To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Nowy Targ: Wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16.
Numer ogłoszenia: 442686 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380354 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16 2. Zakres prac projektowych obejmuje między innymi: 1/ projekt zagospodarowania terenu, oznaczonego w MPZP symbolami: ZC, KS 2, KS 3, KS 4, K/ZU, KDd 2, ZU 2, UA oraz U 2 z jego uzbrojeniem. (kanalizacja sanitarna, deszczowa, wodociąg, energia elektryczna) oraz terenem niezbędnym do odprowadzenia wód z kanalizacji deszczowej do potoków Biały Dunajec lub Czerwonka. 2/ projekt drogi o długości ok. 450 mb ze zjazdami, z odwodnieniem i oświetleniem i ewentualnym kanałem technologicznym w MPZP obszar KDd 2, 3/ projekt parkingów wzdłuż drogi w obszarze KS 3, 4/ projekt cmentarza obejmujący północno - wschodni narożnik w obszarze ZC o powierzchni około 4,5 ha, 5/ projekt budynku (budynków) domu przedpogrzebowego, 6/ projekt sieci uzbrojenia terenu wodociąg, kanalizacja sanitarna, deszczowa i sieć elektryczna w zakresie niezbędnym do funkcjonowania drogi i całego kompleksu cmentarnego obejmujący również odprowadzenie wody z kanalizacji deszczowej do potoków Biały Dunajec lub Czerwonka. 3. Zakres rzeczowy projektów obejmuje w szczególności branże: 1/ branża drogowa. 2/ branża architektoniczna. 3/ branża konstrukcyjna - budowlana. 4/ branża wodno - kanalizacyjna. 5/ branża elektryczna. 4. Zakres prac projektowych: 1/ 4 egz. projektu budowlanego drogi dojazdowej, 2/ 4 egz. projektu budowlanego pozostałego zakresu, 3/ projekt wykonawczy osobno dla każdej branży oraz osobno dla każdej sieci - po 4 egz. , 4/ projekt stałej organizacji ruchu do celów oznakowania pionowego i poziomego - 3 egz., 5/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 6/ przedmiar robót - 2 egz. z rozbiciem dla każdej branży i każdego obiektu, 7/ kosztorys inwestorski - 2 egz. z rozbiciem dla każdej branży i każdego obiektu z zestawieniem kosztorysów, 8/ płyta CD z wersją elektroniczną prac projektowych w ilości 1 szt. - rysunki i pliki tekstowe w formacie *.pdf oraz kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formatach *.pdf oraz *xls - w układzie i kolejności odpowiadającej wersji papierowej, 9/ pozwolenie na realizację inwestycji drogowej w przypadku drogi, 10/ pozwolenie na budowę w przypadku pozostałych elementów. Powyższe opracowania należy sporządzić w zakresie i formie wymaganym ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 Poz. 759 z późniejszymi zmianami), służącym do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlano-montażowych, dla których jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na realizację inwestycji drogowej, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz w zakresie wystarczającym do wykonania tych robót. 5. Szczegółowe założenia do prac projektowych. W pracach projektowych i ich wycenie należy uwzględnić między innymi następujące informacje i założenia: 1/ droga jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa, o szerokości jezdni ok. 6m, nawierzchnia bitumiczna, kategoria obciążenia ruchem KR2, prędkość projektowana 30 km/h, z chodnikami o szer. ok. 2 m, nawierzchnia chodników z kostki brukowej. Droga ślepa, od strony zachodniej zakończona zatoką manewrową, od strony wschodniej będzie nawiązana do odcinka zaprojektowanej drogi (ok. 115 m) ze skrzyżowaniem w ulicy Lotników. Procedurowanie w zakresie drogi w oparciu o tzw. Specustawę prowadzące do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Odprowadzenie wody z kanalizacji deszczowej do potoku Biały Dunajec po terenie, niezbędnym do realizacji inwestycji drogowej w ramach decyzji ZRID. Projektant uzyska na własny koszt wymagane projekty podziału działek ewidencyjnych niezbędne do wniosku o ZRID (duża liczba działek ew. do podziału). 2/ parkingi w pasie szerokości ok. 25m wzdłuż drogi dla samochodów osobowych (do 200 mp.) z oświetleniem, odwodnieniem, ciągami pieszymi, zielenią i mała architekturą. 3/ pierwszą część cmentarza z niezbędną do jego funkcjonowania infrastrukturą, w szczególności odwodnieniem, oświetleniem, punktami czerpalnymi wody i odprowadzeniem ścieków, wejściami i wjazdami, ogrodzeniami, alejkami, wyznaczeniem miejsc dla grobów ziemnych i murowanych, z kolumbarium, zielenią i małą architekturą, miejscem składowania śmieci itd. Przewiduje się zasadniczo układ cmentarza ortogonalny oparty na module kwadratów o wymiarach 24 x 24 m. 4/ budynek (budynki) domu przedpogrzebowego z niezbędnymi instalacjami i przyłączami i kompletnym wyposażeniem, obejmujący kaplicę, salą pożegnań, pomieszczenia administracyjne, chłodnię do przechowywania zwłok, ogólnodostępne WC ewentualnie prosektorium oraz inne pomieszczenia w zakresie podstawowym umożliwiającym formalne i praktyczne użytkowanie pierwszej części cmentarza. Orientacyjna, całkowita powierzchnia użytkowa budynku, (budynków) około 500 m2. 5/ uzbrojenie terenu w zakresie podstawowym niezbędnym do funkcjonowania projektowanych obiektów kanalizacja deszczowa z odprowadzeniem wód do potoków Biały Dunajec lub Czerwonka, pozostałe media przewidywane podłączenie w okolicach obszaru U 2. Obecnie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej zlokalizowane są po drugiej stronie drogi krajowej Nr 49 w okolicach ronda im. Jana Pawła II. Infrastruktura ma uwzględniać również zapotrzebowanie dla terenów przyległych. 