eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewŚwiadczenie usługi sprzatania pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Sochaczewie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Sochaczew: Świadczenie usługi sprzatania pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 380600 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308758 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sochaczewie, ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622118, faks 046 8622118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzatania pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Sochaczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku głównym Urzędu Skarbowego w Sochaczewie przy ul. Władysława Grabskiego 4 oraz w siedzibie podległej przy ul. Władysława Grabskiego 1 B - w pomieszczeniach wynajmowanych przez Urząd Skarbowy. 2. Kompleksowy wykaz usług czystościowych oraz częstotliwość ich wykonania: - Opróżnienie pojemników (koszy) na śmieci i ustawienie ich na miejscach - 5 dni w tygodniu; - Wymiana plastikowych worków w pojemnikach na śmieci (w razie ich zabrudzenia) - 5 dni w tygodniu; - Kompleksowe sprzątanie toalet oraz dostarczenie środków zapachowych i kostek WC (czyszczenie urządzeń sanitarnych, czyszczenie powierzchni podłóg pokrytych terakotą, mycie luster) w 3 łazienkach ( 6 toaletach) - 5 dni w tygodniu; - Uzupełnienie mydła, ręczników celulozowych, papieru toaletowego celulozowego w 3 łazienkach (6 toaletach) dla około 90 osób - 5 dni w tygodniu; - Usunięcie kurzu z mebli (innych niż biurka), parapetów, listew ściennych i innych powierzchni - 5 dni w tygodniu; - Wytarcie i wypolerowanie wszystkich biurek - 5 dni w tygodniu; - Wytarcie, usunięcie kurzu i odcisków palców z drzwi, framug drzwi, ścianek działowych oraz wyłączników światła - 5 dni w tygodniu; - Zamiecenie pomieszczeń i odkurzenie pomieszczeń / wykładziny dywanowej - 5 dni w tygodniu; - Odkurzenie tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu; - Usunięcie kurzu z kratek wentylacyjnych, wentylatorów - 1 raz na miesiąc; - Umycie gresu - 5 dni w tygodniu; - Polerowanie gresu - 1 raz na miesiąc; - Mycie okien wraz z ościeżnicami i parapetami zewnętrznymi( 192,31m2)- 3 razy w roku; - Mycie wszystkich punktów oświetleniowych niedostępnych z podłogi - 1 raz na 6 miesięcy; - Czyszczenie wykładzin - ( 470m2) - 1 raz w roku; - Złożenie raportu o stanie budynku - w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości np. otwarte drzwi itp. 3. W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie dostarczać - w ilościach niezbędnych dla około 90 osób i zaspokajających bieżące potrzeby Zamawiającego - środki higieny osobistej, tj.: -mydło w płynie o PH minimum 5,5; -papier toaletowy celulozowy, -ręczniki papierowe celulozowe pojedyncze - składane, dostosowane wielkością do posiadanych przez Zamawiającego pojemników, tj. o wymiarach około 23 cm x 25 cm oraz -środki zapachowe ( w tym kostki WC) i foliowe worki na śmieci. 4. Szacunkowe ilość środków higieny i worków na śmieci zużywanych w okresie 1 roku przez Zamawiającego : Środki higieny: - Papier toaletowy - 1450szt. ( rolek) - Ręczniki papierowe - 40 pudeł (po 4000szt.) - Mydło w płynie - 170 litrów - Środki zapachowe - 100 szt. odświeżacza w kostce i 100 szt. zapachowych wkładów do muszli. Worki na śmieci: - Worki na śmieci 35 l - 100 opakowań po 25 szt. - Worki na śmieci 60 l - 50 opakowań po 20 szt. - Worki na śmieci 120 l - 75 opakowań po 20 szt. 5. Do realizacji zamówienia Wykonawca będzie używał własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, zgodnie z istniejącymi potrzebami. 6. Usługi sprzątania realizowane będą po zakończeniu pracy Urzędu Skarbowego w Sochaczewie, tj. w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki od godz. 15:30 i w środy od godz. 18:00. 7. Usługi sprzątania realizowane będą również w wybrane soboty, z zastrzeżeniem że będą to nie więcej niż cztery soboty w ciągu roku kalendarzowego. 8. Wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy co najmniej 3 pracowników wykonujących czynności sprzątające Zamawiający zastrzega sobie aby osoby wykonujące czynności sprzątania nie były karane za przestępstwa popełnione umyślnie. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłaszania informacji o zauważonych usterkach lub nieprawidłowościach w wyglądzie lub stanie poszczególnych pomieszczeń (otwarte drzwi, uszkodzenia zamków, usterki w instalacjach elektrycznych zagrażające zdrowiu i życiu, itp.), stwierdzonych w czasie realizacji usług sprzątających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EMIR Zakład Pracy Chronionej, ul. Barska 6, Włocławek, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10089,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.