Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Sandomierz: Przebudowa i adaptacja budynku magazynowego na cele biurowe dla potrzeb Urzędu Miasta - I etap.
Numer ogłoszenia: 37733 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, fax 015 6440100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja budynku magazynowego na cele biurowe dla potrzeb Urzędu Miasta - I etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja budynku magazynowego na cele biurowe usytuowanego w Sandomierzu przy ul. Żydowskiej. Powierzchnia zabudowy budynku - 82,0m2 Powierzchnia całkowita budynku - 240,0 m2 Kubatura brutto budynku - 826,0 m3 Kubatura netto budynku - 427,97 m3 Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: rozebranie drewnianej konstrukcji dachu wraz z pokryciem z papy, rozebranie stropu drewnianego nad parterem oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, rozebranie rampy zewnętrznej, wykonanie nowych ław i stóp fundamentowych na podłożu z chudego betonu, wykonanie nowych ścian fundamentowych,wykonanie nowych ścian zewnętrznych parteru i poddasza, dwuwarstwowych, gr. 41cm, wykonanie ścian wewnętrznych nośnych gr. 25cm, wykonanie ścian wewnętrznych działowych gr. 12cm, 14cm, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku w technologii lekkiej mokrej styropianem gr. 12cm z tynkiem akrylowym na siatce, wykonanie stropu nad parterem i poddaszem, wykonanie więźby dachowej drewnianej o konstrukcji krokwiowo- stolcowej z drewna klasy C-18 wraz z pokryciem z blachy tłoczonej w kształcie dachówki, montaż stolarki okiennej z PCV (imitującej drewno) termoizolacyjnej, rozwieralno- uchylnej, dwuszybowej, jednoramowej ze szprosami, montaż okien połaciowych drewnianych, termoizolacyjnych, montaż drzwi zewnętrznych PCV z naświetlem przeszklonym szkłem bezpiecznym P2, antywłamaniowych z samozamykaczem, montaż drzwi zewnętrznych drewnianych z wkładką gipsową i ościeżnica dębową, o odporności ogniowej EI 30 minut, antywłamaniowych z samozamykaczem (atestowane) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. Nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 3 do SIWZ) zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarze robót (zał. Nr 2 do SIWZ), stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji ( specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zobowiązuje się wykonawcę aby dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zobowiązuje się wykonawcę do prowadzenia wszelkich robót ziemnych pod nadzorem uprawnionego archeologa. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz w razie konieczności zajęcia pasa drogowego oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie prace wykonawca zobowiązany jest prowadzić w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku. Prace rozbiórkowe ściany bezpośrednio przylegającej do lokalu sąsiedniego należy wykonać po zakończeniu sezony grzewczego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności: -W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o wartości minimum 200.000zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej. W referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. -Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. -Przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę. -Przeprowadzą wizję lokalną na terenie budowy oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia- na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwarancij na wykonany przedmiot zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy,2)Kosztorys ofertowy.3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert .4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych- co najmniej 1 potwierdzona referencją, w zakresie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej o wartości minimum 200 000zł - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.9)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. 11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.12) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.13)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty. 14)Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty.15)Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty.( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).16)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).17)Parafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu Wydział Zamówień Publicznych Pl. Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.