalnych z pojemników z w/w miejsc na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego, jednak krotność odbioru nie częściej niż jak określono w załączniku nr 1a-1 do SIWZ. Każdorazowy odbiór musi być potwierdzony pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego. 5)Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych w terminie nie krótszym niż 24 godziny i nie dłuższym niż 48 godzin od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 6)Odbiór odpadów komunalnych przy pomocy własnych środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne obowiązujące w tym zakresie. 7)Wykonawca zapewni uprzątnięcie terenu w zasiekach i wokół miejsc przeznaczonych na ustawienie pojemników w dniu odbioru odpadów komunalnych oraz na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. 8)Pokrycie kosztów napraw, konserwacji pojemników w razie uszkodzenia oraz kosztów zakupu pojemników w przypadku całkowitego zniszczenia lub kradzieży, obciąża Wykonawcę usług. i/lub 1.2.Zadanie 2: Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych budowlanych i rozbiórkowych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2017, polegające na: 1)Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych budowlanych i rozbiórkowych (tj. zmieszane odpady budowlane z remontów, gruz ceglany, odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, materiały izolacyjne itp.) pochodzących z gospodarstw domowych zbieranych przez mieszkańców zamieszkałych z terenu gminy Świebodzin z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, znajdującego się w miejscowości Jeziory, na nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie działką nr 166/12 położonej w jednostce ewidencyjnej: Świebodzin - obszar wiejski, obręb ewidencyjny: Jeziory. 2)Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do wyposażenia, dostarczenia w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Jeziory - 2 szt. kontenerów o pojemności 10 m3 każdy. 3)Ustawienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce odpowiedniej ilości i typu kontenerów (mogą być używane, ale estetyczne i w należytym stanie) oraz utrzymanie ich w stanie sprawności technicznej w okresie trwania umowy oraz okresowej dezynfekcji pojemników ustalonej odrębnymi przepisami. 4)Odbiór odpadów komunalnych z kontenerów z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Jeziory na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. Każdorazowy odbiór musi być potwierdzony pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego. 5)Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych budowlanych i rozbiórkowych w terminie nie krótszym niż 24 godziny i nie dłuższym niż 48 godzin od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowania tj. zapełnienia kontenera. 6)Odbiór odpadów komunalnych przy pomocy własnych środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne obowiązujące w tym zakresie. 7)Wykonawca zapewni uprzątnięcie terenu wokół miejsc przeznaczonych na ustawienie kontenerów w dniu odbioru odpadów komunalnych oraz na telefoniczne, faksowe lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. 8) Pokrycie kosztów napraw, konserwacji kontenerów w razie uszkodzenia oraz kosztów zakupu kontenerów w przypadku całkowitego zniszczenia lub kradzieży, obciąża Wykonawcę usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90513100-7, 90511000-2, 90512000-9, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie 1: Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2017
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT220649.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TRANS-FORMACJA Marcin Wijatyk,  ,  Ołobok, ul. Słoneczna 17,  66-213,  Skąpe,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200996.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200996.64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200996.64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2: Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych budowlanych i rozbiórkowych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w roku 2017
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT41400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tonsmeier Zachód Sp. z o.o.,  ,  ul. Szosa Bytomska 1,  67-100,  Kiełcz,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36072.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36072.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36072.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.