Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Kraków: Dostawa paczek mikołajkowych
Numer ogłoszenia: 379206 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek mikołajkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci zadanie nr 1 (A) dla Wydziału Zarządzania Kadrami w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7 31-825 Kraków - 2800 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 2A. zadanie nr 2(B) dla Wydziału Zarządzania Kadrami w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7 31-825 Kraków - 530 sztuk zgodnie z załącznikiem 2B. zadanie nr 3 (C) - dla Działu Rejonowego Zarządzania Kadrami w Nowym Sączu ul. Dunajewskiego 10, 33-300 Nowy Sącz - 1170 sztuk zgodnie z załącznikiem 2C. zadanie nr 4 (D) - dla Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Tarnowie ul. Mickiewicza 6 33-100 Tarnów - 1150 sztuk zgodnie z załącznikiem 2D szczegółowy wykaz słodyczy składający się na paczkę określa odpowiedni załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do siwz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji dostawy do 20% ilości paczek - Zamawiający powiadomi o tym fakcie w formie pisemnej nie później niż 3 dni od dnia podpisania umowy. Nie dopuszcza się produktów czekoladopodobnych i w opakowaniach zastępczych. Każdy produkt stanowiący zawartość paczki mikołajkowej winien posiadać na dzień dostawy minimalny umowny okres przydatności do spożycia (datę ważności) wynoszący co najmniej połowę okresu przydatności do spożycia (daty ważności) określonego przez producenta. Dopuszcza się wahanie gramatury pojedynczego produktu, wchodzącego w skład paczki na poziomie max 5 %. Wymogi związane z opakowaniem paczki - kolorowe pudełko z tektury falistej trzywarstwowej fala E z motywem świątecznym pokrywającym 90 % powierzchni pudełka o wymiarach dostosowanych do ilości i wagi asortymentu paczki w kształcie walizki z uchwytem umożliwiającym przenoszenie. Wykonawca dostarczać będzie paczki mikołajkowe na własny koszt do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. Wykaz miejsc dostaw zawiera zał. nr 5A, B, C, D do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego w sytuacji określonej w § 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.23.10 - Orzechy palone lub solone 15.84.22.20 - Batony czekoladowe 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.84.21.00 - Czekolada 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.84.22.00 - Produkty z czekolady 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze 15.84.14.00 - Słodzony proszek kakaowy 15.82.12.00 - Herbatniki słodkie 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Cz. 1 - 5000 zł, (Słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Cz. 2 - 1000 zł, (Słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Cz. 3 - 2 900 zł, (Słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) Cz. 4 - 2 400 zł, (Słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą się wykonaniem min. 2 dostaw polegających na dostawie paczek mikołajkowych o określonych wartościach, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp - wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: b.Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw polegających na dostawach paczek mikołajkowych o wartości nie mniejszej niż: cz. 1 - 120 000 zł brutto, cz. 2 - 15 000 zł brutto, cz. 3 - 50 000 zł brutto, cz. 4 - 40 000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał min. 2 dostawy o których mowa powyżej, czyli polegające na dostawie paczek mikołajkowych o wartości nie mniejszej niż: cz. 1 - 120 000 zł brutto, cz. 2 - 15 000 zł brutto, cz. 3 - 50 000 zł brutto, cz. 4 - 40 000 zł brutto każda z nich. W przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części wystarczy wykazać się doświadczeniem w zakresie realizacji dostawy paczek mikołajkowych na kwotę odpowiadającą części o najwyższej wartości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II pok. 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II pok. 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.12.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 (A) dla Wydziału Zarządzania Kadrami w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7 31-825 Kraków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2800 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 2A..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2(B) dla Wydziału Zarządzania Kadrami w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7 31-825 Kraków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 530 sztuk zgodnie z załącznikiem 2B..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 (C) - dla Działu Rejonowego Zarządzania Kadrami w Nowym Sączu ul. Dunajewskiego 10, 33-300 Nowy Sącz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1170 sztuk zgodnie z załącznikiem 2C..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 (D) - dla Dział Rejonowy Zarządzania Kadrami w Tarnowie ul. Mickiewicza 6 33-100 Tarnów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1150 sztuk zgodnie z załącznikiem 2D.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych na Oddziale Klinicznym Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 r. Etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: Orzechy palone lub solone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.