eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargWykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Nowy Targ: Wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16.
Numer ogłoszenia: 380354 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16, 2. Zakres prac projektowych obejmuje między innymi: 1/ projekt zagospodarowania terenu, oznaczonego w MPZP symbolami: ZC, KS 2, KS 3, KS 4, K/ZU, KDd 2, ZU 2, UA oraz U 2 z jego uzbrojeniem. (kanalizacja sanitarna, deszczowa, wodociąg, energia elektryczna) oraz terenem niezbędnym do odprowadzenia wód z kanalizacji deszczowej do potoków Biały Dunajec lub Czerwonka. 2/ projekt drogi o długości ok. 450 mb ze zjazdami, z odwodnieniem i oświetleniem i ewentualnym kanałem technologicznym w MPZP obszar KDd 2, 3/ projekt parkingów wzdłuż drogi w obszarze KS 3, 4/ projekt cmentarza obejmujący północno - wschodni narożnik w obszarze ZC o powierzchni około 4,5 ha, 5/ projekt budynku (budynków) domu przedpogrzebowego, 6/ projekt sieci uzbrojenia terenu wodociąg, kanalizacja sanitarna, deszczowa i sieć elektryczna w zakresie niezbędnym do funkcjonowania drogi i całego kompleksu cmentarnego obejmujący również odprowadzenie wody z kanalizacji deszczowej do potoków Biały Dunajec lub Czerwonka. 3. Zakres rzeczowy projektów obejmuje w szczególności branże: 1/ branża drogowa. 2/ branża architektoniczna. 3/ branża konstrukcyjna - budowlana. 4/ branża wodno - kanalizacyjna. 5/ branża elektryczna. 4. Zakres prac projektowych: 1/ 4 egz. projektu budowlanego drogi dojazdowej, 2/ 4 egz. projektu budowlanego pozostałego zakresu, 3/ projekt wykonawczy osobno dla każdej branży oraz osobno dla każdej sieci - po 4 egz. , 4/ projekt stałej organizacji ruchu do celów oznakowania pionowego i poziomego - 3 egz., 5/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 6/ przedmiar robót - 2 egz. z rozbiciem dla każdej branży i każdego obiektu, 7/ kosztorys inwestorski - 2 egz. z rozbiciem dla każdej branży i każdego obiektu z zestawieniem kosztorysów, 8/ płyta CD z wersją elektroniczną prac projektowych w ilości 1 szt. - rysunki i pliki tekstowe w formacie *.pdf oraz kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formatach *.pdf oraz *xls - w układzie i kolejności odpowiadającej wersji papierowej, 9/ pozwolenie na realizację inwestycji drogowej w przypadku drogi, 10/ pozwolenie na budowę w przypadku pozostałych elementów. Powyższe opracowania należy sporządzić w zakresie i formie wymaganym ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 Poz. 759 z późniejszymi zmianami), służącym do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlano-montażowych, dla których jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na realizację inwestycji drogowej, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz w zakresie wystarczającym do wykonania tych robót. 5. Szczegółowe założenia do prac projektowych. W pracach projektowych i ich wycenie należy uwzględnić między innymi następujące informacje i założenia: 1/ droga jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa, o szerokości jezdni ok. 6m, nawierzchnia bitumiczna, kategoria obciążenia ruchem KR2, prędkość projektowana 30 km/h, z chodnikami o szer. ok. 2 m, nawierzchnia chodników z kostki brukowej. Droga ślepa, od strony zachodniej zakończona zatoką manewrową, od strony wschodniej będzie nawiązana do odcinka zaprojektowanej drogi (ok. 115 m) ze skrzyżowaniem w ulicy Lotników. Procedurowanie w zakresie drogi w oparciu o tzw. Specustawę prowadzące do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Odprowadzenie wody z kanalizacji deszczowej do potoku Biały Dunajec po terenie, niezbędnym do realizacji inwestycji drogowej w ramach decyzji ZRID. Projektant uzyska na własny koszt wymagane projekty podziału działek ewidencyjnych niezbędne do wniosku o ZRID (duża liczba działek ew. do podziału). 2/ parkingi w pasie szerokości ok. 25m wzdłuż drogi dla samochodów osobowych (do 200 mp.) z oświetleniem, odwodnieniem, ciągami pieszymi, zielenią i mała architekturą. 3/ pierwszą część cmentarza z niezbędną do jego funkcjonowania infrastrukturą, w szczególności odwodnieniem, oświetleniem, punktami czerpalnymi wody i odprowadzeniem ścieków, wejściami i wjazdami, ogrodzeniami, alejkami, wyznaczeniem miejsc dla grobów ziemnych i murowanych, z kolumbarium, zielenią i małą architekturą, miejscem składowania śmieci itd. Przewiduje się zasadniczo układ cmentarza ortogonalny oparty na module kwadratów o wymiarach 24 x 24 m. 4/ budynek (budynki) domu przedpogrzebowego z niezbędnymi instalacjami i przyłączami i kompletnym wyposażeniem, obejmujący kaplicę, salą pożegnań, pomieszczenia administracyjne, chłodnię do przechowywania zwłok, ogólnodostępne WC ewentualnie prosektorium oraz inne pomieszczenia w zakresie podstawowym umożliwiającym formalne i praktyczne użytkowanie pierwszej części cmentarza. Orientacyjna, całkowita powierzchnia użytkowa budynku, (budynków) około 500 m2. 5/ uzbrojenie terenu w zakresie podstawowym niezbędnym do funkcjonowania projektowanych obiektów kanalizacja deszczowa z odprowadzeniem wód do potoków Biały Dunajec lub Czerwonka, pozostałe media przewidywane podłączenie w okolicach obszaru U 2. Obecnie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej zlokalizowane są po drugiej stronie drogi krajowej Nr 49 w okolicach ronda im. Jana Pawła II. Infrastruktura ma uwzględniać również zapotrzebowanie dla terenów przyległych. 