To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Warszawa: zakup wraz z dostawą kopert
Numer ogłoszenia: 59168 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379687 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą kopert.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz 49 jednostek organizacyjnych KRUS na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (16 Oddziałów Regionalnych KRUS oraz 33 Placówek Terenowych KRUS) kopert w następujących ilościach: 1. C6 z okienkiem - szt. 2.385.000 2. C6 bez okienka - szt. 793. 000 3. DL z okienkiem - szt. 6.429.000 4. DL bez okienka - szt. 172. 000 5. B6 z okienkiem - szt. 839.000 o następującej charakterystyce: - koperty białe o wymiarach : C6 - 162 mm x 114 mm z okienkiem C6 - 162 mm x 114 mm bez okienka DL - 220 mm x 110 mm z okienkiem DL - 220 mm x 110 mm bez okienka B6 - 176 mm x 124 mm z okienkiem - z papieru o gramaturze 80g/m2 z niebieskim lub szarym poddrukiem, - samoprzylepne, - z zamknięciem dowolnym, - okienko o wymiarze 45 mm x 90 mm, z zaokrąglonymi rogami, wypełnione folią, umiejscowione w prawym dolnym rogu (w strefie prostokątnej; 15 mm od prawego brzegu i 15 mm od dolnego brzegu koperty), - pakowane po 1.000 szt. w kartonie . 6. kopert C6/C5 z okienkiem do automatycznego pakowania - szt. 1.461.000 7. kopert o formacie 114 x 180 z okienkiem do automatycznego pakowania - szt. 755.000 o następującej charakterystyce: koperty białe o wymiarach: - koperta C6/C5 114mm x 229 mm z okienkiem, - koperta o formacie 114mm x 180 mm z okienkiem, - papier offset biały o gramaturze 80 g/m2 , - klapka : NK do maszynowego pakowania korespondencji, - okienko o wymiarze 45mm x 90 mm, wypełnione folią, umiejscowione w prawym dolnym rogu (20 mm od prawego brzegu i 15 mm od dolnego brzegu koperty), - klapki boczne: na zewnątrz, - poddruk: wewnętrzny jednokolorowy błękitny lub szary, - pakowane po 1.000 szt. w kartonie. oraz zakup wraz z dostawą do siedziby C/KRUS kopert w następujących ilościach: 8. B4 bez okienka - szt. 5.000 9. C4 bez okienka - szt. 3.000 10. C5 bez okienka - szt. 3.000 o następującej charakterystyce: - koperty białe o wymiarach: koperta B4 - 248 mm x352mm koperta C4 - 228 mm x326 mm koperta C5 - 225 mm x161 mm - z papieru o gramaturze 80g/m2 z niebieskim lub szarym poddrukiem, - samoprzylepne, - z zamknięciem dowolnym, - pakowane po 1.000 szt. w kartonie. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdej z wymienionych pozycji (Zamawiający nie dopuszcza pominięcia/niedostarczenia któregokolwiek z rodzaju kopert). Zamawiający wymaga, aby zaoferowane koperty pochodziły z bieżącej produkcji tzn. były wyprodukowane nie wcześniej niż w III kwartale 2008 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 313983.28 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NC Koperty Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 2, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 313983.28
- Oferta z najniższą ceną: j.w. oferta z najwyższą ceną: 396874.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.