Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Warszawa: zakup wraz z dostawą kopert
Numer ogłoszenia: 379687 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą kopert.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz 49 jednostek organizacyjnych KRUS na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (16 Oddziałów Regionalnych KRUS oraz 33 Placówek Terenowych KRUS) kopert w następujących ilościach: 1. C6 z okienkiem - szt. 2.385.000 2. C6 bez okienka - szt. 793. 000 3. DL z okienkiem - szt. 6.429.000 4. DL bez okienka - szt. 172. 000 5. B6 z okienkiem - szt. 839.000 o następującej charakterystyce: - koperty białe o wymiarach : C6 - 162 mm x 114 mm z okienkiem, C6 - 162 mm x 114 mm bez okienka, DL - 220 mm x 110 mm z okienkiem, DL - 220 mm x 110 mm bez okienka, B6 - 176 mm x 124 mm z okienkiem, - z papieru o gramaturze 80g/m2 z niebieskim lub szarym poddrukiem , - samoprzylepne, - z zamknięciem dowolnym, - okienko o wymiarze 45 mm x 90 mm, z zaokrąglonymi rogami, wypełnione folią, umiejscowione w prawym dolnym rogu (w strefie prostokątnej; 15 mm od prawego brzegu i 15 mm od dolnego brzegu koperty), - pakowane po 1.000 szt. w kartonie . 6. kopert C6/C5 z okienkiem do automatycznego pakowania - szt. 1.461.000 7. kopert o formacie 114 x 180 z okienkiem do automatycznego pakowania - szt. 755.000, o następującej charakterystyce: koperty białe o wymiarach: - koperta C6/C5 114mm x 229 mm z okienkiem, - koperta o formacie 114mm x 180 mm z okienkiem, - papier offset biały o gramaturze 80 g/m2 , - klapka : NK do maszynowego pakowania korespondencji, - okienko o wymiarze 45mm x 90 mm, wypełnione folią, umiejscowione w prawym dolnym rogu (20 mm od prawego brzegu i 15 mm od dolnego brzegu koperty), - klapki boczne: na zewnątrz, - poddruk: wewnętrzny jednokolorowy błękitny lub szary, - pakowane po 1.000 szt. w kartonie. oraz zakup wraz z dostawą do siedziby C/KRUS kopert w następujących ilościach: 8. B4 bez okienka - szt. 5.000 9. C4 bez okienka - szt. 3.000 10. C5 bez okienka - szt. 3.000 o następującej charakterystyce: - koperty białe o wymiarach: koperta B4 - 248 mm x352mm, koperta C4 - 228 mm x326 mm, koperta C5 - 225 mm x161 mm, - z papieru o gramaturze 80g/m2 z niebieskim lub szarym poddrukiem, - samoprzylepne, - z zamknięciem dowolnym, - pakowane po 1.000 szt. w kartonie. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdej z wymienionych pozycji (Zamawiający nie dopuszcza pominięcia/niedostarczenia któregokolwiek z rodzaju kopert). Zamawiający wymaga, aby zaoferowane koperty pochodziły z bieżącej produkcji tzn. były wyprodukowane nie wcześniej niż w III kwartale 2008 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł) w terminie do dnia 14-01-2009r. do godz. 11:30III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp oraz SIWZ, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty (wymienione w pkt V SIWZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 6. wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, 7. dowód wniesienia wadium, 8. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (Formularz Oferty - pkt 11), 9. oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku podpisania umowy dostarczane koperty będą pochodziły z bieżącej produkcji (Formularz Oferty - pkt 4), 10. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 225.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.