Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Gdańsk: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w : Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie
Numer ogłoszenia: 379346 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w : Gdańsku, Sopocie, Pruszczu Gdańskim, Gdyni, Wejherowie, Pucku, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Tczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok ludzkich z miejsc zdarzeń na wniosek Prokuratur Rejonowych w : Gdańsk - Śródmieście, Gdańsk - Wrzeszcz, Gdańsk - Oliwa, Sopot, Pruszcz Gdański, Gdyni, Wejherowo, Puck, Kartuzy, Kościerzyna, Kwidzyn, Malbork, Starogard Gdański, Tczew do wskazanego przez prokuraturę prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu. Wykonawca zobowiązany będzie do: -zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, -odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, -zgłoszeń przewozów zwłok, -przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, -do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, -zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, -zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, -należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia. Podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia (instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuj odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia to jest posiada co najmniej dwa samochody służące do przewozu zwłok ludzkich, którymi dysponuje lub będzie dysponował (własnymi, najętymi, tytułem użyczenia, dzierżawy, leasingu), które spełniają wymagania sanitarne określone dla zwłok ( Rozp. Min. Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r w sprawie wydania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich Dz. U. Nr 249 poz.1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami inspektora sanitarnego dotyczącymi spełnienia wymogów sanitarnych, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 PLN, słownie: dwieście tysięcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa ul. Okopowa 7, Budynek CENTROMORU piętro IV pokój nr 405..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 36, biuro podawcze -parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratur Rejonowych w Gdańsk-Śródmieście, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk-Oliwa oraz w Sopocie, Pruszczu Gdańskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Gdyni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Wejherowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Pucku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury rejonowej w Kartuzach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury rejonowej w Kwidzynie także z terenu powiatu sztumskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Malborku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przewóz zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Tczewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia całodobowego stanowiska logistycznego, odbioru w swojej siedzibie całodobowo, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok, przewozu zwłok w jak najkrótszym czasie od zgłoszenia i do miejsca zgodnie z wnioskiem prokuratury, wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zwłok zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, zapewnienia przewozu zwłok transportem drogowym do którego mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawan, który powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały, należytego zabezpieczenia w worki na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia, podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączone do faktury pisemne zlecenie wystawione przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi, wykonawca przewozów zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie danych dotyczących przewożonych zwłok i okoliczności ich znalezienia, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru dyżurów pełnionych przez jego pracowników, w których należy uwzględnić : imię i nazwisko pracownika pełniącego dyżur, datę i godziny pełnienia dyżuru, dane dotyczące zgłoszenia: instytucja zgłaszająca, miejsce zdarzenia, czas zgłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Świadczenie usług transportu drogowego osób dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa kruszywa przeznaczonego na naprawy dróg gruntowych na terenie Gminy Lutomiersk
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Aktywny Senior +
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.