Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-18
Częstochowa: Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w transporcie dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 37737 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie , ul. gen. Józefa Hallera 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3616009, faks 034 3616538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w transporcie dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w transporcie dla osób bezrobotnych będących uczestnikami projektu Twoje miejsce na rynku pracy, realizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Łączna liczba uczestników zajęć: 30 osób. Zajęcia odbywać się będą w grupach (3 grupy po 10 osób/grupę), w wymiarze 40 godz./ grupę. Dla jednej grupy przewidziano 10 dni zajęć. Łączna liczba godzin zajęć: 3 grupy x 40 godz. = 120 godz. (1 godzina = 45 min.) Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 10.06.2015r. Celem zajęć jest przełamanie bariery językowej oraz nabycie przez uczestników umiejętności komunikowania się w języku angielskim w środowisku branży transportowej. Program zajęć powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: - podstawowe i bardziej zaawansowane słownictwo typowe dla branży transportowej, - stosowane nazewnictwo branżowe w powszechnym użyciu, - użyteczne zwroty i wyrażenia oraz struktury gramatyczne niezbędne do podstawowej komunikacji w środowisku branży transportowej. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby zajęcia przeprowadziła jedna osoba wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób załączonym do oferty (Wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie). 2) Zajęcia będą realizowane w udostępnionej sali szkoleniowej, w ramach wkładu własnego Zamawiającego, wyposażonej w sprzęt multimedialny, znajdującej się w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, 3) Zajęcia odbywać się będą w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00; dopuszczalne jest za zgodą Zamawiającego przeprowadzenie zajęć również w soboty i niedziele, 4) Przed rozpoczęciem zajęć językowych Wykonawca przeprowadzi w każdej grupie wstępne testy mające na celu zbadanie poziomu znajomości języka angielskiego wśród uczestników. Poziom zajęć należy dostosować do możliwości uczestników, 5) Koszty dojazdu lektora języka angielskiego do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca, 6) Zamawiający zapewnia i ponosi koszty cateringu oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć, 7) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, propozycji formuły i szczegółowego programu zajęć, 8) Wykonawca zobowiązany będzie do: a) ustalenia po konsultacji z Zamawiającym szczegółowy harmonogram zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu na 5 dni przed ich rozpoczęciem (każdej grupy), b) przeprowadzenia po zakończeniu zajęć testu zdobytej wiedzy (test sprawdzający wzrost wiedzy uczestników), c) prowadzenia dokumentacji przebiegu prowadzonych zajęć, a w szczególności: - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin oraz daty przeprowadzonych zajęć, - imienne listy obecności uczestników, - dokumenty potwierdzające przeprowadzenie wśród uczestników testu sprawdzającego wzrost wiedzy uczestników, d) bieżącego informowania Zamawiającego o każdorazowej nieobecności uczestnika na zajęciach, jego rezygnacji z zajęć lub o wszelkich innych okolicznościach mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca zobowiązany jest również do: a) oznakowania dokumentacji zajęć poprzez umieszczenie na każdym dokumencie sporządzonym w ramach zajęć obowiązujących logotypów POKL, EFS i UE, nazwy projektu wraz z zamieszczeniem informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl, b) zapewnienia przetwarzania danych osobowych uczestników Projektu na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 r. Nr 100, poz. 1024), c) zapewnienia prawidłowej promocji prowadzonych zajęć z określeniem nazwy projektu. 10) Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia jedną osobą do prowadzenia zajęć, która spełnia następujące wymagania: a) posiada wyższe wykształcenie magisterskie o kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana w zakresie języka angielskiego, b) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia grupowe z języka angielskiego, przy czym liczba uczestników w grupie szkoleniowej wynosiła co najmniej 5 osób. Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 6.1. ppkt 2 - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie podmiot(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany harmonogramu szkolenia - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia, - działania siły wyższej (przez okoliczności siły wyższej Strony rozumieją wszelkie zdarzenia zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć, ani jemu zapobiec), c) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron i wymaga formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
ul. Hallera 1, 42-200 Częstochowa, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ul. Hallera 1, 42-200 Częstochowa, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt TWOJE MIEJSCE NA RYNKU PRACY współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług w zakresie budowy, wdrożenia wraz z cykliczną obsługą modelu controllingu, z udostępnieniem narzędzia analitycznego
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.