6. Całość prac projektowych będzie podzielona na następujące, odrębne etapy (których zakończenie pozwoli na ich sukcesywną realizację): 1/ etap I - projekty: zagospodarowania terenu, drogi z infrastrukturą, sieci uzbrojenia terenu, pozwolenie na realizację inwestycji drogowej, pozwolenie na budowę w zakresie sieci uzbrojenia terenu. 2/ etap II - projekty: parkingów i cmentarza z infrastrukturą wraz z pozwoleniem na budowę obejmującym te elementy. 3/ etap III - projekt budynku (budynków) domu przedpogrzebowego z pozwoleniem na budowę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1/ uzyskania na własny koszt niezbędnych podkładów mapowych do celów projektowych w skali 1:500 i 1:1000 (Projektant zobowiązany jest do aktualizacji podkładów mapowych), 2/ uzyskania na własny koszt niezbędnych wyników badań geologicznych, 3/ uzgodnienia z zamawiającym układu i podziału opracowania w zakresie kosztorysu i przedmiaru robót, 4/ konsultowania z zamawiającym rozwiązań projektowych i zakresu dokumentacji, także w części kosztorysowej w trakcie prac projektowych i uzyskania jego akceptacji, 5/ przedstawienia do uzgodnienia zamawiającemu materiałów do wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej oraz o pozwolenie na budowę przed ich złożeniem, 6/ przedstawienia zamawiającemu niezwłocznie po otrzymaniu uzyskanych warunków branżowych na podstawie, których wykonawca będzie wykonywał projekt w celu uzyskania jego akceptacji, 7/ zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem oraz dodatkowo do uzgodnienia go z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa w Urzędzie Miasta Nowy Targ oraz Komendantem Straży Miejskiej w Nowym Targu, 8/ zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania pełnego zakresu opracowania (np. inwentaryzację niezbędną do opracowania projektu), 9/ przyjęcia do wykonania wszelkich czynności wymaganych do zrealizowania zamówienia, a podana cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty w zakresie zamówienia, 10/ uzyskania wszelkich warunków do projektowania, zgód, oświadczeń, postanowień, decyzji, uzgodnień branżowych, opinii, uzgodnień Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych, badań, operatów i decyzji wodno-prawnych itd., 11/ działając w imieniu zamawiającego, uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i pozwolenia na budowę, 12/ wykonania prac projektowych zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego obejmującego w szczególności: 1/ czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane, ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), 2/ udział w komisjach i naradach technicznych na wezwanie zamawiającego. 9. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu umowy: 1/ zamawiający zobowiązuje się udostępnić dokumenty i dane związane z wykonaniem prac projektowych, będące w jego posiadaniu, (np. koncepcja cmentarza, badania geologiczne) mogące mieć wpływ na ułatwienie prac projektowych oraz na poprawienie ich jakości, 2/ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z ramienia wykonawcy działa Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, 3/ oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane podpisuje zamawiający między innymi na podstawie uzyskanych przez projektanta zgód o ile będą konieczne, 4/ wykonawca ma prawo powierzyć częściowe wykonanie prac projektowych innej osobie, stosownie do zakresu branżowego. W takim przypadku odpowiada on wobec zamawiającego za jej działanie i zaniechanie jak za własne. 5/ kosztorysy inwestorskie na stronie tytułowej mają zawierać: - cenę netto, podatek od towarów i usług i cenę brutto, datę sporządzenia, 6/ płatność: wynagrodzenie w formie ryczałtu, płatne będzie do 14 dni od daty złożenia faktury, (której podstawą wystawienia jest podpisany protokół zdawczo-odbiorczy prac projektowych) po każdym zakończonym etapie w wysokości wynikającej z oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie prac projektowych oraz pełnienie czynności nadzoru autorskiego dla zadania p.n.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu o ustalonej lokalizacji w uchwalonym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Nowy Targ - Nowy Targ 16.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojciech Popiel V-CAD, ul. Mackiewicza 19/74, 31-214 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287765,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 275520,00
Oferta z najniższą ceną: 275520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 275520,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie remontu drogi gminnej nr 362667K (ul. Podhalańska - sięgacz) w km od 0+000,00 do km 0+119,55 w Nowym Targu.
- Umieszczenie radarowych wyświetlaczy prędkości na drogach powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa materiałów szkoleniowych, oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z przepompownią
- Modernizację nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia dróg na terenie Miasta Nowy Targ - droga wewnętrzna przy ul. Szaflarskiej 142.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w gminie Jeżów"
- Przebudowa bud. nr 14, zbiorników wody pitnej, osadników, studni glębinowej wraz z wymianą przyłączy zimnej wody na odc. od hydroforni do bloku cieplnego w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W CELU ADAPTACJI BUDYNKU SPICHLERZA I RZĄDCY W ŁYSOMICACH
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
- Dokumentacja projektowa rozbudowy wraz z przebudową budynku Starostwa Powiatowego w Sochaczewie
- ZP.U.MP.74.2024 Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.