eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376918 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Warszawa: Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331761 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie, krajowy numer identyfikacyjny 1552891000000, ul. ul. Jagiellońska  26, 03719   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 59 79 100, faks 22 59 79 043, e-mail anna.siennicka@mazovia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-BP-I.ZP.D.272.48.2016.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów: 1. dużych BRD typu (A); 2. dużych BRD typu (B); 3. średnich BRD typu (C); 4. małych BRD typu (D); 5. małych BRD typu (E). Proporcje dostawy zestawów wynoszą: 1. Zestaw duży BRD typu (A) - 14% sumy zamówienia (ok. 1555 szt.); 2. Zestaw duży BRD typu (B) - 14% sumy zamówienia (ok. 1750 szt.); 3. Zestaw średni BRD typu (C) - 10% sumy zamówienia (ok. 3125 szt.); 4. Zestaw mały BRD typu (D) - 45% sumy zamówienia (ok. 47390 szt.); 5. Zestaw mały BRD typu (E) - 17% sumy zamówienia (ok. 8500 szt.). Zestaw duży BRD typu (A) powinien zawierać: 1. Kask rowerowy rozmiar S, M i L. 2. Oświetlenie do roweru. 3. Opaskę sprężystą odblaskową. 4. Zawieszki odblaskowe 2 szt. 5. Pas odblaskowy w kształcie szelek. 6. Smycz odblaskową. 7. List dopasowany kształtem do spodniej części opakowania. 8. Opakowanie. Zestaw duży BRD typu (B) powinien zawierać: 1. Kask rowerowy rozmiar S, M i L. 2. Oświetlenie do roweru. 3. Opaskę sprężystą odblaskową. 4. Zawieszki odblaskowe 2 szt. 5. Kamizelkę odblaskową w rozmiarze M. 6. Smycz odblaskową. 7. List umieszczony od spodniej części opakowania. 8. Opakowanie. Zestaw średni BRD typu (C) powinien zawierać: 1. Opaskę sprężystą odblaskową. 2. Pas odblaskowy naramienny z saszetką. 3. Smycz odblaskową. 4. Zawieszki odblaskowe 2 szt. 5. List dopasowany kształtem do spodniej części opakowania. 6. Opakowanie. Zestaw mały BRD typu (D) powinien zawierać: 1. Opaskę sprężystą odblaskową 2 szt. 2. Zawieszki odblaskowe 2 szt. 3. List dopasowany kształtem do spodniej części opakowania. 4. Opakowanie. Zestaw mały BRD typu (E) powinien zawierać: 1. Smycz odblaskową. 2. Diodowe oświetlenie roweru. 3. List dopasowany kształtem do spodniej części opakowania. 4. Opakowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34432000-4
Dodatkowe kody CPV: 18444112-1, 35113440-5, 79920000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT813008.13
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pol-Mobil MIMA Michał Rogoziński-Dzik,  ,  ul. Ryżowa 14,  02-483,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 999896.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 913815.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999896.84
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.