eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Kraków: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych
Numer ogłoszenia: 376780 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych administrowanych przez Dział Zarządzania Nieruchomościami CI OR w Krakowie; 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części: a) CZĘŚĆ NR 1 - dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych - tekstylia b) CZĘŚĆ NR 2 - dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych - sprzęt AGD c) CZĘŚĆ NR 3 - dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych - łóżka polowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.51.25.00-9, 39.51.31.00-2, 39.51.51.00-6, 39.51.41.00-9, 39.52.25.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oferta, formularze kalkulacji ceny ofertowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy - dotyczy wszystkich części zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, III piętro, pok. nr 318C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych - tekstylia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę następującego asortymentu: pościel, prześcieradła, obrusy, ścierki kuchenne, kołdry, poduszki, firanki, zasłony, ręczniki; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do ilości i rodzaju zapotrzebowania określa załącznik nr 1A do SIWZ, będący jednocześnie formularzem kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; c) Miejsca dostaw przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia określone zostały w Załączniku nr 5A do SIWZ; d) Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje, jakie rodzaje artykułów gospodarstwa domowego, w jakich ilościach należy dostarczyć w ramach danego etapu realizacji zamówienia; e) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony Zamawiającemu zgodnie z treścią zamówienia w ciągu 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia; f) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie potwierdzonych dowodów dostaw przez przedstawicieli obu stron; g) Do chwili podpisania dowodu dostawy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia; h) W zależności od faktycznego zapotrzebowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy pod względem ilościowym i wartościowym, jednak nie więcej niż 30% kontraktu, z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kalkulacji ceny ofertowej oraz bez prawa Wykonawcy do roszczeń z tego tytułu; i) Stosownie do rzeczywistych potrzeb, w ramach złożonej oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w przedmiocie zamówienia (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego) przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji ceny ofertowej - w taki sposób, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia nie przekroczy wartości brutto umowy (zaproponowanej ceny ofertowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.51.25.00-9, 39.51.31.00-2, 39.51.51.00-6, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 - dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych - sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę następującego asortymentu: zasłony prysznicowe, talerze, talerzyki, sztućce, łyżeczki, garnki, szklanki, wieszaki ubraniowe, suszarki na naczynia, deski do prasowania, dywaniki prysznicowe, wieszaki na ręczniki, wieszaki łazienkowe ubraniowe, komplety kuchenne, sitko plastikowe, deski do krojenia, noże, zestawy zmiotka + szufelka, szczotki do muszli klozetowych, zestawy kubeł + mop, patelnie, miotła, miski plastikowe, komplety pojemniczki do przypraw, cukierniczki; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do ilości i rodzaju zapotrzebowania określa załącznik nr 1B do SIWZ, będący jednocześnie formularzem kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; c) Miejsca dostaw przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia określone zostały w Załączniku nr 5B do SIWZ; d) Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w formie jednorazowej dostawy w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia; e) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie potwierdzonych dowodów dostaw przez przedstawicieli obu stron; f) Do chwili podpisania dowodu dostawy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia; g) W zależności od faktycznego zapotrzebowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy pod względem ilościowym i wartościowym, jednak nie więcej niż 30% kontraktu, z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kalkulacji ceny ofertowej oraz bez prawa Wykonawcy do roszczeń z tego tytułu. Ewentualną informację o ograniczeniu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz ze złożeniem zamówienia; h) Stosownie do rzeczywistych potrzeb, w ramach złożonej oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w przedmiocie zamówienia (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego) przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji ceny ofertowej - w taki sposób, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia nie przekroczy wartości brutto umowy (zaproponowanej ceny ofertowej. Ewentualną informację o zmianach ilościowych w przedmiocie zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz ze złożeniem zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ NR 3 - dostawa artykułów gospodarstwa domowego niezbędnych do wyposażenia pokoi gościnnych - łóżka polowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje dostawę łóżek składanych - polowych o parametrach i w ilościach określonych w Załączniku nr 1C do SIWZ, będącym jednocześnie formularzem kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; b) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia określone zostało w Załączniku nr 5C do SIWZ; c) Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w formie jednorazowej dostawy w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia; d) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie potwierdzonych dowodów dostaw przez przedstawicieli obu stron; e) Do chwili podpisania dowodu dostawy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.