To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Wrocław: Dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 378560 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321634 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektrycznych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia takich jak: 1.- żarówki, palniki halogenowe, świetlówki, 2. - elementy składowe obwodów elektrycznych (automat schodowy, bezpieczniki, gniazda, kostki, koszulki termokurczliwe, listwa, łączniki, oprawki, pierścień, statecznik, transformator, taśma izolacyjna, wkładki, wtyczki, wyłączniki, zapłonniki, złączki, filtry p. przepięciowe, przedłużacze, przewody); narzędzia dla elektryka (próbniki, szczypce, wkrętaki, nóż monterski, obcinarka i ściągacz izolacji); oprawy, dławik, plastikowe uchwyty do kabli, puszki regipsowe i zwykłe wtykowe, dzwonek drzwiowy, 3. - akumulatorki, baterie, ładowarki do akumulatorków, 4. - lampki biurkowe, latarki, projektory halogenowe, 5. - wentylatory, czajniki elektryczne, klimatyzatory przenośne. a) Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych artykułów elektrycznych została określona w załącznikach do SIWZ. b) Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. c) Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko. d) Wydanie asortymentu i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu tj. w obiektach Urzędu Miejskiego administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. e) Wykonawca musi udzielić gwarancji: 12 miesięcy na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w pkt 1, 2, 3, 4 i wentylatory oraz 24 miesiące na dostarczone czajniki elektryczne i klimatyzatory wymienione w pkt 5 (oprócz wentylatorów). Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji określą karty gwarancyjne dołączone do każdej partii dostarczonych artykułów. f) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych artykułów elektrycznych na własny koszt. Wykonawca po odbiorze zużytych artykułów elektrycznych przedkłada kartę przekazania odpadu tj. dokument poświadczający odpowiednie gospodarowanie odpadami zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2007, nr 39 poz. 251 ze zm.). Po przekazaniu zużytych artykułów elektrycznych przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich gospodarowanie ponosi Wykonawca. g) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust.4 ustawy Pzp).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31.44.00.00 - Baterie 31.52.11.00 - Lampy na biurko 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWE PEKAR SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WDROŻENIOWE PEKAR SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Wdrożeniowe PEKAR Sp. z o.o., ul. Kolumba 43/47, 02-288 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94239,83
Oferta z najniższą ceną: 94239,83 / Oferta z najwyższą ceną: 119312,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.