Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Siedlce: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny typu rolba do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30m x 60m (1800m2) ul. B. Prusa 6,08-110 Siedlce
Numer ogłoszenia: 378314 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach , ul. Bolesława Prusa 6, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 644 14 41, faks 025 644 47 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny typu rolba do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30m x 60m (1800m2) ul. B. Prusa 6,08-110 Siedlce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia posiada: 1.Możliwość utrzymania grubości tafli lodowej z dokładnością do 1mm. 2.Nóź jest montowany do maszyny mechanicznie przy pomocy śrub składający się z jednego elementu dla zachowania równomierności przycinania lodu i zużycia noża. 3.Nóż boczny do przycinania lodu przy bandach. 4.Zapasowe noże: nóź strugający i nóż boczny do przycinania lodu przy bandach. 5.Oświetlenie zewnętrzne. 6.Szczotkę boczną do wymiatania lodu przy bandach. 7.Napęd hydrostatyczny na cztery kolcowane koła. 8.System proporcjonalnej dystrybucji wody w zależności od prędkości jazdy. 9.Możliwość regulacji szybkości transportu zebranego śniegu niezależnie od prędkości jazdy. 10.Możliwość odwracania kierunku transportu śniegu zarówno w ruchu poziomym jak i pionowym. 11.System mycia kół, aby nie wywozić piasku na taflę lodu. 12.Możliwość podnoszenia i przechylania zbiornika śniegu w celu jego opróżnienia. 13.Posiada zbiornik na śnieg min. 3m3. 14.Promień skrętu maksymalnie 5000mm. 15.Minimalna szerokość strugania lodu 1900mm. 16.Fotel podgrzewany. 17.Długość całkowita pomiędzy 3900mm a 4200mm. 18.Szerokość całkowita pomiędzy 1900mm a 2500mm. 19.Wysokość całkowita pomiędzy 2100mm a 2500mm. 20.Zbiornik ciepłej wody min. 700 litrów. 21.Rolki do prowadzenia maszyny przy bandzie. 22.Koła zapasowe, podnośnik, komplet narzędzi. 23.Silnik spalinowy, benzynowy min. 60kM 24.Autoryzowany serwis na terenie Polski. 21.W okresie gwarancji czas realizacji serwisowej 12h od pisemnego zgłoszenia (e-mail lub fax), przez Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu, w przypadku gdyby naprawa maszyny wymagała okresu dłuższego niż 24h dostawca zapewnia na swój koszt maszynę zastępczą o podobnych parametrach. 22.Gwarancja na fabrycznie nową samojezdną rolbę min. 24 miesiące od momentu podpisania protokołu odbioru maszyny. 23.Licznik motogodzin, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienie oleju, naładowanie akumulatora, poziom paliwa. Szczegółowe określenie w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a)Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a)Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie. (protokół odbioru, referencje). W szczególności zamawiający wymaga aby dostawca wykonał co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z zakresem zamówienia na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł w dniu otwarcia ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie dostawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p. 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów (protokół odbioru, referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. 4.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000, 00 zł, ważna w dniu otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach, ul. Bolesława Prusa 6, 08-110 Siedlce, sekretariat, pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach, ul. Bolesława Prusa 6, 08-110 Siedlce, sekretariat, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Zakup samochodu dostawczego
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.