Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Olsztyn: Dostawa wyposażenia do zajęć z kosmetyki, masażu, zagadnień farmaceutycznych, zadań zawodowych higienistki stomatologicznej oraz wyposażenia pracowni protetyka słuchu i pracowni egzaminacyjnej w ramach realizacji projektu pt. Medyk na 6 - szkoła kompetencji zawodowych
Numer ogłoszenia: 379404 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie , ul. Mariańska 3A, 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 527 44 62, faks 89 527 44 62 wew. 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do zajęć z kosmetyki, masażu, zagadnień farmaceutycznych, zadań zawodowych higienistki stomatologicznej oraz wyposażenia pracowni protetyka słuchu i pracowni egzaminacyjnej w ramach realizacji projektu pt. Medyk na 6 - szkoła kompetencji zawodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do przeprowadzenia szkoleń podnoszących kwalifikacje dla 110 uczniów zamawiającego z zakresu kosmetyki, masażu, zagadnień farmaceutycznych, zadań zawodowych higienistki stomatologicznej oraz wyposażenia pracowni protetyka słuchu i pracowni egzaminacyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Części I: Wyposażenie do zajęć z kosmetyki i masażu: stemple - 2 komplety, zestaw kamieni do masażu z podgrzewaczami - 1 komplet, żelazko antycelulitowe - 1 sztuka, bańki hińskie - 6 kompletów, przyrząd do masażu lodem - 12 sztuk, projektor - 1 sztuka, ekran z uchwytem - 1 sztuka, zestaw pędzli - 5 kompletów Część II: Wyposażenie do zajęć z farmacji: specjalistyczne szkło i opakowania - 1 komplet, łaźnia wodna z mieszadłem magnetycznym - 1 sztuka, rzutnik multimedialny - 1 sztuka, dygestorium - 1 sztuka, mechaniczna wentylacja pomieszczenia z montażem - 1 sztuka Część III: Wyposażenie pracowni protetyka słuchu: projektor multimedialny z uchwytem- 1 sztuka, ekran do projektora - 1 sztuka, komputer przenośny - 1 sztuka, licencja do oprogramowania Noah (do aparatów słuchowych) - 1 sztuka, drukarka (do wydruku badań) 1 sztuka, kabina audiometryczna 1 sztuka, panel połączeniowy do kabiny - 1 sztuka, interfejs Noah Link - 2 sztuki, głośnik i mikrofon do komunikacji zwrotnej (do kabiny) - 1 komplet, audiometr akustyczny z licencją - 1 sztuka, tympanometr kliniczny - 1 sztuka, komputer do urządzenia audiometrycznego - 1 sztuka, drukarka do urządzenia audiometrycznego - 1 sztuka, fotel obrotowy do pobierania wycisków - 1 sztuka, akcesoria i materiały otoplastyczne - 3 komplety, otoskop z etui - 2 sztuki, sztabka świetlna - 2 sztuki, zestaw do badania akumetrycznego - 2 sztuki, minutnik elektroniczny - 2 sztuki, test do badania słuchu fenemowego - 1 sztuka, sztuczne ucho do pobierania wycisków z końcówkami - 4 sztuki, pistolet do pobierania wycisków z końcówkami 1 sztuka, masa do pistoletu - 1 sztuka, aparat słuchowy - RITE 1 sztuka, aparat zauszny - 1 sztuka, aparat zauszny dużej mocy - 1 sztuka Część IV: Wyposażenie do zajęć dla higienistki stomatologicznej: Fantom - aparat stały (3 szt standardowe, 3 szt. Damon) - 6 sztuk, dopychacz ligatur - 6 sztuk, instrument do zamykania i otwierania zamków samoligaturujących - 2 sztuki, instrument do zamków Damona zębów trzonowych - 1 sztuka, etui do zamków 6 sztuk, instrument do dopychania i usuwania ligatur elastycznych - 6 sztuk, pęseta do zakładania zamków z regulatorem slotów 135mm - 3 sztuki, kleszcze ortodontyczne do zaginania grotów - 1 sztuka, kleszcze do cięcia ligatur - 2 sztuki, rozwierak do policzków i ust - 12 sztuk, preparat do wybielania - 6 sztuk Część V: Wyposażenie pracowni egzaminacyjnej: projektor z uchwytem - 1 sztuka, drukarka laserowa kolor A4 1 sztuka, mysz USB - 13 sztuk, laptopy egzaminacyjne (dla ucznia) - 11 sztuk, laptop do administracji egzaminami - 2 sztuki, router bezprzewodowy - 1 sztuka, klimatyzacja przenośna - 1 sztuka Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego (przedmiotu zamówienia), zawierający rodzaj wyposażenia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymienione w załączniku nr 4 wyposażenie powinno być fabrycznie nowe oraz powinno posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) z istniejącymi urządzeniami zamawiającego wymienionymi w załączniku nr 4 do SIWZ. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kabel USB itp.) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz wzorze umowy. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań Protokołu Odbioru Jakościowego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu oraz przeprowadzenia nieodpłatnego ogólnego przeszkolenia 2 osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: Gabarytów i konstrukcji(wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, oraz liczba elementów składowych), Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału), Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, Funkcjonalności. Zgodnie z art.36 ust.4 Ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Tytuł projektu Medyk na 6 - szkoła kompetencji zawodowych Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00 - Audiometry 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne 33.18.50.00 - Aparaty słuchowe 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 34.99.94.00 - Modele w skali 38.81.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art.45 ust.2 Ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VI ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VI ust.1 pkt.2) SIWZ, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VI ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VI ust.1 pkt 2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VI ust.1 pkt 2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VI ust.1 pkt 2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VI ust.1 pkt 2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VI ust.1 pkt 2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VI ust.1 pkt 2) SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Pzp (wg wzoru nr 2), Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Ustawy Pzp (wg wzoru nr 2a). Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2) Ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem nr 2b. Części zamówienia powierzone podwykonawcom- wg wzoru 3 - wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby klub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w §VI ust.1 pkt 4) SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2 ust. 2 umowy, w szczególności: wstrzymania wykonywania dostaw przez zamawiającego, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT z tym, że koszt wzrost stawki VAT w całości pokrywa Wykonawca. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. W przypadkach wystąpienia wyżej wymienionych okoliczności strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Zmiana umowy może być zawsze dokonana, jeżeli jest ona korzystna dla zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta nie prowadzi do zmiany wysokości wynagrodzenie określonego niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, ul. Mariańska 3a, 10-052 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie, ul. Mariańska 3a, 10-052 Olsztyn, pok.36 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Tytuł projektu Medyk na 6 - szkoła kompetencji zawodowych Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. 2 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w §VI ust.1 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp. Wyżej wymienione pisemne zobowiązania innych podmiotów należy do oferty załączyć w oryginale.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
więcej: Audiometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.