To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Radom: Zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego PCPR Radom pod nazwą Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 380628 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292674 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3815070, faks 48 3815070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego PCPR Radom pod nazwą Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie kursów i szkoleń zawodowych w Radomiu. Kursy/szkolenia podzielone zostały na pięć części: 1, 2, 3, 4, 5 stanowiących odrębną część zamówienia. Część 1: Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wymienionych poniżej kursów teoretycznych i praktycznych w określonym wymiarze godzin, dla podanej liczby Uczestników projektu i we wskazanym terminie, przy zachowaniu wymagań określonych w załączniku nr 1 do wzoru umowy opis przedmiotu zamówienia - Część 1 dołączonym do niniejszej specyfikacji: L.p.Rodzaj kursu/szkolenia Wymagana ilość godzin Planowana ilość Okres (teoretycznych uczestników realizacji i praktycznych) kursu/szkolenia 1.Kurs nauki jazdy kat. B 60 godzin 16 IX - XI.2012 2.Kurs nauki jazdy kat. C 50 godzin 1 IX - XI.2012 3.Kurs nauki jazdy kat. C + E 45 godzin 3 IX - XI.2012 4.Kurs nauki jazdy kat. D dla osób posiadających prawo j azdy kat. C 60 godzin 1 IX - XI.2012 5.Kwalifikacja wstępna w zakresie przewozu osób dla osób posiadających prawo jazdy do kat. D i kwalifikację wstępną do przewozu rzeczy 35 godzin 1 IX - XI.2012 Część 2: Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wymienionych poniżej kursów i szkoleń teoretycznych i praktycznych w określonym wymiarze godzin, dla podanej liczby Uczestników projektu i we wskazanym terminie, przy zachowaniu wymagań określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy opis przedmiotu zamówienia - Część 2 dołączonym do niniejszej specyfikacji: L.p.Rodzaj kursu/szkolenia Wymagana ilość godzin Planowana ilość Okres (teoretycznych uczestników realizacji i praktycznych) kursu/szkolenia 1.Pracownik administracyjno - biurowy 120 godzin 4 IX - XI.2012 2.Podstawy obsługi komputera 40 godzin 4 IX - XI.2012 3.Księgowość komputerowa 140 godzin 10 IX - XI.2012 4.Obsługa kasy fiskalnej 24 godziny 13 IX - XI.2012 5.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej 60 godzin 5 IX - XI.2012 Część 3: Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wymienionych poniżej kursów i szkoleń teoretycznych i praktycznych w określonym wymiarze godzin, dla podanej liczby Uczestników projektu i we wskazanym terminie, przy zachowaniu wymagań określonych w załączniku nr 3 do wzoru umowy opis przedmiotu zamówienia - Część 3 dołączonym do niniejszej specyfikacji: L.p.Rodzaj kursu/szkolenia Wymagana ilość godzin Planowana ilość Okres (teoretycznych uczestników realizacji i praktycznych) kursu/szkolenia 1.Kosmetyczka 120 godzin 1 IX - XI.2012 2.Masaż klasyczny 80 godzin 3 IX - XI.2012 3.Masaż segmentacyjny i limfatyczny 120 godzin 3 IX - XI.2012 Część 4: Część 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wymienionych poniżej kursów i szkoleń teoretycznych i praktycznych w określonym wymiarze godzin, dla podanej liczby Uczestników projektu i we wskazanym terminie, przy zachowaniu wymagań określonych w załączniku nr 4 do wzoru umowy opis przedmiotu zamówienia - Część 4 dołączonym do niniejszej specyfikacji: L.p.Rodzaj kursu/szkolenia Wymagana ilość godzin Planowana ilość Okres (teoretycznych uczestników realizacji i praktycznych) kursu/szkolenia 1.ADR - Przewóz towarów niebezpiecznych 60 godzin 1 IX - XI.2012 2.HDS - Operator żurawi przeładunkowych 50 godzin 2 IX - XI.2012 3.Operator koparko - ładowarki kl. III 202 godzin 2 IX - XI.2012 4.Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym 67 godzin 1 IX - XI.2012 5.Spawanie metodą MAG i TIG 250 godzin 3 IX - XI.2012 6.Napełnianie zbiorników samochodowych tankowanych gazem LPG 24 godziny 2 IX - XI.2012 Część 5: Część 5 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wymienionych poniżej kursów i szkoleń teoretycznych i praktycznych w określonym wymiarze godzin, dla podanej liczby Uczestników projektu i we wskazanym terminie, przy zachowaniu wymagań określonych w załączniku nr 5 do wzoru umowy opis przedmiotu zamówienia - Część 5 dołączonym do niniejszej specyfikacji: L.p.Rodzaj kursu/szkolenia Wymagana ilość godzin Planowana ilość Okres (teoretycznych uczestników realizacji i praktycznych) kursu/szkolenia 1.Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych 120 godzin 2 IX - XI.2012 2.Wychowawca kolonii i obozów 36 godzin 2 IX - XI.2012 3.Bukieciarstwo 80 godzin 2 IX - XI.2012 4.Kucharz 120 godzin 6 IX - XI.2012 5.Kelner - barman 80 godzin 2 IX - XI.2012..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby projektu systemowego pn. Dajmy szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 przedmiotu zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Szkoleniowe KMP inż. Marcin Piotrowski 26-, ul. Łąkowa 66, biuro ul. Traugutta 20 A, 26-600 Radom, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29168,00
Oferta z najniższą ceną: 29168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31330,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 przedmiotu zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Szkoleniowe KMP inż. Marcin Piotrowski, ul. Łąkowa 66, biuro ul. Traugutta 20A, 26-600 Radom, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22650,00
Oferta z najniższą ceną: 15996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 przedmiotu zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Szkoleniowe KMP inż. Marcin Piotrowski, ul. Łąkowa 66, biuro ul. Traugutta 20A, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14500,00
Oferta z najniższą ceną: 9400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-43-2024 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokryć dachowych na 2 budynkach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU KOAGULOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW dla M. Sz. S. Sp. z o.o.
- Dostawy worków na odpady
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Usługa wykonania oznak identyfikacyjnych do munduru polowego i specjalnego, oznak rozpoznawczych i apaszek do umundurowania polowego dla żołnierzy 42. BLSz w 2024 r.
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych dla zadania : Budowa zespołu 8 stawów dla retencji wód opadowych zlokalizowanych pomiędzy Przytycką, Radiową, Listopadową i Uniwersytecką w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja II
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- usługa społeczna
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego w ramach operacji własnej pn. "Innowacyjna przedsiębiorczość szansą na rozwój dla pomorskich rolników".
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.