Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Kłomnice: Budowa świetlicy środowiskowej wraz z zapleczem i garażem dwustanowiskowym dla OSP w miejscowości Zdrowa
Numer ogłoszenia: 378004 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłomnice , ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 034 3281122 w. 119, faks 034 3281121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy środowiskowej wraz z zapleczem i garażem dwustanowiskowym dla OSP w miejscowości Zdrowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa świetlicy środowiskowej wraz z zapleczem i garażem dwustanowiskowym dla OSP w miejscowości Zdrowa o konstrukcji murowej, parterowy, przykryty dachem stalowym dwuspadowym, o pokryciu lekkim. Powierzchnia zabudowy 355,84 m2, powierzchnia użytkowa 179,98 m2, kubatura 1825,45 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty ogólnobudowlane części garażowej i świetlicowej (roboty ziemne, fundamenty, konstrukcje nadziemia, pozostałe roboty, roboty drogowe) Instalacje elektryczne części świetlicowej i garażowej (rozdzielnice elektryczne, linie zasilające, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych, instalacja teleinformatyczna, instalacja RTV, instalacja odgromowa i uziemiająca, prace kontrolno - pomiarowe. Instalacja wodno - kanalizacyjna części garażowej (rurociągi, grzejniki ochrona antykorozyjna i izolacje, instalacja sanitarna, instalacja wody) i świetlicowej (instalacja wody, kanalizacja sanitarna, technologia kotłowni o mocy 50 kW wraz z osprzętem, wentylacja, aparaty grzejne, zbiornik bezodpływowy, przyłącze wodociągowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków (art. 22 pzp): a. posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, gdy: a. jest niezgodną z ustawą; b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f. zawiera błędy w obliczeniu ceny; g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony kosztorys skrócony (przedmiar) - wg załącznika nr 2 do SIWZ; A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Oświadczenie o bieżącym płaceniu składek ZUS, o nie zaleganiu w płaceniu podatków oraz o braku postępowania karno - skarbowego w stosunku do firmy oferenta (na formularzu ofertowym); A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych (na formularzu ofertowym); A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. budowę lub rozbudowę jednego obiektu użyteczności publicznej (roboty muszą być zakończone) o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 350 m2. Obiekt zrealizowany powinien posiadać stalową konstrukcje samonośną, co musi być jasno zaznaczone w załączonych referencjach. B.2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi przedstawić z imienia i nazwiska kierownika budowy z uprawnieniami o specjalności budownictwa ogólnego. Należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (z określonym terminem ważności)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja obiektów KS Bronowianka przy ul. Zarzecze 124 a w Krakowie w zakresie trybuny, pomieszczeń pod trybuną, elewacji i wzmocnienia bocznej klatki schodowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.