Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Łódź: Dostawa leków, materiału opatrunkowego i środków dezynfekcyjnych do szpitalnej Apteki SPZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi
Numer ogłoszenia: 37721 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, faks (042) 61 77 917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiału opatrunkowego i środków dezynfekcyjnych do szpitalnej Apteki SPZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, materiału opatrunkowego i środków dezynfekcyjnych do szpitalnej Apteki: Pakiet Nr 1: Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Pakiet Nr 2: Środki immunosupresyjne Pakiet Nr 3: Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne Pakiet Nr 4: Materiał opatrunkowy Pakiet Nr 5: Środki do dezynfekcji wartość zamówienia niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.14.00 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji 33.65.23.00 - Środki immunosupresyjne 33.65.20.00 - Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Warunki: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: 2.1. Uprawnienia - dotyczy Pakietów Nr 1, Nr 2 i Nr 3: Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art.33 ust.1, ust.4 pkt2 i ust.6 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. Nr 105, poz.452 z późn. zm.); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pakiet Nr 1, Pakiet Nr 2, Pakiet Nr 3 1.1. koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art.33 ust.1, ust.4 pkt2 i ust.6 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. Nr 105, poz.452 z późn. zm.); 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony w okresie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dostarczenia dokumentu uprawniającego wykonawcę do obrotu prawnego wystawionego w innym państwie, konieczne jest jego potwierdzenie przez właściwą Ambasadę; 1.3. oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną Załącznik Nr 3 niniejszej specyfikacji; 6.1.4. pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub 2. Pakiet Nr 4 i Pakiet Nr 5 2.1. oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną Załącznik Nr 3 niniejszej specyfikacji; 6.2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony w okresie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dostarczenia dokumentu uprawniającego wykonawcę do obrotu prawnego wystawionego w innym państwie, konieczne jest jego potwierdzenie przez właściwą Ambasadę;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://usk4.umed.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50
Dział zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50 Kancelaria szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - substytuty krwi i roztwory do perfuzji wartość zamówienia niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.14.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - środki immunosupresyjne wartość zamówienia niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne wartość zamówienia niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - materiał opatrunkowy wartość zamówienia niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - środki do dezynfekcji wartość zamówienia niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" realizowanego przez ŁWK OHP w Łodzi, dofinansowanego z EFS Plus - RUNDA I dogrywka
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
- Wykonanie dodatkowego podparcia poprzecznic podporowych wiaduktów WA-244L- w ciągu jezdni lewej i WA-244Z - w ciągu łącznicy na węźle autostradowym Łódź Północ
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte -
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa środków i artykułów służących do utrzymania higieny i czystości w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- WOFiTM/34/2025/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej i produktów biobójczych
- 10/2025 Sukcesywną dostawę nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych, innych materiałów szewnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.