eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Rozbiórki obiektów budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie, w podziale na trzy części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Chrzanów: Rozbiórki obiektów budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie, w podziale na trzy części
Numer ogłoszenia: 37695 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, faks 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórki obiektów budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie, w podziale na trzy części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Rozbiórki obiektów budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie, w podziale na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - dot. rozbiórki obiektów budowlanych usytuowanych w Chrzanowie przy ul. Krakowskiej 36, Kol. Stella 4 - budynek garażowy, Alei Henryka 61b, zgodnie z przedmiarami robót - załącznik A1 do specyfikacji, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B1 do specyfikacji, projektami budowlanymi - załącznik nr C1 do specyfikacji Część 2 - dot. rozbiórki obiektów budowlanych usytuowanych w Chrzanowie przy ul. Krakowskiej 12b, ul. Sobieskiego 33 - budynki gospodarcze, ul. Pogorskiej - kiosk, zgodnie z przedmiarami robót - załącznik A2 do specyfikacji, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B2 do specyfikacji, projektami budowlanymi - załącznik nr C2 do specyfikacji Część 3 - dot. rozbiórki budynku mieszkalno-użytkowego wraz z budynkiem gospodarczym i garażami zlokalizowanymi na działkach nr 265/1 oraz 5252 w Chrzanowie przy ul. 29 Listopada 17, zgodnie z przedmiarem robót - załącznik A3 do specyfikacji, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B3 do specyfikacji, projektem budowlanym - załącznik nr C3 do specyfikacji UWAGA: Zamawiający odnośnie części nr 3 zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w sytuacji nie uzyskania prawomocnego postanowienia stwierdzającego nabycie prawa własności przez Skarb Państwa przez zasiedzenia gruntu na którym usytuowany jest garaż. 2.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorach umów, które stanowią integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości: a) 2.000,00 zł (dwa tysiące zero złotych 00/100) dla części nr 1 b) 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części nr 2 c) 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części nr 3

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a)wykażą odpowiednio dla: części nr 1 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedną robotę polegającą na rozbiórce o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto części nr 2 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedną robotę polegającą na rozbiórce o wartości co najmniej 90.000,00 zł brutto części nr 3 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedną robotę polegającą na rozbiórce o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto b)dysponują osobą która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Warunki przedstawione w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł w dniu otwarcia ofert. Warunek przedstawiony w pkt 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać odrębnie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP. A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do specyfikacji 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 1 do formularza ofertowego W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit a) specyfikacji Wykonawca przedłoży odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia na którą składa ofertę: wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a do formularza ofertowego - dla części 1; załącznik nr 2b do formularza ofertowego - dla części 2; ; załącznik nr 2c do formularza ofertowego - dla części 3; 6.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit b) specyfikacji Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jej uprawnień właściwą dla funkcji, którą ma pełnić oraz kopią wpisu w zakresie jej przynależności do właściwej Izby Zawodowej. 7.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 3 specyfikacji Wykonawca przedłoży polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do specyfikacji materiałów, odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia 9.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 3 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 10.Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy - załącznik nr 2a, 2b, 2c do specyfikacji, fakultatywnie 11.Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazanie kwoty wadium i części, której ona dotyczy. 12.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Dział ZP, II p., pokój nr 32..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 147 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żądał będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórki obiektów budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie, w podziale na trzy części.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dot. rozbiórki obiektów budowlanych usytuowanych w Chrzanowie przy ul. Krakowskiej 36, Kol. Stella 4 - budynek garażowy, Alei Henryka 61b, zgodnie z przedmiarami robót - załącznik A1 do specyfikacji, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B1 do specyfikacji, projektami budowlanymi - załącznik nr C1 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6, 45.11.12.30-9, 45.11.23.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbiórki obiektów budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie, w podziale na trzy części.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dot. rozbiórki obiektów budowlanych usytuowanych w Chrzanowie przy ul. Krakowskiej 12b, ul. Sobieskiego 33 - budynki gospodarcze, ul. Pogorskiej - kiosk, zgodnie z przedmiarami robót - załącznik A2 do specyfikacji, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B2 do specyfikacji, projektami budowlanymi - załącznik nr C2 do specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6, 45.11.12.30-9, 45.11.23.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbiórki obiektów budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie, w podziale na trzy części.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - dot. rozbiórki budynku mieszkalno-użytkowego wraz z budynkiem gospodarczym i garażami zlokalizowanymi na działkach nr 265/1 oraz 5252 w Chrzanowie przy ul. 29 Listopada 17, zgodnie z przedmiarem robót - załącznik A3 do specyfikacji, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B3 do specyfikacji, projektem budowlanym - załącznik nr C3 do specyfikacji UWAGA: Zamawiający odnośnie części nr 3 zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w sytuacji nie uzyskania prawomocnego postanowienia stwierdzającego nabycie prawa własności przez Skarb Państwa przez zasiedzenia gruntu na którym usytuowany jest garaż..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6, 45.11.12.30-9, 45.11.23.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.