eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruklankiZakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z modułem ekologicznym dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kruklankach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Kruklanki: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z modułem ekologicznym dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kruklankach
Numer ogłoszenia: 380770 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kruklankach , ul. 22 Lipca 10, 11-612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4217002, faks 087 4217002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/kruklanki_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z modułem ekologicznym dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kruklankach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojazd fabrycznie nowy, podwozie i zabudowa z aktualnego roku produkcyjnego czyli z 2013r. (najnowszy występujący model). Podać markę, typ, model. Gwarancja: - ogólna na pojazd wraz z wyposażeniem min. 24 miesiące. - na zabudowę pożarniczą min. 24 miesiące. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd posiada świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWIA z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002 z późn. zmianami), dołączone do oferty. Pojazd musi spełniać wymagania techniczno - użytkowe określone w pkt. 4.1, 4.2 i 4.3.1 Załącznika nr 2 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002) z późn. zm. Podwozie pojazdu posiadające świadectwo homologacji typu. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia wydany przez CNBOP - musi być dołączony do oferty. Samochód z podwójną kabiną na ramie, kabina jednoczęściowa stalowa, drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, przeszkolona część osobowa, Przystosowany do przewozu min. 5 osób w układzie 1+1+3 siedzenia przodem do kierunku jazdy. Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką łatwo zmywalną. Fotele wyposażone w zagłówki, w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, pokryte materiałem łatwo zmywalnym. Fotel kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia. Elektryczne regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy po stronie kierowcy i dowódcy. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne po stronie kierowcy i dowódcy. Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy. Poduszka powietrzna dla kierowcy. Klimatyzacja. Przednie światła przeciwmgielne. Dodatkowe ogrzewanie kabiny i przedziału agregatu wysokociśnieniowego niezależne od pracy silnika. Komputer pokładowy wskazujący temperaturę zewnętrzną, średnie zużycie paliwa, zasięg. Silnik min. 2,2 litra z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem o mocy min. 150KM i momencie obrotowym min. 380 Nm oraz spełniający normę spalin min. Euro 5. Skrzynia biegów manualna 6 biegowa plus wsteczny. Napęd na oś tylną, tylne koła bliźniacze. Na wszystkich kołach nowe ogumienie uniwersalne, z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. Dodatkowy zestaw kół z nowym ogumieniem przystosowanym do warunków zimowych. Ogumienie pneumatyczne o nośności dostosowanej do nacisku koła oraz maksymalnej prędkości. Pojazd wyposażony w klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę proszkową o pojemności środka min. 2 kg z proszkiem ABC Pełnowymiarowe koło zapasowe. Układ bezpieczeństwa ABS Anti-Lock Braking System, ESP Electronic Stability Program oraz wspomaganie układu kierowniczego. Centralny, podwójnie ryglowany zamek z pilotem. Kolory samochodu: elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym, błotniki i zderzaki - w kolorze białym, żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium, kabina, zabudowa - w kolorze czerwonym lub zbliżonym (RAR 3000), przednie orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak w kolorze białym. Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, z prowadnicą rolkową i zdalnym sterowaniem. Długość liny minimum 25 m, moc silnika wyciągarki min 5,5 KM napięcie znamionowe 12V. przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki. Średnica zawracania zewnętrzna obrysowa po zabudowie - 15,5 m. Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej Pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem nie może przekroczyć 7 500 kg. Belka świetlna LED z napisem STRAŻ. Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych. Lampa błyskowa LED koloru niebieskiego z tyłu samochodu. Lampy przednie błyskowe naprzemiennie LED umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego. Tablice magnetyczne z napisem STRAŻ. Numery operacyjne zgodnie z rozporządzeniem obowiązującym w tym zakresie. Konstrukcja zabudowy szkieletowa, z kształtowników ze stali nierdzewnej, z ramą pośrednią przykręcaną do ramy podwozia. Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium. Półki aluminiowe regulowane mocowane do stelaża z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze: - szuflada wysuwana na sprzęt hydrauliczny (do uzgodnienia z Zamawiającym). Dla niżej wymienionego sprzętu wykonawca przygotuje mocowania i miejsce w przedziale sprzętowym (do uzgodnienia z Zamawiającym): - aparaty ODO 2 kpl., - Pilarka do drewna, - Piła do betonu i Stali. - Węże tłoczne W-75 min. 3 szt., - Węże tłoczne W-52 min. 6 szt. - pompa pływająca - torba medyczna R-1 oraz deska ortopedyczna Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego konstrukcja wytrzyma obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu. Na dachu zapewnione miejsce wraz z uchwytami na drabinę. Zamontowana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt np., mostki przejazdowe, tłumice, łopaty itp. Długość zabudowy min. 2,70 m. Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę min 1,0 m każda. Roleta w ścianie tylnej o szerokości min. 0,80m. Rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne. Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu + balustrada ochronna boczna dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część, o wysokości min 0,10 m. Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu, wykonaną z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. Oświetlenie LED pola pracy wokół samochodu i powierzchni dachu włączane z kabiny kierowcy. Skrytki na sprzęt wyposażone w jeden klucz do wszystkich zamków, oświetlenie - podwójne listwy LED włączane automatycznie po otwarciu drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. Oświetlenie przedziału pasażerskiego i ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego AGREGAT WYSOKOCIŚNIENIOWY - wydajność pompy min 75 l/min, przy ciśnieniu min 40 bar - silnik czterosuwowy - rozrusznik elektryczny lub ręczny - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym, - prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego, - linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody bez względu na stopień rozwinięcia węża, - zbiornik wody o pojemności 1000 litrów +/- 5% oraz zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności min. 10% zbiornika na wodę Wszystkie elementy układu wodno-pianowego odporne na korozję. W przedziale agregatu wysokociśnieniowego znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy agregatu: - manometr wysokiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego, - schemat układu wodno-pianowego. 4 szt. radiotelefonów nasobnych z mikrofonogłośnikiem (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe ładowanych z zasilania pojazdu i z zewnętrznego źródła zasilania ) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. Zestrojone według wskazań Zamawiającego. Zamontowany radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. Zestrojony według wskazań Zamawiającego. 4 latarki akumulatorowe w wykonaniu EX (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe, ładowanych z zasilania pojazdu i z zewnętrznego źródła zasilania). MASZT OŚWIETLENIOWY - teleskopowy sterowany ręcznie, - wyposażony w lampy o łącznej mocy min. 1000W (2x500W), - wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora 1,5 m, zamocowany na stałe na pojeździe. - maszt przystosowany do zasilania z agregatu prądotwórczego - stopień ochrony masztu IP 5 (wg PN-92/E-08106). Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V. Reflektor pogorzeliskowy. Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN-76/S-47291. Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055. Drabina aluminiowa 3 częściowa (całkowita długość drabiny min. 6m). Agregat prądotwórczy o mocy min 2 kVA..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu minimum 3 dostaw lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym minimalna wartość każdej z ww. dostawy winna wynosić 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy wypełnić i załączyć do oferty Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: a) dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). 4. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) W przypadku ustaleń dotyczących podwykonawstwa, o którym mowa w § 9 umowy. b) W przypadku zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 umowy, jeżeli konieczność jego zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy oraz każda ze stron w terminie 7 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu, przy czym zmiana terminu nie może spowodować utraty dofinansowania. c) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT. Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/kruklanki_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kruklankach ul. 22 Lipca 10 11-612 Kruklanki pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kruklankach ul. 22 Lipca 10 11-612 Kruklanki pok. nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program finansowany jest w ramach programu operacyjnego PO RYBY 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.