6. Całość prac projektowych będzie podzielona na następujące, odrębne etapy (których zakończenie pozwoli na ich sukcesywną realizację): 1/ etap I - projekty: zagospodarowania terenu, drogi z infrastrukturą, sieci uzbrojenia terenu, pozwolenie na realizację inwestycji drogowej, pozwolenie na budowę w zakresie sieci uzbrojenia terenu. 2/ etap II - projekty: parkingów i cmentarza z infrastrukturą wraz z pozwoleniem na budowę obejmującym te elementy. 3/ etap III - projekt budynku (budynków) domu przedpogrzebowego z pozwoleniem na budowę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ uzyskania na własny koszt niezbędnych podkładów mapowych do celów projektowych w skali 1:500 i 1:1000 (Projektant zobowiązany jest do aktualizacji podkładów mapowych), 2/ uzyskania na własny koszt niezbędnych wyników badań geologicznych, 3/ uzgodnienia z zamawiającym układu i podziału opracowania w zakresie kosztorysu i przedmiaru robót, 4/ konsultowania z zamawiającym rozwiązań projektowych i zakresu dokumentacji, także w części kosztorysowej w trakcie prac projektowych i uzyskania jego akceptacji, 5/ przedstawienia do uzgodnienia zamawiającemu materiałów do wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej oraz o pozwolenie na budowę przed ich złożeniem, 6/ przedstawienia zamawiającemu niezwłocznie po otrzymaniu uzyskanych warunków branżowych na podstawie, których wykonawca będzie wykonywał projekt w celu uzyskania jego akceptacji, 7/ zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem oraz dodatkowo do uzgodnienia go z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa w Urzędzie Miasta Nowy Targ oraz Komendantem Straży Miejskiej w Nowym Targu, 8/ zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania pełnego zakresu opracowania (np. inwentaryzację niezbędną do opracowania projektu), 9/ przyjęcia do wykonania wszelkich czynności wymaganych do zrealizowania zamówienia, a podana cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty w zakresie zamówienia, 10/ uzyskania wszelkich warunków do projektowania, zgód, oświadczeń, postanowień, decyzji, uzgodnień branżowych, opinii, uzgodnień Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych, badań, operatów i decyzji wodno-prawnych itd., 11/ działając w imieniu zamawiającego, uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i pozwolenia na budowę, 12/ wykonania prac projektowych zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego obejmującego w szczególności: 1/ czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane, ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), 2/ udział w komisjach i naradach technicznych na wezwanie zamawiającego. 9. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu umowy: 1/ zamawiający zobowiązuje się udostępnić dokumenty i dane związane z wykonaniem prac projektowych, będące w jego posiadaniu, (np. koncepcja cmentarza, badania geologiczne) mogące mieć wpływ na ułatwienie prac projektowych oraz na poprawienie ich jakości, 2/ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z ramienia wykonawcy działa Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, 3/ oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane podpisuje zamawiający między innymi na podstawie uzyskanych przez projektanta zgód o ile będą konieczne, 4/ wykonawca ma prawo powierzyć częściowe wykonanie prac projektowych innej osobie, stosownie do zakresu branżowego. W takim przypadku odpowiada on wobec zamawiającego za jej działanie i zaniechanie jak za własne. 5/ kosztorysy inwestorskie na stronie tytułowej mają zawierać: - cenę netto, podatek od towarów i usług i cenę brutto, datę sporządzenia, 6/ płatność: wynagrodzenie w formie ryczałtu, płatne będzie do 14 dni od daty złożenia faktury, (której podstawą wystawienia jest podpisany protokół zdawczo-odbiorczy prac projektowych) po każdym zakończonym etapie w wysokości wynikającej z oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie prac projektowych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy cmentarza wraz z obiektami jego infrastruktury na łączną kwotę co najmniej 50 tys. zł oraz wykazać, że co najmniej jedna z nich została wykonana należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać przy realizacji niniejszego zamówienia osoby z następującymi uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - drogowej, - telekomunikacyjnej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 6 pkt 3 SIWZ, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 2/ zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 3/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4/ zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 5/ zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 6/ rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 221 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok.101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ. 5. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 6. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: - rozpoczęcie od dnia podpisania umowy - zakończenie prac projektowych: 1/ etap I - 31 lipca 2013 r. 2/ etap II - 30 września 2013 r. 3/ etap III - 15 listopada 2013 r Czynności nadzoru autorskiego trwać będą przez cały okres realizacji robót do dnia przekazania inwestycji do eksploatacji. Finansowanie projektu/programu ze środków Unii Europejskiej - nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.