Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Łobez: Usługi edukacyjne dla uczniów Technikum Zawodowego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Łobzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 38054 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Łobeskiego , ul. Konopnickiej 41, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3976099, faks 091 3975603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlobeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne dla uczniów Technikum Zawodowego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Łobzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych w ramach projektu w zakresie podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów i nauczycieli w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt POKL 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zamówienie będzie realizowane w Technikum Zawodowym i Zasadniczej Szkole Zawodowej w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Łobzie Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, b) prowadzenia zajęć według własnego pomysłu i koncepcji programowej po wcześniejszym zatwierdzeniu przez dyrektora szkoły, c) określenia tematyki zajęć i opracowania merytorycznego materiałów dydaktycznych, d) pracy z wykorzystaniem technologii informatycznych i innych nowoczesnych środków nauczania, e) prowadzenia dokumentacji zajęć (takich jak dziennik zajęć pozalekcyjnych, listy obecności, karta czasu pracy, zdjęcia, prace uczestników), f) sprawdzania efektów przeprowadzonych zajęć - diagnoza wstępna i końcowa, ewaluacja zajęć projektowych, g) dostosowanie czasu pracy do warunków pracy szkoły, h) do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, i) współpracy z koordynatorem projektu, j) opracowywania i udostępniania informacji z prowadzonych zajęć na stronę internetową projektu. Zamówienie składa się z 17 części, w tym: Zadanie 2 - Egzamin - nie taki diabeł straszny- pozaszkolne zajęcia w ośrodkach egzaminacyjnych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Łobzie. Część 7 - przeprowadzenie zajęć praktycznych i próbnego egzaminu w ośrodku egzaminacyjnym przez egzaminatora dla uczniów w zawodzie cukiernik - 55 godzin; Część 8 - przeprowadzenie zajęć praktycznych i próbnego egzaminu w ośrodku egzaminacyjnym przez egzaminatora dla uczniów w zawodzie piekarz - 55 godzin; Część 9 - przeprowadzenie zajęć praktycznych i próbnego egzaminu w ośrodku egzaminacyjnym przez egzaminatora dla uczniów w zawodzie sprzedawca - 55 godzin; Zadanie 3 - Trening czyni mistrza - zajęcia dodatkowe przygotowujące uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Łobzie do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. Część 14 - zajęcia dodatkowe z nauczycielem podstaw przedsiębiorczości - 30 godzin; Zadanie 4 - Nasz projekt w necie - tworzenie strony WWW projektu przez uczniów Technikum Zawodowego w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Łobzie. Część 15 - zajęcia z nauczycielem technologii informacyjnej dla grupy 10 uczniów TZ mające na celu stworzenie i administrowanie witryną www projektu oraz obróbkę i publikowania fotografii - 30 godzin; Zadanie 6 - Język obcy nie taki obcy - zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego i języka niemieckiego dla uczniów Technikum Zawodowego w Zespole Szkól im. T. Kościuszki w Łobzie. Część 18 - zajęcia pozalekcyjne dla grupy 15 uczniów TZ z języka angielskiego mające na celu doskonalenie umiejętności komunikowania się i wzbogacanie słownictwa w języku obcym niezbędnego w swoim zawodzie - 64 godziny; Część 19 - zajęcia pozalekcyjne dla grupy 15 uczniów TZ z języka angielskiego mające na celu doskonalenie umiejętności komunikowania się i wzbogacanie słownictwa w języku obcym niezbędnego w swoim zawodzie - 64 godziny; Zadanie 7 - Aktywnie szukam pracy - zajęcia z przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla uczniów Technikum Zawodowego Część 22 - zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości dla grupy 15 uczniów TZ mające na celu wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji zawodowych, poruszaniu się na rynku pracy i roli pracownika - 40 godzin; Część 23 - szkolenie na temat prawa pracy przeprowadzone przez pracownika Urzędu Pracy dla grupy 15 uczniów TZ - 4 godziny; Część 26 - opieka nad grupą 25 uczniów podczas wyjazdu na Targi Edukacji i Pracy - 8 godzin; Zadanie 8 - Certyfikat ECDL - przygotowanie uczniów Technikum Zawodowego, uczących się w zawodzie technik informatyk do egzaminów i zdobycia certyfikatu ECDL. Część 27 - zajęcia dla grupy 10 uczniów TZ przygotowujące do zdania egzaminu na Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych oraz przeprowadzenie próbnego egzaminu - 42 godziny; Zadanie 9 - Poszukiwany- specjalista - wzmacnianie szans zatrudnienia na rynku pracy poprzez podnoszenie kwalifikacji zawodowych uczniów ZSZ i TZ. Część 29 - opieka nad uczniami podczas wyjazdowego kursu kelnerskiego - 4 godziny; Część 30 - przeprowadzenie kursu na opiekuna osoby zależnej z językiem obcym dla grupy 11 uczniów. Przeprowadzony w siedzibie realizatora projektu - 140 godzin; Część 31 - szkolenie dające uprawnienia do eksploatacji urządzeń do 1 KV dla 2 uczniów ZSZ - 40 godzin; Część 32 - szkolenie na operatora piły mechanicznej do ścinki drzew dla 2 uczniów ZSZ - 44 godziny; Część 33 - szkolenie na operatora wózków widłowych dla 2 uczniów ZSZ - 80 godzin; Zadanie 11 - Wykształcona kadra - bezcenne - podnoszenie kwalifikacji kadry pedagogicznej TZ i ZSZ. Część 36 - kurs pedagogiczny dla 13 instruktorów praktycznej nauki zawodu przeprowadzony w siedzibie realizatora projektu. Oferta cenowa musi również obejmować przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników kursu 80 - godzin;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiada odpowiednie wykształcenie dla danej części (zgodnie z rodzajem prowadzonych zajęć) do prowadzenia zajęć w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), tj. I. Warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć praktycznych i przeprowadzenia próbnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (część 7, 8, 9): a) Kwalifikacje do prowadzenia praktycznych zajęć zawodowych b) Minimum 2-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela zawodu c) Uprawnienia egzaminatora przedmiotów zawodowych d) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z uczniami szkoły ponadgimnazjalnej. II. Warunki do spełnienia przez nauczycieli do sprawowania opieki nad uczniami podczas wyjazdów do ośrodków egzaminacyjnych i na kursy (część 26, 29): a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym b) Posiadanie uprawnień do prowadzenia wycieczek szkolnych III. Warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktycznych (część 14, 15, 18, 19, 22, 27): a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z przedmiotu określonego w opisie w/w części w pkt. 3 SIWZ) b) Minimum 2-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela c) Minimum status nauczyciela kontraktowego d) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z uczniami szkoły ponadgimnazjalnej. IV. Warunki do spełnienia przez instruktorów prowadzących kursy i szkolenia (części 23, 30, 31, 32, 33, 36): a) Posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń i kursów określonych w opisach w/w części w pkt. 3 SIWZ) b) Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającej odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//spow.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łobzie
ul. Konopnickiej 41
73-150 Łobez
pokój nr 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łobzie ul. Konopnickiej 41 73-150 Łobez sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przygotuj się na przyszłość współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Dostawa chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarczych dla 33. BLTr w Powidzu
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.